indd als ik jensss own doe ik dat door m te kope. in de game ownt hij iedereen omdat hij beter is dan de ogre s enzo.
Ik own je Jens, zag die No-scope Headie in die Game op Sanctuary Ik ben LVL 37 jij maar LVL 26 << Level zegt weer wat, sinds dat ik weer serieus ben gaan spelen Kom is op MSN ouwe jood(jens)
Tog die van jou was ook zeer vet.. aangezien ik in jou team hoorde En die no-scope tog zeer onverwachts was A la Blackdragon3
Nu het toch over no scope gaat kom keer van RBS 3 BA af kom op halo 2 maak gewoon een kill trocity no-scope wat bedoel je halo 2 moment
Jensss houd je mond je praat hier wel tegen iemand uit MLG team he haha ojah ene jensss stuur je msn ff in een PM dan kun je ff montage laten zien.
haha ik heb met me MLG team toch wel ff mooi sponsor he... alweer haha maarja steld niks voor hoor voor dat er mensen hier op onderzoek gaan
haha jenssss de n00b denk ff de master van nedereland te ownen ... maestro !!! ik ken hem persoonlijk in het echte leven. ik heb zelfs een x een custom mlg met hem gespeeld ....DANKEJE MaeS BTW
Welk MLG team? Wat houd het in? Waarom ga je niet naar Amerika? Hier worden geen MLG toernooien gehouden hoor.