1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde van Tuur dat hannes best gelijk kon hebben want het schijnt zo te zijn dat Japan met Amerika een erg hoge ping krijgt en Nederland normaal, maar ook al was die gast Amerikaan in die finale dan had Tuur hem nog geownd _0/
     
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    wajoooo ik heb gewoon een gesprek gestart
    oooo wat ben ik pro:p:p
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Legit poster.. aaaait
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees ff vriend.
     
  5. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    stomme aap
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook van jou schat.
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    weetj e wat apu vandaag deed, hij maakte neiuwe clan en toen bleef nrg minotaur in de andere clan en toen ging die ene clan van aap hoger om de clan van minotaur te boosten, toppunt van zieligheid
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol bewijs???:p. Nee we zijn nieuwe clan gestart omdat MM zuigt. Het enige leuke is een nieuwe clan beginnen en wa customs spelen. I Str8 Ripoff I is nog steeds onze basis clan.
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    jaa zou ik ook zegge, t is gewoon dat je nu bungie hacket dat niemand de games ziet
     
  10. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die king tuur op tv gezien, hij heeft meer geluk dan dat ie goed is, die gozer heeft echt tering geluk, hij is opzich wel goed, maar zo goed

    de bastard
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is goed, check de list met wat i allemaal gewonnen heeft. Zal i vast niet allemaal met geluk hebben bereikt.
     
  12. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat op tv kan je niet meerekenen, ik zou ook slecht spelen als zo'n aap als spacekees tegen me aan liep te lullen..
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Iemand met jouw skills weet natuurlijk wanneer iemand geluk heeft of echt skill heb _0/
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe bedoel je oude threads boven halen :+.

    Tuur zeker wel goed; Hij heeft FFA toernooi gewonnen op Amerikaanse host (toch).
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    met die amerikaanse host had tuur alleen maar voordeel ten opzichte van de jappaner...

    Tuur is een goede gamer, geen discussie mogelijk.
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    JA en met geluk win je ook even 6 titels ofzo.
     
  17. Necro v2

    Necro v2 Guest

    omg hou je nu op met zn reet te kusse?? je kan m ook gewoon geleik verkering vragen hoor:confused:

    /Mod Was de kick van deze thread met zo'n lompe reactie nou echt nodig? :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2005
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    necro! Je bent een vervelend pest ventje, lelijk en we mogen je slaan:p :D _0/

    /Mod Deze reactie had ook best anders gekund;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2005
  19. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nu voor achterlijke opmerking Kobold,

    Ik heb het er met Tuur ook over gehad, meerdere malen, en de ping van Amerika- Europe ligt rond 200 (dus de normale pingtime voor ons Nederlanders). Wanneer er gekeken wordt naar Japan-amerika, dan is dit 400+. Dit heeft niets met afstanden te maken, enkel met de packet loss die Japan kennelijk de das om doet.
    Niets achter zijn rug om dus. Het lijkt er meer op dat je mij nu probeert zwart te maken achter mijn rug om....

    Misschien is dit oude koeien uit de sloot halen, maar aangezien ik nauwelijks gebruik maak van dit forum (nu weet ik weer waarom) heb ik het niet eerder gelezen.

    Ik had van een operator toch wel beter verwacht dan zulke onzin te posten.

    Edit: Nog even voor de goede orde, jaloezie heeft hier weinig mee te maken. Het ging mij toendertijd om het feit dat de persoon in die room het had over de host van zijn tegenstander. Toen heb ik hem verteld dat het de amerikaanse connectie was waar ze beide op speelden. Ik heb het nooit over de skills van tuur gehad, en ook niet aan getwijfeld. Die conclusie trek je nu zelf.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006

Deel Deze Pagina