Echt cool een nederlander wereld kampioen. Ik ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig geworden hoe goed hij is. Ik heb nooit de eer gehad om een potje te spelen tegen hem. Om te zien hoe hij speelt en wat zijn tactiek is. Alex kan jij niet iets regelen
ik moest tegen king tuur in clanmatches. hij speelde met Bahamut, cpl kamachi en rainofchaoz nl. we verlore niet eens zo hard. maa die krel maakt wel f 2 triple kils met de sniper.
Staat zo op je CV: 'wereldkampioen Halo2 2005' Al die mensen denken dan dat het niks voorstelt. King tuur zit wel op het forum ik heb hem wel enkele keren gezien dacht ik. Waar werd het eigenlijk gehouden??
Deze thread sluiten we: opsomtopic Er moet wel discussie komen. Nu moet er dus iemand komen die zegt dat King Tuur zuigt. Btw. een wereldkampioenschap in het kantoor van XBW??? Niet bepaald de WCG
Meestal heh, 1. het was een geintje (zal het er voortaan bijzetten) en 2. ik ben geen moderator, dus al zou ik het willen
gefeli! ik heb hem vroeger wel een paar keer in rainbowsix gezien daar heb ik hem wel een redelijk aantal keer neergeknalt . ben wel benieuwd eigelijk hoeveel die gast aan prijzengeld in het totaal gewonnen heeft(alles bij elkaar)en welke andere prijzen.
Veel Forza blijven spelen Alex Die game speelt Tuur namelijk nog niet. Gefeliciteerd Tuur je flikt het weer. Ik zei het toch .
Kan Tuur even goed pc gamen als xbox gamen? anders zou hij een goede uitdager van Fatility kunnen zijn.
Hey iedereen, bedankt voor jullie reacties Het was cker wel spannend, maar met Mirik aan mijn zijde kon het niet mislopen he Vooral was het leuk dat niemand had verwacht dat Nederland zou winnen, maar Amerika ofzo. Die Amerikanen zijn al veel te arrogant dus dan moeten wij ze als nederlanders maar afmaken!!