King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nope dat is een van de beste pc gamers op dit moment. Maar hij wordt vet gesponserd en krijgt de games ver voor de release.

2. seriousmaddog

seriousmaddog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fatal1ty krijgt die spellen niet eerder dan de rest hoor... hij koopt ze gewoon helemaal zelf in de winkel. Hij heeft gewoon talent, en kan gewoon tijd vrij maken om te trainen.

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Grapjas, lees de interviews er even op na :)
    Ik kan me heeeeel goed voorstellen dat hij de spellen eerder krijgt, goed voor zijn imago en voor de sponsors.

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk koopt hij de spellen in de winkel, dat is toch legaal en heel normaal bedoel hoe is hij anders zo goed?

Nee, maar ff serieus. Hij krijgt die spellen veel eerder dan de rest, simpelweg omdat hij dan een voorsprong kan krijgen en dingen zoals !SIC! opnoemt.

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee maar dat vertelde hij mij. Hij zat dat iedere nationale winnaar in zijn eigen land naar het hoofdkantoor van MS moest.

Oordeel alsjeblieft niet over mensen als je ze niet kent.

6. seriousmaddog

seriousmaddog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij krijgt de spellen niet eerder... misschien heeft hij ooit een spel eerder kunnen testen om te kijken wat er aan te verbeteren valt. Daarnaast is het nutteloos om een spel eerder te hebben, want je moet wel tegen andere kunnen spelen die OOK goed zijn.

Ohja en wil graag een quote dan van dat stukje ;)

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, jij bent vrij eigenwijs of niet? Valt wel te zien, want hij krijgt die spellen wel degelijk eerder. Hier een quote uit de PU:

8. mars15

mars15 Guest

En de developers varen er ook wel bij want de naam Wendel scoort goed bij honderdduizenden gamertjes

hoezo dat dan

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Allereerst denk ik dat Balleknieper die opmerking niet geheel serieus bedoelde. Ten slotte kun je er op wachten totdat iemand zegt 'hij zuigt' als daarom om gevraagd wordt.

Aan de andere kant vind ik ook dat er zwaar overdreven hier op het forum wordt gedaan over dat hele kampioens gedoe. Tuurlijk, het is mooi voor hem dat hij zo goed is in Halo 2 en ik wil hem zijn moment zeker niet afpakken. Maar hier op het forum wordt gereageerd alsof er een wonder is gebeurt. Reacties die bijna neigen naar het aanbidden van die jongen.

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Iig beter dan al dat "geflame" de hele tijd. Respect en waardering tonen is juist een positief iets in deze tijden. Tuur beschikt over een talent waar de bezoekers van dit forum en gebruikers van Live! veel respect voor hebben en mischien wel een beetje jaloers op zijn.

11. mars15

mars15 Guest

hij verdiend er anders aardig mee maar hoe oud is die nouw

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk is het beter dan geflame. Maar het kan ook overdreven worden. ;)

13. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Haha rustig jongens. Oh en dendemen, je bent nog steeds die goede oude zelfde kerel;) Maar voor de mensen die het willen weten, ik ben 17 jaar oud en ik heb gewoon een opleiding en een sociaal leven en ik zit dus niet 10 uur per dag te spelen. Zijn wel leuke reacties van jullie, dat maakt het extra leuk :D

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja je hebt gewoon talent ;)

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17-jarige leugenaar :D, jij verkondigde laatst bij Harry Mens aan tafel dat je 200 guarana pillen per dag slikt, nog nooit een meisje eruit hebt gelagged in bed en dat die hdtv goed van pas kwam, omdat je altijd na een verloren potje, je tv aan diggelen trapt. Alles in teken van games!

of was jij dat niet :D hahahahahaha

Yup strontjaloers, dat spreekt voor zich. Hij wint een onderzetter die je eindelijk wel met dat doel kunt gebruiken, dat is ronduit super. :D
    Maar idd, in het tijdperk dat je valsspelen in een spelletje als normaal ziet, is dit opmerkelijk, en verdient het wel degelijk wat aandacht....

edit: lijkt wellicht op sarcasme, maar dat is het niet :) Het is en blijft een superactie!

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd King Tuur _O_

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  18. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste betere Nederlanders zijn allemaal rond de 13 t/m 17...Ik bedoel echt alle goede mensen uit men friend list zijn niet ouder als 17.(en ik heb best goede mensen in men list...)

19. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer deelt hij handtekeningen uit???

20. Destroy

Destroy Guest

Hahah king tuur is niks man bullettime owned king tuur zo hard ze deden eens een potje op king tuur zijn host bullet had server handicap en king tuur had 400 % health wat denk je 10-0 voor bullettime

Deel Deze Pagina