1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Waarom willen mensen toch altijd elkaar belachelijk maken?
    Triest.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja destroy is nou eenmaal een stakkertje he. Iedereen weet dat ik King Tuur niet aan kan, en dat hij mij met 10-0 zal rapen, hij is nou eenmaal een vriend van Bemsma NL(die trouwens wel weer terug op dit forum zou willen :))

3. Destroy

Destroy Guest

pas maar op of ik lag je teammaat er weer uit ;)

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Oja? Dan is die Bullettime wel héél goed, maar vooral een ongelofelijke kneus dat hij niet mee heeft gedaan en die prijzen in de wacht heeft gesleept. :+

5. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer deeld die gozer dan handtekeningen :9

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ey hoe zat dat nou eigenlijk met die leeftijd... je moest toch minimaal 18 jaar zijn ofzo?

7. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval HULDE AAN KING TUUR _O_

8. Destroy

Destroy Guest

oow ik was nog vergeten dat bullettime de hele tijd stand by gebruikte :9

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh Destroy begin je nu weer? Eerst Jens die het als grapje bedoelde(ken hem heel goed), en nu jij ook al |:-

10. Destroy

Destroy Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2005
  11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een account? Is dit al zijn derde dan die I BuLLeTTiMe7 I?

12. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ja bullet, heb je nog wel Time genoeg om met zoveel accounts te spelen dan :9

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    whahaa destroy die fotohack met Igor is echt te vet *) en dit is niet mijn 3de of weet ik veel welk account, ik had gewoon nog zo'n 3months trial liggen en heb die maar ff gebruikt he :p

Het gaat in deze Thread over King Tuur en niet over mij he :p hij is tenslotte de wereld kampioen ik niet!!!

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  14. Destroy

Destroy Guest

15. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ahaha lol ;)

16. nl masternick

nl masternick www.clanwars-online.

Leuk Bevonden:
    0
    king tuur alleen goed in halo en PGR2 ik speel die games ook op PGR2 had ik alles silver helft goud 1/4 platinum en op halo ben ik net begonnen want ik speel meer rainbow six (matches) op halo ben ik lvl 19 maar ik heb gehoort dat hij oprainbow zat en daar vreselijk in zuigde en dus speelde hij de game niet meer. hahahahahahaha speelt alleen spellen die ff meezitten

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hij blinkt gewoon uit in de spellen waarin hij goed is. En dat zijn er veel, je kunt niet in iedere game ownen.

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, echt een voorbeeld van iemand die niemand iets gunt en zo belachelijk jaloers is dat hij zonder reden iemand moet proberen onderuit te halen.

Echt kansloos, welke reden heb je nou precies om zoeits vervelends te zeggen? Gun je het hem niet? Wil je bewijzen dat je ergens beter in bent, ook al impliceer je dan op een nog al stomme manier 'ik heb gehoord'?

Haha, sjeez, echt te kansloos voor woorden. Wees blij voor het succes van je medemens, ondersteun elkaar. Door idiote volwassenen die net zo denken als jij zojuist even demonstreerde zijn er oorlogen en kansloze nationalisten, sterker nog, daardoor is er een crisis in het huidige Europa. Serieus though, welke redenen heb je nou om zo over zijn winst na te denken? Is toch iets positiefs en leuks? Kun je toch in meedelen door ook blij te zijn? Is dat niet een veel leukere manier om met elkaar om te gaan? Samen blij zijn over elkaars prestaties? :)

19. Ruud

Ruud Guest

Kobold, misschien reageer je 'een beetje' overdreven op zo'n spammer?

/Mod Iets netter, thanks!

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2005
  20. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Of hij is gewoon wel aardig en normaal :p

Deel Deze Pagina