ach ja destroy is nou eenmaal een stakkertje he. Iedereen weet dat ik King Tuur niet aan kan, en dat hij mij met 10-0 zal rapen, hij is nou eenmaal een vriend van Bemsma NL(die trouwens wel weer terug op dit forum zou willen )
Oja? Dan is die Bullettime wel héél goed, maar vooral een ongelofelijke kneus dat hij niet mee heeft gedaan en die prijzen in de wacht heeft gesleept.
Ooh Destroy begin je nu weer? Eerst Jens die het als grapje bedoelde(ken hem heel goed), en nu jij ook al
whahaa destroy die fotohack met Igor is echt te vet *) en dit is niet mijn 3de of weet ik veel welk account, ik had gewoon nog zo'n 3months trial liggen en heb die maar ff gebruikt he Het gaat in deze Thread over King Tuur en niet over mij he hij is tenslotte de wereld kampioen ik niet!!!
ja man gewoon met paint gedaan ik heb nog een mooi wedstrijdje van ons tegen ogre1 en tupac : http://img60.echo.cx/img60/2308/ikenbulletvsogreentupac1zo.png
king tuur alleen goed in halo en PGR2 ik speel die games ook op PGR2 had ik alles silver helft goud 1/4 platinum en op halo ben ik net begonnen want ik speel meer rainbow six (matches) op halo ben ik lvl 19 maar ik heb gehoort dat hij oprainbow zat en daar vreselijk in zuigde en dus speelde hij de game niet meer. hahahahahahaha speelt alleen spellen die ff meezitten
Hij blinkt gewoon uit in de spellen waarin hij goed is. En dat zijn er veel, je kunt niet in iedere game ownen.
Haha, echt een voorbeeld van iemand die niemand iets gunt en zo belachelijk jaloers is dat hij zonder reden iemand moet proberen onderuit te halen. Echt kansloos, welke reden heb je nou precies om zoeits vervelends te zeggen? Gun je het hem niet? Wil je bewijzen dat je ergens beter in bent, ook al impliceer je dan op een nog al stomme manier 'ik heb gehoord'? Haha, sjeez, echt te kansloos voor woorden. Wees blij voor het succes van je medemens, ondersteun elkaar. Door idiote volwassenen die net zo denken als jij zojuist even demonstreerde zijn er oorlogen en kansloze nationalisten, sterker nog, daardoor is er een crisis in het huidige Europa. Serieus though, welke redenen heb je nou om zo over zijn winst na te denken? Is toch iets positiefs en leuks? Kun je toch in meedelen door ook blij te zijn? Is dat niet een veel leukere manier om met elkaar om te gaan? Samen blij zijn over elkaars prestaties?