1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

1. Ruud

Ruud Guest

/Mod Laten we vooral niet off-topic gaan of oude koeien uit de sloot halen, thanks!

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2005
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien wel, maar ik hoop dat hij dat leest en denkt: 'Inderdaad, eigenlijk heb ik geen reden om zoeits negatiefs te zeggen'.

Tuur; een vraagje, misschien is het leuk om alle mensen die denken dat ze beter te zijn in een lijst te zetten en vervolgens 1 voor 1 tegen die mensen te spelen, zodat ze zich kunnen bewijzen. Misschien is dat amusant! :)

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een potje golfen tegen King Tuur ;) :D .

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja das op zich wel fun, maar kost ook veel tijd he;)

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    True, keertje over nadenken dat het ook jouw tijd waardig is, misschien wel amusant! Eerste je 'Game with Fame' maar! :)

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  6. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik, mijn El Suave laat niets van je heel. ;)

"You swing like a girl with no arms!"

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk! Gelukkig (zou in deze denkbeeldige competite) ik niet spelen, maar Tuur.

Maar nu je het er over hebt, ik kan me een paar potjes helemaal in het begin herrineren waar jij zo ernstig geowned werdt, dat was humor toen! ;)

8. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ik zuig flink met Halo 2. :cool: Maar vond het ook wel humor om tegen je te spelen. Ik heb je tenminste 1x kunnen opblazen. :D

Maar stiekem houden we toch van je, hoor. ;)

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook alles behalve goed. Merel en Tuur speelde tegen Mij en Alex Vankan (broer Tuur) toen we het videointerview opgenomen hadden.

Alex was erg goed, maar TUur uiteraard stukje beter. Merel en ik maakte gewoon niet uit, we hadden net zo goed uit onze neus kunnen gaan eten. Tuur won met 50 -28 ofzoeits, echt ernstig, waarvan ik en Merel er misschien een stuk of kills totaal 6 van hadden.

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje aan Tuur.

Zit je nu in de clan "The Sith Lords"?

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow beetje laat, maar feli tuur :) goede prestatie

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en als je een keer tijd hebt dan kom maar weer es een keer met mij spelen ;) .

13. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet zit hij nu bij BBE. Zo te zien is hij vooral aan het oefenen in 2 vs 2 voor de WCG gok ik. ;)

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gehoord van een vriend van me, hij zit in de clan "The Sith Lords", dat King Tuur bij hun in de clan zit, mssn even om uit te proberen. Ze hebben ook al met elkaar gekletst, zei hij.

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    King Tuur, welke look sensitivity gebruik jij?? :D

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur zit eigenlijk bij ons in de clan. Voor de update heeft hij heel veel serieuze clanmatches gespeeld samen met Bemsma NL, Spinnenman, KickassKjel(Bekside), Alex V, Gizmo NL. Ze zijn toen ook nog een tijdje gesponsord door Ubi Soft. Ze hebben verschillende clannamen gebruikt o.a.: Team Brabant, Mean and Unseen enzovoorts.
    Met die groep zijn ze nu niet verder gegaan in clan verband. Maar hij speelt nu gewoon weleens mee met onze clan. Hij is de laatste tijd niet veel online geweest dus hij heeft ook nog niet met onze nieuwe clan meegespeeld. Maar met Team Real bijvoorbeeld destijds heeft hij behoorlijk wat meegespeeld. En met Excoriate ook heel even.

18. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Jup klopt :9 En ik gebruik sensitivity 6...

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar zijn er ook spellen waar jij in zuigt Tuur?? Gewoon ff nieuwsgierig hoor. Of ben je gewoon echt overal goed in???

Heb trouwens weleens met die Bekside gespeeld, gozer is echt zo gek als een deur.

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Tuur zuigt in Rainbow Six 3 :9 .

Deel Deze Pagina