Misschien wel, maar ik hoop dat hij dat leest en denkt: 'Inderdaad, eigenlijk heb ik geen reden om zoeits negatiefs te zeggen'. Tuur; een vraagje, misschien is het leuk om alle mensen die denken dat ze beter te zijn in een lijst te zetten en vervolgens 1 voor 1 tegen die mensen te spelen, zodat ze zich kunnen bewijzen. Misschien is dat amusant!
True, keertje over nadenken dat het ook jouw tijd waardig is, misschien wel amusant! Eerste je 'Game with Fame' maar!
Waarschijnlijk! Gelukkig (zou in deze denkbeeldige competite) ik niet spelen, maar Tuur. Maar nu je het er over hebt, ik kan me een paar potjes helemaal in het begin herrineren waar jij zo ernstig geowned werdt, dat was humor toen!
Ach ja, ik zuig flink met Halo 2. Maar vond het ook wel humor om tegen je te spelen. Ik heb je tenminste 1x kunnen opblazen. Maar stiekem houden we toch van je, hoor.
Ik ben ook alles behalve goed. Merel en Tuur speelde tegen Mij en Alex Vankan (broer Tuur) toen we het videointerview opgenomen hadden. Alex was erg goed, maar TUur uiteraard stukje beter. Merel en ik maakte gewoon niet uit, we hadden net zo goed uit onze neus kunnen gaan eten. Tuur won met 50 -28 ofzoeits, echt ernstig, waarvan ik en Merel er misschien een stuk of kills totaal 6 van hadden.
Zover ik weet zit hij nu bij BBE. Zo te zien is hij vooral aan het oefenen in 2 vs 2 voor de WCG gok ik.
Ik heb gehoord van een vriend van me, hij zit in de clan "The Sith Lords", dat King Tuur bij hun in de clan zit, mssn even om uit te proberen. Ze hebben ook al met elkaar gekletst, zei hij.
Tuur zit eigenlijk bij ons in de clan. Voor de update heeft hij heel veel serieuze clanmatches gespeeld samen met Bemsma NL, Spinnenman, KickassKjel(Bekside), Alex V, Gizmo NL. Ze zijn toen ook nog een tijdje gesponsord door Ubi Soft. Ze hebben verschillende clannamen gebruikt o.a.: Team Brabant, Mean and Unseen enzovoorts. Met die groep zijn ze nu niet verder gegaan in clan verband. Maar hij speelt nu gewoon weleens mee met onze clan. Hij is de laatste tijd niet veel online geweest dus hij heeft ook nog niet met onze nieuwe clan meegespeeld. Maar met Team Real bijvoorbeeld destijds heeft hij behoorlijk wat meegespeeld. En met Excoriate ook heel even.
Maar zijn er ook spellen waar jij in zuigt Tuur?? Gewoon ff nieuwsgierig hoor. Of ben je gewoon echt overal goed in??? Heb trouwens weleens met die Bekside gespeeld, gozer is echt zo gek als een deur.