1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    tog hou ik van je hoor
     
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    zal ik nog een loze post doen?

    /Mod Je mag nog een weekje afkoelen! _0/ - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2005
  3. Destroy

    Destroy Guest

    ok ik ook maar een dan

    /Mod En een OW voor jou, volgende keer dat ik je loos zie posten mag je ook een tijdje gaan afkoelen. :{ - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2005
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En nu over hiermee.
    Triest gespam hebben we niets aan. Ga maar even een weekje in de tuin liggen jullie.
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry ff een vraagje heeft U mijn post nu verwijdert?

    King Tuur is echt de master _O_
     
  6. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat King Tuur de beste van de wereld is en van Nederland in

    1. Moto GP 1 en 2
    2. PGR2
    3. Halo 2

    Enne Alex V ik had het niet mis van dat King Tuur toch weer ging winnen.
    In PGR2 heb ik hem zien racen en hij is gewoon de beste daarin.
    Als hij tenminste niet spint;).

    Maarja ik reageer een beetje heel erg laat maar wou hem nog even feliciteren.
    King Tuur je bent gewoon de beste van de wereld op Xbox Live dus ga door met wedstrijden mee doen dan win je nog meer tv's en dan kan ik er ook eentje krijgen!
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter laat dan nooit :+
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Who cares? Tis leuk voor hem, verdient hij een leuk zakcentje. Maar mij interesseert het helemaal niks. Gooi die thread een keer op slot ofzow......
     
  9. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dicht gooien is mischien een beetje voorbarig. Ons Tuur kan nml. ook nog de World Cyber Games winnen, is tie dalijk twee keer wereldkampioen Halo2!
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dat is met zijn 2en en Hannes is echt niet zo goed als tuur. Ik heb 2 keer achter elkaar van hannes gewonnen. Ik zeg niet dat hij slecht is maar of hij wereldkampioen kan worden...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    een maat van mij heb hem met 10-2 verslagen op lockout (zonder sword)
    eerst was het 2-0, daarna running riot voor die gozer, Unc3nc0r3d NL...

    maar ik denk ook niet dat bbe hannes wereld kampioen kan worden, allhoewel king tuur en hij vet goed samen spelen
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm laat die game us zien, of wat is zijn gamertag? Want die naam die jij laat zien heeft nooit tegen Hannes gespeeld :{
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    bij hanneshamlap ofzo.
    In zijn team was reignofchaoz, jamo(nogwat) hanneshamlap en nog iemand
    Ik zat bij het team van rikkel, tigerstyle nl en quick rick nl
    Het was op ivory tower assault en we hadeen 2-0 gewonnen.
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    die game kan ik me nog herrineren jah, toen zei hij dat hij: 'er niet was'. Smoejes natuurlijk....
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Precies, hij was aan het beweren dat hij een broodje aan het maken was terwijl ik hem toch wel dergelijk zag snipen. Maarja de mensen die bekend zijn en zoon hoog level hebben kunnen natuurlijk niet bekennen aan noobs die een laag level hebben maar eigenlijk toch hun ass whoopen dat ze hebben verloren. Nee dan zeggen we maar dat we er niet waren. Maarja, je hebt die mensen, we hebben ze geowd. _0/
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat maakt het uit ik denk dat ze een goede kans maken met zijn tweeen iemand kan ver boven zich uitstijgen op een groot toernooi en king tuur kan hannes bijstaan in moeilijke situaties :)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hanneshamlap was anders wel altijd de held op XBconnect. Ik speelde vroeger altijd met DonScorpion via XBC, we speelden vooral PGR 2 maar ook vaak een potje Halo 1 als we tijd hadden. Donscorpion versloeg mij altijd met een dikke voorsprong, vooral op Blood Glutch (Ofso, lange tijd geen halo meer gespeeld). Don wist gewoon waar ik telkens respawnde en in andere lvls versloeg hij me ook altijd dik, zelf in mijn favo map Hang Him High. Maar toen hij mij een paar keer later weer sprak via MSN begon hij wellis te zeggen van, Wow Hanneshamlap owned de boel gewoon (hij's de beste op xbc en blabla :p). Toen der tijd vond ik DonScorpion echt goed, en dacht dat niemand beter was omdat ik altijd net maar een paar stappen kon lopen en was dood. Ik denk wel dat Hanneshamlap dan ook wel kans maakt. Kweet niet hoe goed jullie zijn natuurlijk maar iedereen heeft wellis een slecht of goede dag.
     
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    ik geloof wel dat hij goed is, maar dat potje werd zijn kont gewoon geownd. Ik bedoel 2-0 wil niet zeggen close potje, en dat 2 keer achter elkaar. Hij is zeker goed maar we hebben wel 2 keer van hem gewonnen. Tuur aan de andere hand is gewoon uberlijk goed. Toen ik laatst met hem speelde had hij gewoon een killtaculair met de sniper NO SCOpe. te gruwelijk. _O_ _O_ _O_
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm BBE Hannes zat niks voor niks in de echte str8 rippin clan...
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Bbe hannes zal mij heus wel ownen maar ik zeg alleen dat hij niet eens in de buurt van king tuur komt en dat ik 2 keer achter elkaar van hem gewonnen heb. Dat vind ik dat je gewoon moet bekennen dat je verloren hebt maar niet: ik was een broodje aan het halen.
    Btw, ik heb 5 minuten in de str8 rippen clan gezeten. kreeg per ongeluk een clan invite van sir samurai 650, die ik overigens in een custom heb geownd :9
    Nou, hij zou zeker ook wel een broodje zijn aan het maken.
     

Deel Deze Pagina