Dit is meer een nieuwtje dan een opzet tot een uitgebreide thread. Voor een hoop "live" vrienden van Tuur goed nieuws. link Tuur gefeliciteerd!!!
Ik ken em wel (live dan he)! En hijs echt focking goed... Van Harte Gefeliciteerd... maar hoeveel uur zou hij wel per dag niet gamen Hehe
Doe mij maar liever vrije tijd i.p.v. de hele dag maar gamen. Wel leuk dat NL 1e is geworden boven die gekke japanners en amerikanen.
jesus wat een geld Tuur feli jonge!!! wist nog geen eens dat die contest er was, ben dr niet zo mee bezig eigenlijk *) maar leuk als je op deze manier je $ kan verdienen...
Ik zou graag een keer willen gamen tegen hem met pgr2! Ik speel dat spel nog steeds 4 a 5 uur op een dag. Met tijd rijden maar ik krijg hem nooit te pakken op live want zijn buddy lijst zit vol!! maar in idergeval gefeliciteerd.
Erg mooi resultaat van King_Tuur. En ook zeer tof nieuws natuurlijk. Nadeel alleen van goed nieuws als dit is dat er vaak al een thread over is. In dit geval is dat ook zo. Graag dus verder gaan in deze thread Deze thread sluit ik.