1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik begrijp sowieso niet dat de titel (slechste game van 2018) naar KC zou kunnen gaan volgens sommigen. Volgens mij waren er nog veel teleurstellendere titels in 2018... Ik kijk oa naar Fallout?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2019
    Yellow 13, UpInSmoke0611 en Barbabravo vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Blijft een prachtige game. Sausage for the dog!
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Volgende week komt ultimate versie voor ps4. Wil m misschien wel proberen.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zit in die Royal Editie alle dlc ook op disc of via code en dus download?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En terecht. Game is een stuk beter geworden. En wat @Zifnap in Januari gezegd heeft over de slechtste game van het jaar. Haha, dat mensen dat denken. Is gewoon een makkelijk slachtoffer zoeken. De wereld in deze game en alle verhalen zijn van topkwaliteit. Met afstand de mooiste en meest geloofwaardige wereld die ik in een game heb gezien. En de meest uitdagende. Niet zo moeilijk als een Dark Souls, maar wel net zo realistisch als Dark Souls moeilijk is. Hopelijk komt hij morgen ook in de aanbieding. Meer mensen zouden de game een aantal uren de kans moeten geven. :)
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb gisteren deze game gekocht voor 15euro in de PS store, was al superlang aant twijfelen om hem te kopen indertijd maar toen niet gedaan door al de bugs en glitches. Ik ben benieuwd om in de wereld te duiken, nu nog tijd vinden!!! 8)
     
    Yellow 13 en RemcoM vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vergeet niet te leren lezen hè? :+
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom ben ik ook weer aan deze game begonnen? Wereld, verhaal, side quests, allemaal top, maar technisch net een zware gehandicapte. Heb maar een paar kleine mods geïnstalleerd, maar 20 fps in Talmberg? Dat gaat hem niet worden in Rattay dan. Pff, zonde dat hier niet meer mee gedaan is i.t.t. bijvoorbeeld No Man's Sky, die door een klein team technisch veel beter is gemaakt. =(
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Het leek mij best toffe game,.. maar kan er maar niet inkomen, ben in dat dorpje nog maar in het begin,..
    ruzie krijgen met die gast en dat 20 minuten meppen en niks opschieten,.. ik was er wel klaar mee... Greedfall however is dan wel weer megavet :thumbs:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jazeker. Erg toffe game met fijne lange introductie. En best pittig.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Alweer een mooi plaatje gevonden. Deze ENB geeft het landschap een dromerige vibe (dus niet per se realistisch IMO), alsof het geheel uit een schilderij is gelift. Mooie nachten trouwens (o.a. 1:20 en 5:38 )! Feel good colors, met een hoog contrast.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2020
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hij blijft mooi deze rant:

    :+<3
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Laatst deze bekeken. Begint niet positief (toen nog een game met extreem veel bugs), maar deze impressie gaat al snel over de vele kwaliteiten van Kingdom Come. En ja, het klopt als een bus. Immersie is extreem belangrijk in games. Het bepaalt mede of je wel of niet gaat investeren in een spel en in welke mate je gaat investeren in de gameplay en nog belangrijker jouw karakter. En game kan nog zo'n mooie graphics hebben, maar ben je niet "immersed", dan is de kans groot dat je afhaakt bij de eerste de beste tegenvaller.
     
    Zumpelvelder en Pyoonexk vinden dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kingdom Come Deliverance komt mogelijk naar de Nintendo Switch.
    Op de officiële Japanse Nintendo-website wordt gemeld dat het spel op 18 februari naar de Switch komt. Dat is opvallend, want de game is nooit aangekondigd voor de hybride console.

    Volgens Nintendo's website gaat het om de Royal Edition. Naast de hoofdgame zit er ook diverse downloadbare content in deze editie, waaronder From the Ashes en The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon.

    Het is niet bekend of en wanneer Nintendo de Switch-versie van de game aankondigt. Fans speculeren dat dit zou kunnen betekenen dat het bedrijf binnenkort een Nintendo Direct-livestream uitzendt, maar dat is speculatie.

    Kingdom Come: Deliverance draait om Henry, een zoon van een smid. Hij reist door het Middeleeuwse Bohemia nadat zijn hele dorp op brute wijze is uitgemoord. Hij zint op wraak. Kingdom Come probeert daarbij een zo realistisch mogelijke middeleeuwse setting weer te geven waarbij elke keuze van de speler effect heeft op hoe de wereld en haar inwoners op de speler reageren. De game verscheen eerder al op pc en andere consoles.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het spel speelt al nauwelijks op een base X1/PS4. Veel te veel pop-ins, lange laadtijden als je met npc's wilt praten, textures die niet laden etc etc. Moet er niet aan denken om de game op de Switch te spelen :/
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hij komt volgende week voor de gameboy had ik gelezen
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat lijkt me dan wel weer cool
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter op een hele dikke PC, maar zelfs mijn 1080 GTX ti trekt het niet geweldig. Ligt een beetje aan de samenstelling van mijn computer, maar neemt niet weg dat ze veel te ambitieus zijn geweest voor een te klein team ontwikkelaars. :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bezig met de game op de Xbox Series X. Zonder mods en cheats. Inmiddels alweer voorbij het gevecht met Runt in die vervallen kerk. Wat een zegen is de controller van de Xbox Series X zeg. Game laadt ook snel en speelt heerlijk. Echt een game die heel veel voldoening geeft. En als je wilt kun je met Hardcore mode een soort van FPS Dark Souls van maken. Sowieso heeft maar 0,04 procent van de mensen de achievement Tis but a scratch op de Xbox. Hele dag alweer mee bezig, maar ik speel normal. Fantastisch om dit weer te spelen. _O_
     
    Barbabravo, Nol en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina