1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nu nog alleen een betere afwerking. :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Besteld bij bol en die leveren vandaag niet. In de mail staat nu uiterlijk 17 feb.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die verkochten via YGZ toch?
    Dacht dat dat erbij stond toen ik er gisteren keek.

    EDIT: Nu staat er verkoop via gamesource

    EDIT:


     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2018
    Yellow 13 en Barbabravo vinden dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Rondlopen in die prachtig vormgegeven wereld lijkt mij een unieke ervaring, maar de rest oogt mij toch allemaal iets te ongepolijst of buggy voor wat ik nu heb kunnen aanschouwen op streams.
    Ik wacht nog wel een paar versies...
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2018
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hier is die niet op voorraad, eventueel kan ik hem laten bezorgen bij een filiaal van Bart Smit hier, maar ik twijfel ook nog. Deze game en Monster Hunter World zijn van die twijfel titels voor me. Ik denk dat als RDR 2 komt, of Far Cry 5, dat dat wel eens instant buys kunnen zijn.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies wat ik al een tijd geleden ook concludeerde. Is voor mij ook niks in veranderd nu ik het op streams zie.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Had je een pre-order? Want die kreeg ik vandaag gewoon in de bus. PS4-versie is op veel plekken niet leverbaar :/
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wtf! Ja pre order voor de xbox. Nou lekker dan. Weinig ingekocht dus.

    Maar wacht denk ik dan toch maar op een patch of 2 ofzo
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Vind het tot nu toe prima spelen op de X. Ziet er ook prima uit, combat is wel tricky tot nu toe en veel cutscènes in het eerste uur om het verhaal op gang te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2018
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Blijft een unieke, interessante game. Setting en gameplay elementen spreken zeker aan. Maar nu nog niet voor mij, zonder dat ie meerdere patches heeft ontvangen.
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb twee uurtjes gespeeld en vind het helemaal geweldig. Beetje een slow start met al die uitleg en cutscenes (die echt mooi zijn trouwens), maar dit is helemaal mijn type spel. Heerlijk veel uurtjes gaan hier in zitten. Hopelijk vallen de bugs mee, tot nu toe nog niets tegengekomen maar ben dan ook nog niet zo ver. Ook leuk al die info die het spel zit over de middeleeuwen.
     
    Pyoonexk, Makkabeer en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Klinkt goed

    Veel cutscenes en slow start zit ik overigens totaal niet mee
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik denk ook dat heel veel gamers potentieel deze game verkeerd inschatten. Zo wordt het met Skyrim vergeleken. Ja, het is een open world game, maar volgens mij is de pacing in deze game veeeel trager (questing, combat, skills verbeteren, simpelweg van A naar B bewegen). Dat is overigens totaal geen nadeel, quasi-realisme is duidelijk het uitgangspunt in Deliverance. Het heeft op een paar toevallige overeenkomsten na volgens mij weinig met Skyrim gemeenschappelijk?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook niet, dus dat klinkt dan wel weer goed. Nu even een fatsoenlijk adresje vinden waar ik mijn VVV bon kan gebruiken, liefst online. Kut codes invoeren bij BOL of Bart Smit heeft geen zin, die pikken hem niet op.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Inmiddels weer even gespeeld. Het tempo tijdens de gameplay zelf ligt indd niet heel hoog, maar dat is totaal niet erg. Ik vind het heerlijk om overal lang over te doen en de menuutjes te bekijken etc. Je moet hier denk ik niet doorheen willen rushen.
    Met Skyrim kun je het denk ik niet vergelijken en met The Witcher 3 al helemaal niet (zoals hier en daar wel wordt gedaan). Dit is tot nu toe een prachtige open-wereld game met een heel vet verhaal. Enige wat ik tot nu toe kut vind, maar wat eigenlijk helemaal niet negatief is, is dat ik niet kan kiezen tussen de keuzes die je krijgt tijdens quests en de build van je character. Dat worden sowieso meerdere playtroughs :)

    Game os trouwens op veel plekken niet meer op voorraad of soms erg duur (boven de 60 euro). De X1-versie is hier €55,-
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb hem nu ook, voor minder dan 38 vanwege mijn VVV Bon. Is nog bezig met installeren, maar het lijkt me door toenemende positieve berichten wel een leuke game tot Far Cry 5 uitkomt.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het is zeker een vette game! Als je de kleine bugs en ietwat slechte performance hier en daar voor lief neemt. Het is een relatief kleine studio met laag budget dus dan kun je dat verwachten. En er komen al snel eerste patches aan :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik wacht de eerste patches wel af en of dat die grote problemen oplossen.
    Zag al iemand die na 6 uur spelen ze save niet meer kon gebruiken.
    Daar zit ik dan niet echt op te wachten.:+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1 geval op duizenden tot nu toe. Als het nu een Unity dingetje was, maar voorlopig is er geen reden om massaal de game de rug toe te keren. I.t.t. destijds met No Man's Sky, die zowel vanwege bugs en glitches, alsmede de enorm repetitieve en lage hoeveelheid content kut bleek te zijn. Ik ga de game zo even opstarten en dan zien we wel.
     

Deel Deze Pagina