We are excited to share that Kingdom Come: Deliverance II, the medieval role playing game released just over a week ago, has been initially successful, not only in terms of player and critic reception, but also in terms of performance. This reflects the dedication and hard work of our development studio, Warhorse Studios, and our publisher, Deep Silver. The game sold over 1 million copies in the first 24 hours, and is fast approaching 2 million, with an especially strong performance on Steam with over 250,000 peak concurrent players. It is our strong belief that the game will continue to generate substantial revenues over the coming years, highlighting the exceptional quality, immersion and appeal of Kingdom Come: Deliverance II. Warhorse Studios has a robust roadmap, including updates and new content over the next 12 months, ensuring an engaging and continuously evolving experience for the community. In Q3, net sales amounted to SEK 7.4 billion, with Adjusted EBIT of SEK 1.2 billion and a free cash flow of SEK 0.9 billion. The spin-off of Asmodee has been successfully completed and the separately listed company is now trading on Nasdaq Stockholm. With a pro forma net cash position of around SEK 5 billion as of Q3, we will accelerate our efforts to find the best allocation of companies and assets as part of our next spin-off. This process aims to maximize operational efficiency and unlock value. We are immensely proud of the teams involved in the successful release of Kingdom Come: Deliverance II, which has significantly outperformed our expectations so far. Embracer Group publishes Interim Report Q3, October-December 2024: Adjusted EBIT amounted to SEK 1,175 million - above management expectations - Embracer Group
Mooi. Ik zag overigens op de Amerikaanse Xbox MP alweer mensen die de game te moeilijk vonden. Net als bij Elden Ring? Moeten papa en mama je ook nog steeds aan de hand houden?
Vond het wel meevallen. Met die hit en run tactiek toch twee van een groepje van vijf gedood. Later met de adel in de game gevochten samen, nog steeds redelijk aan het begin, toen versloegen we alles, zelfs grotere groepen. En nu ook iets sterkere uitrusting, dus als je geluk hebt komt het vrij snel goed. Het gaat op een gegeven moment sneller dan je denkt.
Alleen als het kan, maar anders niet hoor. Elden Ring tientallen bosses neer, of solo of co op, wat soms nog moeilijker is. En KCD 2 overigens ook al meerdere groepen verslagen, zei het dat het samen met de plaatselijke adel was. Nu ook betere uitrusting en kan bij de adel ook al een paard kopen, dus ben een redelijk eind voor een moeilijke en realistische game. Yellow is echt niet meer de noob die jullie van me kennen. Daar hebben we nu Recka voor die een easy mode in Elden Ring wou.
Hoever bende? Savegame staat op 16u hier, maar is natuurlijk zonder alle "try again" uren. Ben nog niet eens bij de blacksmith in het eerste deel.
Paard terug, veel te veel loot bij me moest ik eerst m’n gear droppen, paard terugbrengen, teruglopen, gear oppakken terug strompelen. Toch weer 2 uur mooi besteed @WorkingTitle 8 u in
Vraag de adel ff anders maar 1 voor 1 gestealth en saven wanneer je eentje om hebt. De bandit met schild was te sterk dus eerst die uitgeschakeld. In principe komen ze allemaal naar het kamp dus als je daar dan achter de bosjes zit en wacht kan je steeds eentje uitschakelen en meteen wegdragen