Ja, ik werd toendertijd echt verrast door KuF. Heroes (de opvolger) heb ik nooit meer gespeeld, omdat ik toen de Xbox al verkocht had.
Ik denk dat ik
KuF toen zo goed vond omdat ik games uit verschillende genres speel. En dat was wat
KuF toen ook aanbood. Tis eigenlijk een hack'n slasher, maar stiekum is het RTS gedeelte nog best uitgebreid en tussen de gevechten door ben je ook nog je troepen aan het levellen en items aan het kopen. De graphics waren echt mooi voor een Xbox spel en ik vond ook de schaalverdeling en animaties van sommige units erg goed gedaan; vooral de vliegende units (wyverns, adelaars) waren erg vet om te gebruiken maar ook om te bevechten. Je ziet die adelaars echt neerswoopen en met hun klauwen door de troepen jagen. En dan die muziek! Heavy metal all the way man!
EDIT:
KuF review trouwens, mocht je geinteresseerd zijn ->
Gamespot.
Anyways,
KuF draait zo te horen ook op de 360. Heroes niet volgens mij. Ik heb een tijdje geleden eens op de
KuF forum gekregen en daar waren ook veel fans aan het klagen dat ze liever een RTS vervolg zouden willen hebben. Ik heb ook gelezen dat Phantagram heeft aangegeven hier positief tegenover te staan.... dus ik blijf duimen voor een RTS vervolg.
Ik hou Circle of Doom wel in de gaten. Ben toch nieuwsgierig naar wat het gaat worden.
Klik om te vergroten...