1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire: Circle of doom

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 17 okt 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is 't nou juist, dit is een Hack 'n Slash titel geworden. Best klote ja. Phantagram heeft wel aangegeven na dit deel weer een strategie game te maken. Wat je daar zegt over KUF is wel van Heroes. Daar zijn de luchttroepen vele malen krachtiger geworden en warer er Elemental Warriors. In The Crusaders had je die niet, daar was het spel meer in balans.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als het alleen Hack 'n Slash wordt ga ik deze game waarschijnlijk niet halen :mad: ...

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat ik 'm daarom ook links ga liggen, maar weet 't nog niet zeker.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is een pure hack 'n slash, waarbij je wel levels omhoog gaat en skills moet leren, wapens en voorwerpen verzameld die je kunt verbouwen, etc.

IK heb al even kunnen spelen en het is een beetje maf, het is niet onaardig, ook nog niet echt magistraal, maar om echt een oordeel te vellen moet ik nog even doorspelen.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt de uiteindelijke versie thuis liggen?
    Je hebt toch ook de vorige Kingdom under Fire spellen gespeeld? Hoe staat deze game in verhouding tot de vorige games? Herkenbare personages, locaties of gebeurtenissen? Bevat het nog énige tactische aspecten?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Zal wel een beta test versie zijn. De game zelf komt pas 1februari op zijn vroegst uit. De game is pure Hack 'n Slash en als ik de gameplay filmpjes op Gametrailers.com zie wordt dit een must have voor mij.

Hopelijk zal de co-op niet alleen via live zijn, maar ook split-screen met een maat die op bezoek is.

Qua magie is er niet echt veel duidelijk. Er lijkt geen echte magie class/personage te zijn. Meer dat elk personage alles kan afhankelijk hoe je hem speelt en equipped/traint.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik heb op GameTrailers ook gekeken. Hel, ik wil echt zo veel mogelijk weten. Kingdom under Fire is voor mij een van dé top-reeksen op de Xbox. Echt geweldig vind ik die games. The Crusaders speel ik regelmatig op m'n 360, Heroes kan (nog?) niet. Ik ben echt zó benieuwd naar de game. Van simpele, rechttoe-rechtaan hack 'n slash houd ik helemaal niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar deze game omdat ik me afvraag of het verhaal verder gaat in deze game, of dat het een spin-off is?
    Want, hoe kan je nou in je eentje de oorlogen uit The Crusaders voortzetten? De mensen en het Dark Legion hebben wel een verbond sinds de Encablossa crisis (speel die game wil je weten wat dit is xD ), maar ik weet 100% zeker dat dat nooit in stand blijft zonder personages als de vampieren en Regnier.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Er zit een vampier personage in lainheart ofzoiets en Regnier zit er ook in. Kijk anders op de site van de ontwikkelaars.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb je nog geen vorige delen gespeeld dan? :eek: Dat je niet weet wie die personages zijn!
    Leinhart is inderdaad een vampier, maar dan wel een half-vampier. Hij kan dus ook overdag opereren, maar is uiteraard wel minder krachtig dan een echte vampier. Regnier is een mens, maar kan (of kon, ik weet niet wanneer die spel speelt) met de krachten van het Ancient Heart bovennatuurlijke krachten krijgen. Daarmee heeft hij het gezag gevoerd over mensen, als Rick Minder, later als Rick Blood, en nog later het gezeg over Elven, Orcs en Ogres, als Regnier. Leinhart is de boodschapper van Regnier en de tussenpersoon tussen hem en Lord Valdemar, de hoogste vampier. Dat, ten tijde van de 1e twee games. Ik weet niet hoe het nu zit! :eek: Ik zie allerlei vreemde personages, maar ook bekende, zoals Kendal. Vraag me af hoe het allemaal loopt...

10. Ashavan

Ashavan Guest

Nog nooit een eerdere versie gespeeld. Wilde het wel, nooit van gekomen.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het dus ontzettend jammer dat deze KuF niet hetzelfde wordt qua speltype als de Xbox versie. Ik vond juist die combinatie van RTS/RPG/hack'n slash in de Xbox KuFs zo uniek en nu is het gewoon een soort KuF Tomb Raider geworden? Nou ja, zonder het spring en puzzelwerk in ieder geval. Ik vind dit nieuwe spel maar weinig interessant overkomen en ik krijg er ook een sterk "been there, done that" gevoel bij.

Damn, ik wil weer wyverns uit de lucht schieten met mijn boogschutters! :'-(

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wow dat zo tehoren was KuF best wel vet op de x-doos? Weetniet leek me wel mooi maar nooit aangekomen...dit lijkt me wel een vet spel maar had gehoopt op rpg elementen...bummer...

13. Ashavan

Ashavan Guest

Het is een hack 'n slash rpg...what you expect. In dit soort games zit er zelden tot nooit een diep gaand verhaal er achter en een moeilijk rpg systeem. Je mept, krijgt xp, gaat level omhoog, koopt nieuwe shit..klaar.

Wat dat betreft is het inderdaad heel anders dan voorgaande KuF delen.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, ik werd toendertijd echt verrast door KuF. Heroes (de opvolger) heb ik nooit meer gespeeld, omdat ik toen de Xbox al verkocht had.

Ik denk dat ik KuF toen zo goed vond omdat ik games uit verschillende genres speel. En dat was wat KuF toen ook aanbood. Tis eigenlijk een hack'n slasher, maar stiekum is het RTS gedeelte nog best uitgebreid en tussen de gevechten door ben je ook nog je troepen aan het levellen en items aan het kopen. De graphics waren echt mooi voor een Xbox spel en ik vond ook de schaalverdeling en animaties van sommige units erg goed gedaan; vooral de vliegende units (wyverns, adelaars) waren erg vet om te gebruiken maar ook om te bevechten. Je ziet die adelaars echt neerswoopen en met hun klauwen door de troepen jagen. En dan die muziek! Heavy metal all the way man! :thumbs:

EDIT: KuF review trouwens, mocht je geinteresseerd zijn -> Gamespot.

Anyways, KuF draait zo te horen ook op de 360. Heroes niet volgens mij. Ik heb een tijdje geleden eens op de KuF forum gekregen en daar waren ook veel fans aan het klagen dat ze liever een RTS vervolg zouden willen hebben. Ik heb ook gelezen dat Phantagram heeft aangegeven hier positief tegenover te staan.... dus ik blijf duimen voor een RTS vervolg.

Ik hou Circle of Doom wel in de gaten. Ben toch nieuwsgierig naar wat het gaat worden.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is KuF BC? Want lijkt me wel vet om te proberen

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jawohl, Crusaders in ieder geval wel. Click. Vraag me niet of het goed draait.

17. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Kingdom Under Fire: Circle of Doom Demo

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Interessant! Die ga ik me es even lekker downloaden en straks hier afkraken. :+

(Dadelijk issie kei goed.)

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Neee jongens is voor amerika only op het moment dan.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ooh, geen probleem.

< trekt VS profile uit de lade >

Laatst bewerkt: 27 dec 2007

Deel Deze Pagina