1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire: Circle of doom

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 17 okt 2005.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gold only -_-, in japan is ie ook alleen moet je gold hebbe. (baal best wel)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sheisse... dan houdt het voor nu op.

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ook op major nelson stond dat de demo pas vanaf mid. januari in europa te downloade is -_-.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem nu aan het spelen :D!
    (het voledige spel, niet de demo)

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De demo is nu op buitenlands accounts ook met een silver account te downloaden.

Net gespeeld en ik wil jullie alvast de teleurstelling besparen. Laat liggen, want dit is echt armetierige zooi.

Zoek je nog een leuke hack'n slasher, dan kun je beter 999 Nights spelen. Zelfs Lord of the Rings: Return of the King (xbox) was toen nog stukken beter. Betere animaties, coolere gevechten, betere specials, draait sneller, meer variatie etc etc.

Ik vond dit maar een zeer saaie en zwakke bedoening. Het vechten (het belangrijkste van het spel) komt maar zwakjes over.

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat idioot dat ze niet gewoon verder zijn gegaan met die bijzondere RPG/RTS combinatie... Ik heb Heroes echt veel gespeeld, het was echt een briljant spel! Sommige campaigns waren trouwens wel bizar moeilijk, en je kon niet saven tijdens een game... Groot nadeel was dus dat je soms na een uur spelen weer helemaal opnieuw kon beginnen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het volgende deel is al in de maak en wordt weer gewoon RPG/RTS :)

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gelukkig dat ze naar de fans geluisterd hebben dan. Laat maar snel komen zou ik zeggen.

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu zelf de demo ook even gespeeld. En vond hem zker beter dan N3 en nou´ja al die wapens/spells/armors/etc sprak me best wel aan je kunt max level 120 worden en met z'n 4e co-op die game uitspelen. Denk dat het toch wel een leuke titel wordt.

Alleen denk ik dat Too Human bv, veel intressanter is om 4 player co-op te spelen.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kan die met 4 player co-op? dat wist ik niet! En Too human kan dat ook? Zo :eek: Dat is gaaf! _O_

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jup ;), Too Human dus ook (weet het 99% zeker eigenlijk xD). Alleen is dat net net iets meer boeiend omdat je echt verschillende classes krijgt. En hierdoor echt een party krijgt met een meatshield, iemand die van range attackt etc etc.

Dit idee zal je vast ook wel in KuF krijgen alleen iets minder denk ik.

Even de demo vaker gespeeld, en nou´ja ben aardig positief alleen mis ik toch een block knop. Ik denk dat deze game vooral gaat owne als je gewoon 4 player co-op speelt. Ook stond er iets over random-generated dungeons en met een max level van 120 ben je hier wel een aardig tijdje zoet mee met vrienden.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je hebt een lage standaard zeker? ;)

Dat vechten kan zoveel lekkerder. Ooit LotR: Return of the King gespeeld op de originele Xbox? Ik mis erg de combo attacks bij dit spel.

Ik vond het ook maar magertjes draaien... de framerate dipt weet ik zeker onder de 30 fps af en toe. Kan echt beter, ook omdat het spel nou ook weer niet *zo* mooi is. Sorry, ben echt een framerate boer.

Ach, je ziet wel vaker dat iemand een film/boek/spel afkraakt en dat de rest dan vanzelf wat positiever wordt. "Och, het viel toch mee" hoor je dan meestal later. Dus als ik zo nog eff doorga, worden jullie straks nog razend enthousiast over dit spel. :D

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Valt wel mee hoor ;).

Alleen bekijk ik het net even wat anders en noem ik eigenlijk nu alleen maar de positieve dingen. N3 vond ik ook wel leuk alleen klonkt alles zoveel groter dan dat het eigenlijk was.

Even mijn min-punten in de demo:
    - Blocken?
    - De enemy AI is toch soms wel wat halfjes heb ik het idee
    - Sommige levels té donker

Alleen denk ik toch wel dat deze game best wel vet kan worden als je met 4 spelers het speelt. Maar games zoals Too Human zal vast wel intressanter zijn.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Too Human lijkt mij een titel die de 360 veel harder pushed. Het ziet er ook meer polished uit. En zolang ie ook co-op heeft... (wanneer is de release trouwens?)

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Eind febuari, betwijfel het zelf maar volgens de officiele release lijst komt ie dan uit :D.

Maare ik denk voor een budgettitel dat deze game best wel fun kan worden. Gewoon 4player co-op en alles. Alleen weet ik bijna wel zeker dat het een beetje eentoning is. Al ligt dat er helemaal aan dat je nieuwe combo's krijgt etc. Nieuwe skills en alles. Want die nieuwe spells enzo boeiende me niet zoveel eigenlijk.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit spel is naar mijn mening veel slechter dan N3. Met N3 werkte het vechten gewoon lekker. Je kon eenvoudig combo's maken. Daarnaast had je ook nog te maken met een visueel spektakel op je beeldscherm. N3 was voor mij alleen een beetje een afknapper door het beroerde savesysteem. Ik heb ook vanochtend de demo gespeeld van Kingdom under Fire. Die demo scoort in mijn ogen een onvoldoende. Het vechten is heel mager. Je ziet het bloed wel spuiten, maar het vechten maakt maar weinig impact. Ook dat idiote blauwe balkje vond ik maar irritant. Als die leeg is, kan je niets doen. En dat balkje is zo leeg, ik vind dat balkje maar een overbodige toevoeging. Ik heb me best vermaakt hoor met de demo, maar ik zou er geen euro voor overhebben. Het is in principe middelmatige troep. Je tegenstanders zijn nog dommer dan in N3, dat mag een prestatie genoemd worden. De zombies in Resident Evil vertonen meer hersenactiviteit. In de KuF demo loop je 100 meter, slacht een groepje af, loop je 100 meter, slacht je een groepje af, loop je 100 meter, slacht je een groepje af, loop je 100 meter etc. Daar hebben ze vast hard over nagedacht...

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm ik vind deze game er persoonlijk ook erg goed uitzien. N3 is kwa visueel eigenlijk niet zoveel bijzonders. Misschien duidelijkere combo´s etc. Alleen zwaar eentoning kwa wapens/upgrade's dat heb ik bij deze game veel minder. Dat blauwe balkje is misschien wel irritant maar als jeje combo's goed maakt maakt dat balkje niet zoveel uit.

Allleen dat met die 100 meter ben ik wel met je eens, alleen was dat eigenlijk niet precies zo bij N3...? En kwa hersenloosheid is het kwa tegenstanders precies hetzelfde als N3 het is niet beter maar ook niet slechter.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch is N3 niet mooier dan KuF, maar N3 ligt al anderhalf jaar in de schappen. Dus je zou verwachten dat KuF er beter uit zou zien, maar dat is niet zo. Maar qua visuele stijl vind ik het vechten er beter uitzien in N3, ook omdat je leukere krachtigere combo's kan maken (en die speciale aanvallen). Een ding wat ik ook vet vond van N3 is de grootschaligheid. Soms had je honderden tegenstanders op je scherm. Het is gewoon vet om daar doorheen te hakken. Met KuF heb je in de demo alleen te maken van groepjes van 20 ofzow. Maar goed, N3 was al geen topper. Qua recensies kreeg dat spel net aan een voldoende. En KuF is niet beter, dus hiervoor verwacht ik ook 5'en en 6'en.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat het spel vooral interessant word voor de spelers van de vorige twee Kingdom under Fire games (op de Xbox althans). Het lijkt mij echt super om al die bekende personages van het vorige spel eens van dichtbij te zien en beter te leren kennen. De nuances van het verhaal en onduidelijkheden worden in dit spel helemaal duidelijk gemaakt. Daar ben ik eigenlijk bet benieuwd naar!
    Ook heb ik een aantal previews gelezen die best positief waren. Vooral over de 4 co-op! Je kan items wisselen tussen personages, van kleinschalige potions tot unieke wapens die alleen jij gevonden hebt in één van de 'random dungeons'. Dat is ook iets wat je niet vaak tegenkomt.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat je het ook in een zekere zin niet met N3 moet vergelijken. Die games moest vooral groot schalige battles voorstellen. Bij KuF is dit veel minder het zijn idd groepjes enemies en alles. Maar deze game heeft jammer genoeg ook niet de potentie van een triple A titel maar wel voor een vermakelijk 4 player co-op game.

Deel Deze Pagina