1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire: Heroes Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 12 okt 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ze vooral bedoeld om vijanden (bijvoorbeeld archer of mortars) in de rug aan te vallen. Dan krijg je deze bonus: SP Bonus: Spearmen attacking from behind.

    En om (dit gaat alleen echt succesvol zijn in non-combat) Cavlary te blokken. Ze kunnen met hun lange speren makkelijk de Cavalry blokken.

    Aangezien je in die missie toch nix anders kan kiezen is het toch wel handig om bijvoorbeeld Archers aan te vallen die jouw eigen soldaten onder vuur nemen.
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Technoob is terug in de KuF draadjes! \o/

    Sorry voor de offtopic post, zal binnenkort ook komen met mijn vraagjes als ik het spel heb. :+

    Weet je nog Willem? Die tijden dat we elkaar flink op weg hielpen en tactieken voor een level uitwisselden? Dat waren nog een tijden... :cool:
     
  3. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok die grot missie is gewoon te goedkoop.
    Maar het is dan toch nog gelukt, maar ik vind het nu wel amal beetje wazig worden.
    Zit nu in een missie waar ik blijkbaar moet vluchte voor de orcs... maar waarheen? Je kan nie echt ver weg.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet gewoon een tijdje rennen, dan komt iemand (ga niet zeggen wie) je redden. Sla het filmpje niet over want daarna komt er een héél mooi filmpje.

    En na deze missie wordt het spel weer echt vet!

    BTW: Probeer wel alle 'Unknown' missies te doen, die kunnen nog heel wat exp leveren.
     
  5. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Unknown??... hmm nooit van gehoord :p. mar is er een speciale richting waar je op moet rennen want die apen roepen nooit iets.
    edit: EINDELIJK... niet normaal man :p. gewoon 20 minuten zitten rennen. Marjah nu word 't idd wat leuker. Leuk filmpie idd :D.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG!?... vage troep.
    Heeft dit spel echt een speelduur van 2 uur als je weet hoe het werkt?
    Ik heb zo'n grote veldslag waarbij ik de catapults moet verdedigen, daarna een filmpie. En dan credits...

    edit: whoopsy dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gespeeld en het zijn (voor de duidelijkheid) 7 characters waarmee je kan spelen. Dus dan ben je nog wel 24 uur bezig...
     
  8. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das heel fijn... maar je bent dus hooguit 2 uurtjes bezig met Ellen? Dat is echt te ziek kort.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ellen is Easy, en de enigste op Easy. De campaign die je nu kan spelen, zijn Walter en Leinhart. Die zijn Normal en Hard, en daarna komen dus nog al die hogere moeilijkere campaigns.
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel eindelijk binnen \o/. ben nu bezig met ellen missie 3 :p

    misschien domme vragen, maar weet iemand wat xbl hero fights en custom campaigns inhouden?

    ben wel benieuwd hoe moeilijk die missies van urukbahr etc. zijn, omdat ik de normal missies vaak al moeilijk vind :p
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Custom campaign: Kies uit 11 Heroes, bouw een leger met 1.000.000 EXP, kies vervolgens een map en zet de 'Enemy settings'.
    Dat is dus een Custom missie!

    Het spel is inderdaad pittiger als The Crusaders. Urukubarr heb ik nog niet gespeeld, maar Cirith (Very Hard) is flink pittig. Dat komt ook omdat de veldsagen veel groter zijn.
     
  12. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste missie walter. tering heb je het eerste deel gedaan kmt er nog een 2e deel. ik kom zover dat kendall er aan komt met de pope. en toen ging ik kapot hoelang moet ik vanaar nog volhouden ??

    Thnx mensen Greetz Sebas
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet volhouden totdat Kendal komt vechten. Tegen jou! Dan moet je gewoon even door vechten, en het is voorbij.
     
  14. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt. meteen de eerst volgende poging. en het einde waar slaat dat op. dat er nog een kingdom under fire komt ? Grtz Sebas
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, want het einde van Walter's Campaigns speelt zich ergens midden af tijdens de Campaign van Kendal. Dat was een personage uit The Crusaders.

    Heroes speelt zich er ook voor af!
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ancient Heart vraag...

    Walters kneuzen have been anihilated :mad:

    Wat de fak moet je doen, ik heb hem al een ice knuppeltje gegeven en een andere knakworst die blizzards kan maken in mijn cluppie gezet maar het lukkut niet!

    Elke keer mol door die kutwraith's 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Doe maar rustig jonge. Als je 'Blizzard' kan en je hebt een 'Sub-Hero' die 'Ice Shard' kan doen is het makkelijk.

    Heb je die niet, dan is het nog te doen. Gewoon rammen, want als die F.Wraith's eenmaal dood zijn is het einde missie.


    Ik heb ook nog een vraag: Hoe kom ik voorbij de missie waarin je met Leinhart en Jubal in een grot 5 'Tribe-Leiders' moet doden. Dit is makkelijk te doen, maar ik wordt steeds ge-killed door de Wyverns. Hoe kan ik die makkelijk doden?
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,


    Mensen aangezien dit help en cheats is wou ik vragen welk lettertype ze gebruiken bij de meeste walktroughs ik wil er namelijk eentje maken.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit is de Kingdom under Fire: Heroes helpthread.

    Maar om te antwoorden, weet ik veel. Dat maakt toch nix uit, als je walktrough maar duidelijk leesbaar is en begrijpbaar is. Of gaat je walktrough over Kingdom under Fire: Heroes?
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan er een te maken, maar toen besloot ik voor GTA San Andreas*)
     

Deel Deze Pagina