1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire: Heroes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 15 jun 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    1= Zoals de boventitel zegt: Swamp Mammouth
    2= Ja, de legers zijn 'uiteraard' groter.
    3= Nee, en het zal ook nooit kunnen aangezien je de leider van het Infantry bent/speelt.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  2. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat lijkje jullie het mooiste logo voor op de cover, deze:

Of die van de post erboven?

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kingom under fore fanboy :p

4. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het 1e deel bij GCshop besteld. Lijkt me wel een wreed spel.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat...

6. Victor

Victor Guest

Oooh lijkt me een wreed spel, waar kun je het bestellen? :{

Ik zit erg te twijfelen of dit het nou wel waard is. De missies werden in het eerste deel op den duur eentonig en je kon je soms wel aan A.I ergeren. Zal ik gaan voor Ninja Gaiden Black of voor KUF: H? Ik zal het eerste deel nog maar eens grondig spelen.

Edit: 700 posts. :cool:

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bekijk het zo:

Koop NGB als je het normale deel nooit gespeeld hebt.
    Koop KUF: Heroes als je het eerste deel de moeite waard vond.
    En eentonige missies? Dat valt wel mee, het was op Hard als missie-instructie bijna altijd 'Destroy alle Enemies'. Maar bij elke missie moets je weer een andere strategie gebruiken.

En de A.I. Die laat expres de manschappen niet te goed vechten. Dan hoef jezelf nix meer te doen. O-)

8. Victor

Victor Guest

Verschillende tactieken kwamen nooit heel erg aan bod, meestal zette je gewoon een mortar + catapult neer of een Swap Mammoth en je had praktisch gewonnen. Daarom vond ik de Hard campaigns ook niet zo hard.

9. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel (goede) games met massale veldslagen zijn er niet. Bovendien trekt mij de sfeer, het hack 'n slash en tactische gedeelte aan. Het is volgens mij het 1e spel die de laatste twee elementen succesvol combineert.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Daarom vond ik het ook zo'n leuk spel.

@ Dark Ninja.
    Alsof je meteen een Swamp Mammouth of Catapult hebt.
    En Catapult of Mortar zijn zo sterk niet, Cacalary is ten opzichte van die andere units toch beter.
    Je kan met way-points ze steeds heen en weer laten rijden om hun speren massaal in de vijand te drukken. En dan nog langs achter ook!

11. Gold Elite

Gold Elite Guest

Een beetje geoefend KUF speler kan al binnen 2-3 veldslagen een swap Mammoth hebben of een Catapult. Cavalry is goed, niet geweldig aangezien ze makkelijk dood gaan door Archers die overal in het slachtveld staan. Mortar is een geweldige unit, een van de beste zelfs mits je ze beschermt met hoofdtroep. Er waren natuurlijk wel tactieken, maar het bleef allemaal een beetje aan de oppervlakte.

12. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind KUF knap pittig, maar als ik het zo lees mis ik denk wat tactisch inzicht.

13. Victor

Victor Guest

Hij zegt niet dat het makkelijk is, het kan alleen heel makkelijk opgelost worden allemaal.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Walter, bekijk zijn borstkuras. De leeuw van Ecclesia.

Ellen, het zwaar door de strot van een Orc...

Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die bovenste screen erg mooi. Bloed ziet er erg mooi uit. De 2e vind ik iets minder.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Let wel op de details van de soldaten helemaal links-achter. Zien er ook erg mooi uit!

Kijk hoe de Orc sterft:

Welkom Morene...

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    [offtopic] Weet iemand hoe duur The Crusaders in de winkel kost? Of waar het goedkoopst? :D thnx

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    In de grote winkels is hij niet meer te koop, maar via internet of in een klein tweedehands winkeltje kan je makkelijk een exemplaar scoren.

19. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    bijv. www.gcshop.nl heeft em ook. ff ontopic;

ik vond kuf:tc een geweldig spel. gewoon de sfeer, de graphics (ze waren imo niet storend lelijk), en het hele verhaal. speel regelmatig op live, alleen jammer dat er zo weinig mensen online zijn, maar wat ik zoal van kuf: heroes hoor is erg positief, ik denk dat ik dit spel zeker ga aanschaffen.

de graphics lijken misschien niet mooi, maar het is niet storend, en zeker mooi als je het vergelijkt met de grootte van het slagveld. enige wat ik jammer vind is dat die lompe muziek er nog steeds inzit

wat lotr achtige muziek zou hier beter op zn plaats zijn...

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Licht eraan.

Tijdens een bruut gevecht stoort het niet echt. Maar bijvoorbeeld als je cacalry een bende orcs omver ramt moet het beeld vertragen en hele zielege muziek. Zou ook mooi zijn, zeker!

Deel Deze Pagina