1= Zoals de boventitel zegt: Swamp Mammouth 2= Ja, de legers zijn 'uiteraard' groter. 3= Nee, en het zal ook nooit kunnen aangezien je de leider van het Infantry bent/speelt.
Oooh lijkt me een wreed spel, waar kun je het bestellen? :{ Ik zit erg te twijfelen of dit het nou wel waard is. De missies werden in het eerste deel op den duur eentonig en je kon je soms wel aan A.I ergeren. Zal ik gaan voor Ninja Gaiden Black of voor KUF: H? Ik zal het eerste deel nog maar eens grondig spelen. Edit: 700 posts.
Bekijk het zo: Koop NGB als je het normale deel nooit gespeeld hebt. Koop KUF: Heroes als je het eerste deel de moeite waard vond. En eentonige missies? Dat valt wel mee, het was op Hard als missie-instructie bijna altijd 'Destroy alle Enemies'. Maar bij elke missie moets je weer een andere strategie gebruiken. En de A.I. Die laat expres de manschappen niet te goed vechten. Dan hoef jezelf nix meer te doen.
Verschillende tactieken kwamen nooit heel erg aan bod, meestal zette je gewoon een mortar + catapult neer of een Swap Mammoth en je had praktisch gewonnen. Daarom vond ik de Hard campaigns ook niet zo hard.
Veel (goede) games met massale veldslagen zijn er niet. Bovendien trekt mij de sfeer, het hack 'n slash en tactische gedeelte aan. Het is volgens mij het 1e spel die de laatste twee elementen succesvol combineert.
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom vond ik het ook zo'n leuk spel. @ Dark Ninja. Alsof je meteen een Swamp Mammouth of Catapult hebt. En Catapult of Mortar zijn zo sterk niet, Cacalary is ten opzichte van die andere units toch beter. Je kan met way-points ze steeds heen en weer laten rijden om hun speren massaal in de vijand te drukken. En dan nog langs achter ook!
Een beetje geoefend KUF speler kan al binnen 2-3 veldslagen een swap Mammoth hebben of een Catapult. Cavalry is goed, niet geweldig aangezien ze makkelijk dood gaan door Archers die overal in het slachtveld staan. Mortar is een geweldige unit, een van de beste zelfs mits je ze beschermt met hoofdtroep. Er waren natuurlijk wel tactieken, maar het bleef allemaal een beetje aan de oppervlakte.
Let wel op de details van de soldaten helemaal links-achter. Zien er ook erg mooi uit! Kijk hoe de Orc sterft: Welkom Morene...
In de grote winkels is hij niet meer te koop, maar via internet of in een klein tweedehands winkeltje kan je makkelijk een exemplaar scoren.
bijv. www.gcshop.nl heeft em ook. ff ontopic; ik vond kuf:tc een geweldig spel. gewoon de sfeer, de graphics (ze waren imo niet storend lelijk), en het hele verhaal. speel regelmatig op live, alleen jammer dat er zo weinig mensen online zijn, maar wat ik zoal van kuf: heroes hoor is erg positief, ik denk dat ik dit spel zeker ga aanschaffen. de graphics lijken misschien niet mooi, maar het is niet storend, en zeker mooi als je het vergelijkt met de grootte van het slagveld. enige wat ik jammer vind is dat die lompe muziek er nog steeds inzit wat lotr achtige muziek zou hier beter op zn plaats zijn...
Licht eraan. Tijdens een bruut gevecht stoort het niet echt. Maar bijvoorbeeld als je cacalry een bende orcs omver ramt moet het beeld vertragen en hele zielege muziek. Zou ook mooi zijn, zeker!