op de xbox frontpage is ook al meer informatie en een trailer; http://archief.xboxworld.nl/game/1044 kijk erg uit naar eind september het ziet er toch goed uit hoor, (vind ik )
Het aantal units is hier nog laag... Eén van Ellen´s slaafjes The Hammer of Hinoneidon Nieuwe units links en rechts
is kingdom under fire: heroes een echt vervolg (dat ik eigenlijk the crusaders eerst moet spelen) of is het gewoon een volledig nieuw spel dat alleen ongeveer dezelfde naam draagt
eigenlijk hoort het voor kuf: the crusaders. hier wordt meer toegelicht over het eerste deel, het speelt zich geloof ik vijf jaar ervoor af... Edit:// hier nog wat screens: Toch geweldig dat je ook met deze kan gaan spelen mooie anti-orc actie Edit2:// @willem_fable, misschien aardig logo voor de startpost...
Het speelt zich af voor TC. Dus als je eerst Heroes speelt en dan TC is het ook goed. @Soulfighter: Nee, ik heb al een mooie En kijk eens helemaal onderaan de beginpost...
Omdat het genre ouderwets vechten met zwaarden mij heel erg aanspreekt! En de gameplay van KUF the Crusaders was echt helemaal iets voor mij!
Het genre ouderwets vechten met zwaarden? Je bedoelt dat je de Medievel Tides wel leuk vindt en houdt van de strategie uit KUF: TC?
t maakt toch niet uit waarom ie t leuk vindt... kvond het altijd jammer dat er zo weinig animo voor tc was, ik hoop dat dat nu beter wordt.
Ik vond de besturing onwijs kut en dat bederfde de game, dat merkte ik tijdens het spelen van de demo, helaas. Toch geef ik KuF: Heroes wel een kans, hopelijk kunnen ze er wat van maken. De massale gevechten bevalt me wel. Anyway, een paar screenshots voor de gezelligheid.
Ik heb trailers ontdekt op www.ign.com Speler van The Crusaders zulleen een feest van herkenning aantreffen. Regnier is er hier ook al! En de confrontatie tussen Morene en Leinhart niet te vergeten! Trailers: Morene In-game Trailer Walter In-game