1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire: Heroes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 15 jun 2005.

1. Victor

Victor Guest

Als ik de beschrijving van de units lees, merk ik dat er meer magie en mytise beesten in komen zitten. Niks mis mee! Het spel miste dat soms wel een beetje bij de sfeer.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat vond ik niet. Maar maakt niet uit, ik vind het ook een leuke toevoeging. En aangezien het magie is, kan denk ik iedereen ze gebruiken.

3. Victor

Victor Guest

Ik vind trouwens dat de nieuwe units wel erg voor de Orcs en Elves zijn gemaakt en daarnaast, waarom waren die er eerst niet? Aangezien het spel een preqeul is kun je beter voorizchtig omspringen met nieuwe dingen. Vreemd, waarom zaten de Ice Maidens er eerst niet? denken veel mensen dan. Maargoed, als de gamer verder goed is kan je dat door de vingers zien.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien komt daar op het einde wel een uitleg van! Dat die bijvoorbeeld verloren gaan. Iets in die trend.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb iets gevonden waar ik zo lang naar zocht! Aanschouw, een screen uit het menu New Game!

En In-game screenshots van Leinhart. Aangezien er nog al wat afgebabbeld wordt van: 'Ga hier heen, doe dat', zal het wel Easy of Normal zijn.

En ook van Ellen. Dit ziet er groter (kijk maar op de map) , en moeilijker uit. Zal wel Hard zijn.

En nog wat gewone screens:

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Screenshots:

Nog wat uitleg over deze screens:

Fire Wraith
    Ice Maiden
    Thunder Rhino
    Earth Golem

Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jaja, nog even wachten op de nieuwe Kingdom under Fire. 14 oktober, dan komt hij uit.

Maar op IGN kan je Dit al zien.

Als je een beetje Engels kan is het makkelijk te doen.

Nog een heel vette screen die tevens de Boxart is is Amerika, alleen heeft hij dan nog vuur op de achtergrond.

9. Victor

Victor Guest

Die screens zijn echt teh sexy. :cool: Ik kijk uit naar 7(!) campaigns en dan vooral die met Rupert. Het geeft altijd een goede gevoel als je met een grote hamer mag rammen. :cool: Daarnaast, Ellen mag er ook wezen met die boog. Leihart is gewoon cool, daar kom je niet omheen.

Trouwens, ik heb een leuk spelletje; welke 2 members hebben de meeste posts in deze thread? 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2005
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, vind ik dus niet. Ik vind de langzamere Hero's, die daardoor ook een grote Freeze Time hebben. (Na een aanval/reeks aanvallen is er een moment waarop ze terug in positie moeten komen. Dan kunnen ze makkelijk geraakt worden) gewoon minder leuk. Bijvoorbeeld Ellen en Cirith, die lekker snel heen en weer maaien veel leuker. Dan ziet je Hero eruit alsof hij/zij meer Skills heeft. Want iemand die met een Hamer aan het rondmaaien is, tja :{

Kijk, dat zijn nou goede voorbeelden. Die hebben tenminste skills!

En ik heb hier de meeste posts. Post hier altijd screens, fimpjes, links naar andere KUF:Heroes stuff etc. :cool:

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  11. Victor

Victor Guest

Rupert is inderdaad langzamer, maar wel zodanig dat hij het kan rechttrekken naar gemiddelde snelheid. Hij kan daarnaast ook meer hebben dan de andere, waardoor het in balans is. Ellen is sneller, dus wordt minder geraakt, dat is goed, want ze kan minder hebben. Rupert wordt vaker geraakt, maar hij kan meer hebben dus dat is niet zo erg. Dus we kunnen straks gewoon lekker heamertjen tikc spelen. :cool:

En Bij De Weg: ik heb nu 11 posts, jij 49. Vuile spammert! ;)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dus ik heb meer dan 50% van alle posts in dit topic.

Maar dat terzijde! Ik denk toch dat Rupert minder zal zijn, maar er komt nog wel eens bij (als je zijn uithoudingsvermogen niet meetelt) dat hij een groter bereik heeft met zijn WarHammer. Die overigens 'Betty' heet. Typisch Rupert...

En Ellen kan snel, heen en weer slaan waardoor ze meer vijanden kan raken. Met haar boog-aanval(len) kan ze een groot aantal vijanden makkelijk schade toebrengen. Rupert loopt langzaam, en is sterk, maar niet behendig. Dat maakt hem minder goed, geskilled als bijvoordeel Ellen. Het is net als bij Urukubarr. Hij is snel en langzaam, maar heeft een groot bereik van uit zijn positie, terwijl Ellen meer heen en weer kan vechten.

Dus hebben o.a. Ellen en Morene gewoon meer skills en zijn ze beter. Ze zijn gewoon beter aan te raden om mee te vechten, maar Rupert is misschien voor de noobs. Die alleen op de X-Button kunnen slaan.

13. Victor

Victor Guest

Kijk, dát is een mooi discussiepunt. Rupert is juist degene waar je meer skill voor nodig hebt, als je met hem makkelijk kan overleven, dan ben je beter dan als je een snel, bijna niet te raken personage hebt. Bij Ellen kun je lekker op X rammen, bij Rupert niet, dat is dus meer een verchil van skill.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb je ook gelijk in. Maar met een WarHammer rondmaaien of met een zwaard, snel en behendig rond slaan. Dan heeft de Hero meer skill, maar de Player minder skill. Speel je met b.v. Rupert is het precies het omgedraaide.

Een erg slimme opmerking, dat waardeer ik altijd.

15. Victor

Victor Guest

Ja de Hero heeft meer skill, maar maakt dat nou echt uit? Die is virtueel, bestuurt door de speler. Fijn dat de Hero skills heeft, maar het maakt weinig uit. Ik vind het knapper als je een 100 ton zware hamer kan optillen dan als je snel met een zwaard kan zwiepen. Maar dat is maar mijn mening....

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    We formuleren het gewoon zo: Ik vind het vetter als mijn Hero goed kan vechten, veel snelheid heeft en gevarieerde combo's. Dan heeft de Hero in mijn ogen meer skill. En daarom speel ik b.v. liever met Ellen dat met b.v. Rupert.

17. Victor

Victor Guest

Oke, dan is dat afgehandeld. :)

Wie ow ie heeft ernaast Willem en ik iets te melden? Want wij willen meningen en dit begint anders op slowchatten te lijken.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nog één nieuwe screen:

Morene en haar Bone Daggers...
    ...Hell yeah!

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nog meer Morene Bone Daggers...
    ...Wow!

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zo doorgaat kom je over de 50%

Ik hoor weleens dat Kingdom under Fire en zeker met Heroes dat de game er erg mooi uitziet. Maar als ik die screens bekijk vind ik de graphics niet meer dan middelmatig. Ik heb de game nooit gespeeld :eek: :mad: (dat wil ik wel, maar ik kom maar niet aan het eerste deel (via ruilen). Maar hoe ziet de game er nou ingame uit, mooier dan de screens???

Deel Deze Pagina