Nou, ze lijken hier niet zo mooi. De omgevingen zijn wat minder, maar de units zijn heel mooi vormgegeven met veel detail. En er zijn soms wel +100 man op het beeld, en je hebt geen Frame-Drops, het spel zelf hapert niet en als gaat lekker vlotjes. En ik vind dit wel erg mooi hoor! Echt heel goed gedaan van de mannen bij Phantagram. Neem bijvoorbeeld deze screen: Ziet dat er nou niet mooi uit?
Ja dat ziet er wel mooi uit, zeker omdat er heel veel mannetjes rondlopen. Maar het ziet er niet geweldig uit, ik zal iig eerst maar proberen om The Crusaders te pakken te krijgen.
Het is niet top, maar wel mooi. Daar heb je gelijk in. En wat Kingdom under Fire The Crusaders betreft. Probeer hem gewoon hier te bestellen: GC Shop
Ik ben meer aan het sparen en ik probeer dus de games die ik nog wil te krijgen door te ruilen. Ninja Gaiden Black, Fable TLC & Far Cry I ga ik waarschijnlijk nog wel kopen. *Gaat naar X-Bazar.
Ik volg het niet helemaal meer! Kan je nou wel of niet met z'n tweeen op één Xbox. Volgens Dee Lee op een E3 filmpje van Gamespot niet, maar ik zag op een andere site (weet niet meer welke) dat het wel kon. Kan het nou wel of niet? Wel raar dat ik iets niet weet van KUF: Heroes
Gryphon heeft al KUF van mij geruild Ik vond eerlijk gezegt deel 1 best leuk maar niet echt mijn game.
Ik heb het eerste deel eindelijk (van D@ M@ster, zie zn post hierboven). Ik vind m eigenlijk best wel tegenvallen. Irritante camera, ziet er toch wel middelmatig uit en hoe het verhaal verteld wordt vind ik ook niet fijn. Dus het tweede deel laat ik aan mijn neus voorbij gaan.
dat kan.. ik vond het echt een pracht game, maar ben bang dat ik het tweede deel niet gaan halen. omdat er nog 2 andere heel toffe spellen komen en natuurlijk de 360
Ik heb het eerste deel voor bij laten gaan... maar het 2de deel ga ik wel halen ... mijn laatste xbox spel
De Site van Heroes heeft een totale Make-Over gekregen! En er zijn o.a. de Combo-Guide en Wallpapers toegevoegd!
Ik ben echt benieuwd naar de Live cijfers van deze game. Dus daar bedoel ik mee hoeveel mensen er deze game gaan spelen op live. Ik denk toch een boel. Deel 1 was populair en een 2e/beter deel met Live functie zal toch veel mensen trekken.
Daar maak je toch een klein foutje. De game is wel goed op Live, maar de online-cijfer vallen toch nog redelijk tegen.
Krijgt een goed cijfer, Deze game ga ik denk niet halen.. Vond deel 1 wat minder. Me laatste game is wss Far Cry Instincts
Mooi. Heb net de revieuw gechekt maar ben niet echt verrast. Een 8.2. Zo'n cijfer had ik wel verwacht. Het is gewoon een goed vervolg, en in zo'n korte tijd hebben ze dat toch goed gedaan vind ik. Ik ga de game zelf niet kopen maar toch eens chekken Eigenlijk ben ik nog het meeste benieuwd naar de Live! functie. Zit er ook matchmaking in?
He Willem Fable heb je nog genoten van mijn verhaal: "Waarom vind ik KuF TC niet leuk". Er worden trouwens wel goede cijfers gegeven aan Heroes. Wel iets beter dan het eerste deel.