1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire: Heroes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 15 jun 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De release-datum voor Europa, en dus ook voor Nederland is vervroegd!

Naar 7 oktober 2005!

2. Victor

Victor Guest

Vervroegd, dat zie je ook niet elke dag. :cool:

Nu maar even kijken hoe het spel speelt, ga overmorgen maar eens op onderzoek uit. Je weet maar nooit, misschien hebben ze hem al.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem besteld!
    Ik kan echt niet wachten, hij kreeg op Gamespot boven de 8! Dus nu kan ik helemaal niet meer wachten!

4. Victor

Victor Guest

Willem, leuk dat je enthousiast bent, maar wees niet té. Deel 1 was een prima spel, maar het kon zich niet meten met de échte toppers. Daarvoor was het te simpel en oppervlakkig. Ik weet het niet helemaal met dit deel. We zullen zien, als meerdere mensen positief zijn ga ik hem zeker halen.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem hopelijk 7 oktober al, en dan plaats ik hier waarschijnlijk een stuk of 100 reacties.;)En dan weet je het wel!:)

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    IGN Review

IGN heeft ook de review! Deze is wel wat beter dan die van Gamespot, want ze bespreken veel meer.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Op Kingdom under Fire Heroes staan nu ook de officieren van de 7 speelbare characters. Deze officieren zijn niet speelbaar.

Je komt bij het overzicht van officieren via 'Characters' en dan 'Officers'.

En gelukkig kan ik tellen, en tel er 8. Bij KUF: Heroes zou elk character één officier hebben, en als extra een Elemental. Waar dan die 8e vandaan komt, geen idee. Ook is het een beetje onduidelijk bij wie ze horen. Maar ik kan me voorstellen dat b.v. Daroka (Ogre) bij Urukubarr hoort. Hij is namelijk ook een Ogre.

Ik vind zelf deze wel bruut:_O_

En ja, dit spreekt voor zich:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik had KUF: Heroes besteld en heb hem nu net binnen gehad! En natuurlijk al gespeeld!

Hij is vet!

+
    Grotere/Grootschaligere oorlogs-scenes
    Extra achtergrond-info over de 7 characters
    Ietsje moeilijker
    Tijdens je bezoeken aan kastelen/basis(sen) mooie muziek

-
    Tijdens het spelen is het meer 'muzak' dan muziek
    Weinig vooruitgang graphics
    Andere stemmen als die uit The Crusaders
    Geen System Link/Offline multi-player

Review coming soon

Mijn review staat in de begin-post.

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook :) ben al bij 9e missie van ellen.. en de stemmen zijn gewoon h et zelfde hoor :confused:
    alleen Gerald is beetje ( ik ben de beste ) geworden :9.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, daar zit je toch echt fout. De stem van b.v. Rupert en Ellen zijn toch anders. Of het dezelfe acteurs zijn weet ik niet, maar ze klinken toch anders.

Let op!

Als jullie (wie dan ook!) een eigen review heeft geschreven PM hem naar mij. Dan plaats ik hem in de begin-post.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej moet je deel 1 gespeeld hebben om dit deel te spelen???

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, er wordt niet veel uitgelegd hoe je het moet spelen. Maar verder is deel1 niet vereist. Maar als je deel1 hebt uitgespeeld kan je de characters uit deel1 gebruiken voor Live en Custom Missies.

Mijn eigen review staat in de beginpost.

13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gerald praat gewoon hoe die in deel 1 praate..
    maar die ellen.. die is toch gewoon nieuw in de game?
    want in deel 1, was er ook een vrouw in geralds team.. maar lijkt wel
    of gerald die niet meer herkend in deel2

edit: of kom je er achter als je deel1 uitspeeld ?

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Voor de duidelijkheid:

KUF: Heroes speelt 5 jaar voor 'Encablossa War'.
    KUF: The Crusaders eindigt in 'Encablossa War'.

Dus speelt Heroes 5 jaar voor The Crusaders. En dan is Ellen nog bij Ecclesia.

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh :)
    dus ellen joint gerald dus later
    thanks

16. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg ik balen dat ik deel 1 nooit gespeeld heb :p.
    Vandaag heroes gekocht omdak paar maandjes terug een filmpie gezien heb... ik lag gewoon weg te kwijlen op half september marjah da werd 7 oktober en toen lag hij nog niet in de meeste winkels hier en vandaag heb ik hem ergens gevonden :D.
    Ik snap echt de ballen niet van het verhaal marjah ik vind 't hakken altijd wel lachen met de juiste muziek. Alleen heb ik een vraagje die vast wel beantwoord kan worden op dit forum.
    Ik zit nu geloof ik in de 3e missie ofzo en ben al best ver, ik heb het team van spearmen net opgehaald en moet nu naar een grot zoeken. Kan iemand mss wat duidelijker uitleggen waar ik die kan vinden?

edit: Shit moek mijn xbox aan laten staan totdat ik een reactie op mijn vraag krijg :p.

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je moet gewoon heel die cliff-rand aflopen, dan kom je hem vanzelf tegen. En ik zou in het Oosten beginnen, dan kom je hem het snelst tegen ;)

Maar stel je vragen voortaan hier!

18. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu eindelijk ook, en ik zal er over een tijdje mijn gedegen mening over geven :)

wel even een korte reactie op het eindoordeel uit de beginpost

- hoe kun je weten dat het iets moeilijker is als je het spel nog niet hebt uitgespeeld?
    - je geeft een compliment aan de muziek en zeikt de muziek vervolgens af, ik ben het met je eens dat je muziek niet bij het spel past, maar dat doet geen afbreuk aan de muziek zelf.
    - de graphics zijn weinig vooruitgegaan omdat ze al goed waren...
    - als je de stemmen op koreaans zet met engelse ondertitels komt het geheel sfeervoller over.
    - met een spel als dit is offline multiplayer bijna onmogelijk, system link had gekunt...

19. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel echt heeel goed echt!. vooral dat deel 2 gewoon verder gaat (of terug gaat) na deel 1. ik begrijp een paar dingen alleen niet. die missies van walter.. is dat nou in het tydperk van the crusaiders want dan moet ie backup halen? en ik vind de muziek erg jammer(ik houd wel van rock en metal. maar dit is te eentonig en te erg irrie) ik vind de stemmen oke maar tsi alleen jammer dat niet alle stemmen van deel 1 in deel 2 zitten :mad: :p maar daar moet je maar overheen kijken. Ik vind dit spel goed vanwege het verhaal en het tydperk (ridders etc) en de veldslagen. echt ik ben blij dat er ooit nog zo'n stoer spel is uitgekomen :D. Mooie thread Willem! These are muscles half elf
    Greetz Sebas

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    koel dat je hem hebt gekocht _O_

maar je kunt toch gemakkelijk offline multiplayer toevoegen als je vanaf het vechten (het hack&slash gedeelte) splitscreen doet? dan speel je samen tegen de cpu

Deel Deze Pagina