Ey, ik wist niet dat bij Dulle's post ook screens bij zaten. Maarre geweldig? Het ziet er FE-NO-ME-NAAL uit gek Tering jezus wat n vette shit is dit ey. Ik weet zeker dat Willem hier ook een harde plasser van krijgt.
Ben blij dat wij de single-player game krijgen, vind ik veel leuker. En damn, nieuwe units zien er stoer uit. Design van dit spel heb ik altijd al stoer gevonden, maar nu er ook nog wat vuurwapens inzitten (doet me wel een tikkeltje denken aan Warhammer), is het helemaal awesome. Heb er zin in. Nu wat in-game video's!
KUF was één van de vetste games op de Xbox. Circle of Doom op de 360 was waardeloos omdat het niets meer te maken had met de strategie/actie/RPG combo die zo goed was in de het originele deel. KUFII gaat weer terug naar die roots en als ze het weer net zo maken als het wordt dit weer helemaal een topper. Niet te missen!
De orginele KUF op de xbox was echt moeilijk aan te komen, geen enkele winkel verkocht die. Uiteindelijk heb ik hem maar via het internet bestelt.
De eerste verscheen inderdaad in weinig winkels, ik heb 'm toen ook besteld! Volgens mij lag Heroes wel gewoon in de winkels? Ik vraag me dan ook echt af hoe commercieel succesvol dat spel geweest is. Spel heeft zo gemiddeld rond de 8 gescoord.
Qua hack 'n slash een beetje. In dit spel moet je echter ook commando's uitdelen en je strategische keuzes maken. Via de op te vragen map kan je waypoints en attack orders zetten etc. etc. Je kan je legers upgraden en uitrusten. Je hero customizen. Mix van beperkte hack 'n slash, beperkte strategie en beperkte RPG. Maar wel erg stoer!
Wow.. ben ik de enige die dat er erg indrukwekkend uit vindt zien? Vraag is wel of dat voor de PC is of voor de 360..
En nog eens 2 indrukwekkende filmpjes! http://www.gamersyde.com/news_gameplay_of_kingdom_under_fire_ii-8453_en.html Dikke actie, mis dit soort spellen toch wel een beetje en ik ben blij dat naast het irritante herhalende japanse stemmetje, de game de goede kant op blijft gaan. Al een release date bekent?
Hmpf. Filmpjes vind ik nog niet echt indrukwekkend. Het vechten lijkt net amusant genoeg, zoals dat in The Crusaders en Heroes ook leuk genoeg was, maar niet echt speciaal. Graphics vind ik prima, vind het tof dat de KuF serie veel grauwer en bloederiger is dan bijvoorbeeld Dynasty Warriors. Ook tof dat de Elven en Dwergen nu een grotere rol gaan spelen. Je kan dus ook Elven Rangers besturen, vraag me af of de (Wood/High ? ) Elves dan ook een speeelbare factie zijn, of deel uitmaken van Ecclesia. En Glen is echt Gerald in een ander jasje.
Heb een beetje hetzelfde als Willem. Het ziet er geweldig uit maar ik wordt niet weggeblazen, wat ik eigenlijk wel verwacht had. Het is heel veel Hack and Slash. Ze moeten ook zoals AC counter moves erin stoppen
Ik wil juist meer strategie en RPG invloeden zien. Die combinatie maakt de KUF serie zo speciaal, dus niet hack'n slash only.
Wow dit ziet er best gaaf uit. Zat even te denken aan die 360/xbox demo van KUF maar die zoog verschrikkelijk. Dit heeft er dus niks mee te maken. Ook een ander bedrijf toevallig? Ik voeg hem even toe aan me IGN alerts.
Zelfde makers, hun uitstapje naar een "ander" type spel. Het was een flop, een game waar veel fans over hebben geklaagd. Het is goed dat ze weer met de originele serie zijn verder gegaan.
Die screens zien er erg indrukwekkend uit! Wel jammer dat ik steeds dezelfde soort infanterie zie. Is het in deze titel ook weer mogelijk om je troepen 'up te graden' zoals in het origineel (zoals o.a. bepaalde abilities aanpassen zodat je een groep infanterie kan upgraden tot Knights of Paladins)?
Ik neem aan van wel! Maar goed, volgens mij komen alle beelden die we tot nu toe gezien hebben uit de campaign van die nieuwe dude, wellicht dat we daarom veel hetzelfde zien.
Hey Willem, Zijn er niet inmiddels al betere screenshots uitgekomen? Kun je die dan eventueel toevoegen / verwisselen met je startpost?