Dat ademt wel een hele andere sfeer uit dan Crusaders en Heroes... en naar mijn mening niet in positieve zin. Jammer zeg.
Volgens mij tonen de iconen linksboven aan dat je nog altijd regimenten hebt om aan te sturen. Maar dat krijgen we maar niet te zien...
Ik weet nog de gameplay trailers van de E3 van deze game, damn wat zag dat er vet uit. Super grote monsters, gave gameplay... pfff kijk nu eens is weinig van over gebleven.
Dat is lang geleden zeg dat ik deze thread zie Zou haast denken dat het spel er onderhand wel zou zijn uitgebracht Iemand nog iets gehoord dit jaar over KUF II?
Dat de game op dit moment niet meer uitkomt op de 360. Microsoft deed weer eens moeilijk over de online functionaliteiten die leken op een MMO. Op de officiele site zijn alle referenties naar de 360 versie verdwenen. Kuf II komt deze winter uit op de pc. PS3 versie word ook later verwacht. Maar als er nog localizatie overheen gaat duurt het vast nog eeuwen voordat het westen deze game mag spelen. Echt zo stom van Microsoft dat ze zo moeilijk doen, nu komt een serie die ooit exclusief voor Microsoft console verscheen geeneens meer uit.