1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdom Under Fire II

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 28 jan 2008.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat ademt wel een hele andere sfeer uit dan Crusaders en Heroes... en naar mijn mening niet in positieve zin. Jammer zeg.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij tonen de iconen linksboven aan dat je nog altijd regimenten hebt om aan te sturen. Maar dat krijgen we maar niet te zien...

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En dat was juist de meest coole feature van KUF.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet nog de gameplay trailers van de E3 van deze game, damn wat zag dat er vet uit. Super grote monsters, gave gameplay... pfff kijk nu eens is weinig van over gebleven. :D

6. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is lang geleden zeg dat ik deze thread zie :+ Zou haast denken dat het spel er onderhand wel zou zijn uitgebracht :p

Iemand nog iets gehoord dit jaar over KUF II?

7. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de game op dit moment niet meer uitkomt op de 360. Microsoft deed weer eens moeilijk over de online functionaliteiten die leken op een MMO.

Op de officiele site zijn alle referenties naar de 360 versie verdwenen. Kuf II komt deze winter uit op de pc. PS3 versie word ook later verwacht. Maar als er nog localizatie overheen gaat duurt het vast nog eeuwen voordat het westen deze game mag spelen.

Echt zo stom van Microsoft dat ze zo moeilijk doen, nu komt een serie die ooit exclusief voor Microsoft console verscheen geeneens meer uit.

Deel Deze Pagina