1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben ze hem nog steeds niet maar zon gast van een game winkel in amstelveen zegt dat ze hem misschien in januarie krijgen. Kut zooi. Fucking comerciele kut spellen kan je overal kopen maar pareltjes die niet bekent zijn worden praktisch geboykot. WAT EEN KL*TE ZOOI (gaat zich maar is uileven op zn bokszak (zie het martial arts topic)).
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  2. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen hoor. Ik wil ook heel graag KOFTC hebben, dus ook ik heb 10 tallen winkels gebeld en elke keer kreeg ik nee, nee, nee sorry, nee, nee en nog eens nee te horen. Ik heb hem nu bij dimensionplus besteld en krijg hem vandaag binnen als het goed is. Als je nou zo graag een game wilt dan bestel je hem toch gewoon via de post. Dimensionplus heeft er nog genoeg!
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dat is vaak creditcard gezeik en ik wil betalen bij de aflevering.
     
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, gewoon onder rembours, eerst spel aannemen en dan pas betalen aan de postbode.
     
  5. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de media markt ligt deze game voor 54,99.
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    I w8te ook all op deze game echt fun:D


    kan je ook skirmish games spelen???? :{
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game, hij is echt geweldig, zeer verslavend maar wel moeilijk,

    weet iemand trouwens of er een strategy guide vna is? bij dit spel zou dat nou eens van pas komen.
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    eey heb je de game kan je dan mijn vraag beantwoorden>>??<<
    kan je een soort skirmish doen>?<
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    als je bedoelt met skirmish dat je zelf een leger kan samenstellen en dan op live tegen iemand anders? Yep dat kan....je kunt zelf een leger uitkiezen en daar 4 units uitkiezen. Je krijgt dan ook 2000 (als ik me niet vergis) punten om alles te upgraden en dan kan je op live tegen elkaar.....
    In de SP-game zelf speel je vaak met vaste, door de game bepaalde units, die je aan kunt vullen met units van eigen keuze...het spel ondersteund geen system-link, dus echt skirmish kan alleen op live....maar dat is ook wel erg leuk tegen een paar vrienden, nu hoeven we niet alle warhammer poppetjes mee te zeulen....
     
  10. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraag over het spel. Misschien kan iemand me helpen:
    Ik ben nu bij een missie(van Gerald)waarbij ik een rivier moet oversteken(net nadat je erachter komt dat 1 van je steden is platgebrand), probleem is dat de hele oever aan de overkant vol staat met archers en ik niet begrijp hoe ik er over heen moet komen, ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Als iemand me wil helpen heel graag ,want ik wil nu toch echt verder met het spel.
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je missie 4?
     
  12. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, weet niet of het missie 4 is maar ik wete wel dat het 2 levels na het gevecht met Regnier is
    En 1 level nadat je de transport van die Hecs moet overvallen
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, dan kan ik je nog niet helpen, want ik moet nu dat transport overvallen net nadat
    de generaal dood is gegaan en gerald generaal wordt
    , das level 6 geloof ik.
     
  14. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al iets gevonden wat al m´n problemen oplost. Evengoed bedankt voor je hulp
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan, weet iemand trouwens hoeveel missies er van elke personage zijn, en of je je life leger zegmaar kunt opslaan om er later mee verder te spelen op live?
     
  16. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij hetzelfde punt vast als whitknight

    je hebt een rivier waar je over moet om naar hironeiden te gaan. alleen aan de overkant staan heel veel boogschutters, hoe kom je daarlangs? (missie 7)
     
  17. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet voor de mssie begint kiezen wat je neemt. Wat je in ieder geval moet nemen zijn de archers, voor de rest is ut niet echt belangrijk.
    Als je al die apen aan jouw kant van de rivier uitgemoord hebt moet je naar het uiterste noorden van je map gaan(op je minimap zie je dat hier een soort van uitsteeksel is). Nu neem je een scout van je infanterie en ga je net zo ver die rivier in zodat de archers aan de overkant verschijnen. Dan pak je je archers en schiet je fire arrows op het(op de minimap aangegeven) bovenste groepje archers. Je zult zien dat ze wegvluchten(als ze ut niet doen nog een keer proberen mij lukte het ook niet de eerste keer). Nu kun je rustig oversteken en kun je zelf beslissen of je al die vijandige archers afslacht of niet, dit heeft dus geen effect op of je het level wel uit kunt spelen.
    Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. ;)
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx het is gelukt :)
     
  19. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het weer vraag ... maar heb je een soort skirmish in deze game?
     

Deel Deze Pagina