gewoon een normale match kies mapkies leger etc...(geen misies)een eigen gemaakte game snap je wat ik bedoel
dat kan wel, maar alleen live. dan kun je met 1000 points zelf een leger maken en tegen anderen online spelen via een zelfgekozen arena.
Ik heb gebeld hijs bij de media markt a'dam. Althans daar verwachtne ze hem deze week weer tye krijgen aangezien hij was uitverkocht.
dat ligt voor de hand, omdat hij bijna nergens te krijgen is, is hij bij de weinige winkels waar hij wel te krijgen is altijd uitverkocht, je kunt hem beter importeren uit de uk ofzo
Eindelijk gepreordered bij media markt, ze krijgen em weer over een week. (heel veel winkels weten niet eens dat dit spel bestaat, echt te gaar, zo krijg je nooit een hit)
Ik maak eerst ninja gaiden en Chronicles of riddick af en daarna is KUF aan de beurt. Maar helaas, box is in reparatie dus het duurt nog wel even.
Kan je dit spel offlline met 2 spelers spelen ? achterop het hoesje staat players 1-2 ? Hoe gaat dit in zijn werking dan ?
Je kan de game alleen via LIVE! 1vs1 spelen. Op een of andere manier is het boekje al gedrukt voordat duidelijk werd dat de multiplayer stand kwam te vervallen
Dat is balen, leek me wel vet, met z'n 2en door zoon missie lopen. Maargoed ik heb dus iets van 8 missies gedaan, ik denk die saved uit zichzelf, ik ga naar main menu, kan ik niet op continue drukken