1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je zelf kiezen. Ik zou zelf een stuk of 3/4 legers onderhouden, en dan wat jij zelf het beste vind. Natuurlijk is het belangrijk dat je leger met je hoofdpersoon erg sterk is, zorg ervoor dat deze snel de hoogst bereikbare job hebben. Goede archers zijn ook vaak handig. Bij de humans is het mortar team ook erg sterk. Wat ik vaak deed was 1 infantry leger (met gerald/kendall) en 1 mortar en 1 archer leger. Werkt echt vernietigend. Support units zijn ook wel handig, maar erg fragiel en snel dood, behalve natuurlijk de swamp mammoth. In de eerste campagne heb je weinig vrijheid, maar later mag je zo ongeveer helemaal zelf beslissen wat voor leger je wilt, met wat voor leider etc.
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah die eerst is enkel een soort van enorme tutorial. Je kan dan nog niet eens alle units zien. En ik kwam er pas achter dat je wapens kan kopen bij de 2e campaign, lol. Verder bij de missie met die traps ontsnapte die sappers bij mij dus de hele tijd. Dat was irritant.
     
  3. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, bedankt. Ik ga nu maar proberen om een riviertje over te steken.
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zorg er in ieder geval voor dat bij de Gerald en Kendall campaign 1 van je officieren als skill Holy Magic heeft. Daarmee kun je met curatio jezelf healen wat erg handig is. Voor de rest zijn orcs gevoelig voor Ice Magic en Dark Elfs gevoelig voor Earth Magic dus zorg ervoor dat bijv. de leider van de archers als skill Ice Magic of Earth Magic heeft. Als je namelijk je archers van afstand laat aanvallen kunnen die ook gebruik maken van hun magic spell (selecteren via D-pad). V.w.b. wapens moet je effe kijken wat er soms als bonus bijstaat het is in mijn ogen beter om een wapen te hebben die minder melee points geeft maar wel als bonus bijv. +10% skill point bonus of +15% EXP points. In ieder geval is je armour wel redelijk belangrijk dus zorg er in ieder geval voor dat je dat upgrade.
     
  5. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bedankt Technoob! Het beloofd in ieder geval nog vele uren spelplezier!
    Zitten er trouwens wel eens mensen op live of zijn ze nergens te bekennen?
     
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf geen Live! maar ik heb begrepen dat het v.w.b. KuF:TC erg rustig is op Live! maar als je de kans krijgt om te spelen is het volgens mij erg vet om tegen een ander te spelen.
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen week heb ik de demo van KuF gespeeld en ik moet zeggen dat ik redelijk onder de indruk was. De demo was zo uniek evenals het brilliant was uitgewerkt. Nu vraag ik me af, hoe lang ben je ongeveer bezig met KuF voordat je het hebt uitgespeeld? Dan heb ik het over de singleplayer campaigne, gezien ik niet over Xbox Live beschik. Is er ook nog een multiplayer speelstand buiten het Xbox Live gedeelte? Bijvoorbeeld via systemlink of tegen / met vrienden/-innen op dezelfde Xbox console.
     
  8. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je ongeveer tussen 30 en 40 uur doet over KuF. Naast live is er volgens mij geen multiplayer mode, maar ik weet dat niet precies.
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    het is c-ker zonden maar er zit GEEN |:- multiplayer in behalve LIVE
     
  10. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Je zal ongeveer 30 tot 40 uur aan KuF zitten. Multiplayer kan niet buiten xbox live.
     
  11. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    30 tot 40 uur is goed nieuws. Een gemiste kans wat betreft de multiplayer. Misschien behoort dat in het aangekondigde vervolg wel tot de mogelijkheden. :)

    Zal het vervolg eigenlijk nog op de Xbox 1 verschijnen, of is deze al in de maak voor de Xbox 2?
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Er is een aangekondigd voor de xbox 1 en een voor de xbox 2.
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat er meer spel uren inzitten want je kan missies ook herspelen als je saved en dan kan je andere tactiek toepassen.

    Heeft er iemand tips voor hoe je met lucretia langs die missie 8 of 9 komt, die ene met die dikke mist. Ik heb wel gemerkt dat je draak gevallen samen met archer cavalerie zeer goed werken tegen de bomberwings enz. Maar dats niet genoeg. heeft iem speciale tips of strategie? Bedankt alvast.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik in ieder geval de Swampmamoth want als je die voorop laat lopen moet het te doen zijn. Zorg er in ieder geval voor als je de Ballista's vindt dat je daar meteen je cavalry archers en Wyverns op af stuurt en maak veel gebruik van je scout.
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik ben nu bezig met regnier en deze campaign bewijst het gewoon voor mij. Dits een spel dat ik een 9,9 zou geven. :) (ik ben er helemaal verliefd op)
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de Kendall Campaign al gedaan? Zoniet dan wordt het helemaal feest voor je want die campaign vind ik persoonlijk nog net effe beter dan die van Reignier maar aan de andere kant als Reignier de boel in vuur en vlam zet is ook erg vermakelijk.
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Ik vind dat je met Kendal lekker kan rammen en met Reignier is het alleen maar de Patriach achtervolgen. Ja leuk maar na 6 keer word het wel eentonig.|:-:{
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eindelijk in het bezit van KuF en vind het een vette game. Alleen de besturing is niet optimaal, maar de gehele opzet is wel uniek. Ik ben net begonnen met de Human Campaign. Na elk level kun je skills en items toedienen aan je troepen. Wat is verstandig om te kopen? Op welke skills kan ik me het beste richten?
     
  19. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een soortgelijke vraag gesteld op de vorige pagina dus daar staan alvast wat tips voor je.
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. :)

    Die voice-acting is btw wel te triest voor woorden. Vooral die koning... watje! 8)
     

Deel Deze Pagina