1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook bij die missie en ik doe hetzelfde als die missie ervoor, gewoon met regnier hun afleiden en met mijn orcriders gaan scouten maar ik kan die encablosa nergens vinden dus mijn bone dragon erop af sturen heeft ook niet veel zin
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Ze blijven oneindig komen. Als je ver weg bij Encablossa zit spawnen ze bij encablossa en als je bij encablossa zit spawnen ze bij het beginpunt. Dus je moet wel mobiel blijven.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering dat is dus mooi fokked, maargoed wel ok om er dan xp aan deze missie te verdienen.
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom (nou al) nie verder ik ben by dioe missie met lucretia dat ik de power van de dark elf moet late zien en dan mol ik bes veel armies en dan kome die KUT!!!! knights ik had um un x byna maar het lukte nie, wete jullie daar een speciale tactiek vor??

    en BTW doet dit spel jullie niet denken aant tebletop spel Warhammer :D
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geloof ik één level verder. Persoonlijk vond ik dat niet zo'n moeilijk level. Mijn taktiek was veel in de bossen vechten, athans tegen die Knights. Je elven helen zichzelf dan langzaam. Een andere tip die ik je kan geven is regelmatig gebruik maken van de toverspreuk met de helende boom en gebruik maken van elektrische spreuken. Daar kunnen die Knights niet zo goed tegen met hun metalen schilden en harnassen. :9

    Voor dit level had ik de volgende troepen gebruikt: Lucretia's troepen, de elven boogschutters en de elven paarden. Werkte prima in mijn geval.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx ik ga het meteen proberen
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je beter kan doen is 2 Scorpions nemen met lucretia, dan mat je ze echt gruwelijk af.
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet 2 scorpions nemen want daar zal in de latere missies spijt van krijgen. (dat je niet andere tropen beter hebt gemaakt) maargoed. Tis ook handig om je cavalerie altijd eerst te laten gaan, ze laten aanvallen en terug trekken en weer aanvallen enz. terwijl je daarmee bezig bent lucretia laten aanvallen en daarna met je archers die tree of healing doen midden in de vechtende soep (als je cavalerie op dat moment langskomt worden die ook nog een beetje ge healed). Als lucretia et om een of andere reden niet mee trekt dan moet je gewoon ff terug tekken en je dan healen (intussen je cavalerie sp laten verdienen.

    Btw ik heb het spel uitgespeeld met regnier en ga zometeen nog ff saves van voor de vetste missies maken. En dan met kendall beginnen (k heb die eerste missie al geprobeerd maar dies fooking lastig ><)
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh je gaat zo genieten van de Kendal Campaign want die bestaat bijna alleen maar uit zulke missies. Total carnage extravaganza
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ey, ik denk eraan om deze game te kopen, wat zijn nou echt de + en de - punten? (Heb geen Live, moeite waard? en kan het ook multiplayer zonder live/system link?)
    Alvast bedankt.
     
  11. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag hem van mij kopen voor 30 euro incl, compleet en al ;)
    Stuur me maar een pm als je interesse hebt.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG JE VERKOOPT EEN VAN DE HEILIGSTE SPELLEN GEWOON.

    Ok de minpunten zijn:
    -de slechte voice acting in de ingame filmpjes, voor derest daarbuiten klinkt t wel goed.
    -je zal moeten wennen aan alle mogelijkheden en opties en knopjes enz enz enz

    Puls:
    -Alles aspecten die de game heeft (rts, hack n slash rpg) zijn zeer goed uitgewerkt.
    -de bestuuring werkt gewoon zo goed als t kan (een rts op console maken is niet makkelijk)
    -de graphics zijn zeer mooi (zelfs als je tussen 100 knokkende mannetjes staat dan nog hapert er niets en is t scherp)
    -Er zijn 4 grote campaigns (of naja groot, de een wat groter dan de andere)
    - de moeilijkheids graad is lekker

    EN JE KAN GEWOON 1000enden ORKS AFSLACHTEN HAHAHAHA

    dit spel iss gewoon echt stoer en vet en dope enz enz
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik vindt zn stijl van vechten niet zo. Tis een beetje zwak (ben regnier gewend lol)
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Dude dat is de laatste missie.:{

    Die spoiler was mischien niet echt nodig aangezien het voor de hand ligt.:+

    @ Ellendil2003: ik ben het niet met je eens als je zegt dat Kendal zijn vechtstijl slecht is. Reignier kan mischien sneller mollen maar Kendal kan de vijanden nog steeds makkelijk aan als ze hem omsingelen.
    Dit is omdat hij
    1. Sneller is.
    2. Hij makkelijk een aanval kan afbreken. Reignier blijft altijd nog wel even doorrammen ookal heb je de knoppen losgelaten.
    3. De speer van Kendal is heel goed te combineren met de mace. Als je aan het inrammen bent op een troop leader kun je even snel met de mace slaan en het afmaken met de speer.

    Wat ik dus wil zeggen is dat hij gebalanceerder is.:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2005
  15. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Die paar puntjes die je nodig hebt om een scorpion te maken cker, dat slaat natuurlijk nergens op, en je kan ze stationeren op plekken zodat de troops niet kunnen vluchten en als de nights komen laat je ze tegen ze vechten en dan zet je er een boompje bij :)
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok Reignier heeft veel meer combo's en het ziet er allemaal veel spectaculairder uit maar Kendall hakt er veel sneller op los wat ik persoonlijk iets relaxter vind.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    maar goed, cker ut spel kope hoor is egt superspel!!!!
    hoe gaat deel 2 worde eigenlijk
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Daar is nog maar weinig over bekend.
     
  19. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb KUF binnen gekregen afgelopen week en heb dus al lekker zitten hakken. Ik ben begonnen met de Gerald campaign en kwam daar eingelijk vrij moeiteloos doorheen tot aan de laatste missie met die swamp mammoth. Ik heb echt alles al geprobeerd maar ik word echt kansloos afgeslacht. Iemand een tip ??
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos afgeslacht? Hoe krijg je dat voor elkaar? :9

    Je moet door blijven knokken, totdat je een melding krijgt dat er katapulten komen om je te assisteren. Tot die tijd moet je uit de range van de mammoth blijven, want anders word je idd afgeslacht.

    Zelf heb ik net het laatste level gehaald van de High Elves. Heerlijk dat je die mammoth kon gebruiken in dat level. }:]
     

Deel Deze Pagina