1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Items komen in de character inventory te staan als die alleen te gebruiken zijn door die specifieke character of unit, items komen in de algemene inventory te staan als deze te gebruiken zijn door meerdere units bijv; een zwaard van de heavy infantry kan ook gebruikt worden door de archers of sappers.

    V.w.b. de officieren; daarvan komen de wapens volgens mij alleen in de character inventory te staan.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  2. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Na meerdere malen te hebben geprobeerd, is het mij dan eindelijk gelukt (oef, wat een veldslag is dat). Ben nu bezig met Lucretia en dat lijkt mij zo op het oog wat makkelijker verlopen dan die van Gerald.

    Is er trouwens iemand die weet hoe die zgn EXP bug werkt waarbij je midden in een missie (sommige, niet allemaal) terug moet keren naar de world map en je je opgebouwde EXP points behoudt? Op diverse engelstalige forums wordt dit beschreven maar volgens mij werkt dat niet :confused:

    Oh ja, en wat doet elemental boost eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het maakt je troepen VEEL! sterker,
    en mensen ik kom nog steeds niet uit die BAGGERMISSIE!! waar ik de power of de dark elfs moet letne zien wat een klere zooi! ik ben telkens ZOOO close!!
    heeft iemand nog tips??
     
  4. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Scorpions nemen, die slachten de troepen grwelijk af.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is er geen andere manier want ik wil me troepen wel sterker maken??
     
  6. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Een eerdere missie nog een keer spelen.
     
  7. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je dit blijft doen kun je makkelijker bekijken welke units je voor een bepaalde missie wilt upgraden
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx
     
  9. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, elemental boost gebruik je dus op je eigen troepen. Werkt dat net zo als bij de healing tree dat het betrekking heeft op de troepen die in een bepaalde range zitten, of kan je dat alleen maar op 1 leger toepassen?

    Power of the dark elves: hiervoor heb ik mijn cavalerie en boogschutters meegenomen. Cavalerie zat wel op level 7 melee. Wat ik gedaan heb toen de Knights kwamen is een hit-en-run tactiek in de bossen toegepast. De Knights zullen zich altijd naar 1 van je troepn bewegen. Hopelijk is dat dus Lucretia in de bossen. Is dat niet zo, lok ze dan naar Lucretia toe (gewoon wegrennen). Met Lucretia vecht je tegen de Knights, met je cavalerie laat je daar lekker doorheen gaan (vanwege de SP). De archers kun je op afstand gebruiken om eventueel de Tree of healing toe te passen als het nodig is. Gebruik zo veel mogelijk Cirith's lightning spell en je zult zien dat het veel makkelijker is om de Knights te verslaan.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej elemental boost is gwoon op de troep die je hebt geselecteerd, de eerste golf kan ik wel aan maar daarna komt er een 2de golf aan en dat is gewoon bagger want dan heb ik de helft van een boogschutter legertje gesloopt en dan kome die KUT!!!!!! knights weer aan (srry van mijn taalgberuik)
     
  11. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de meeste mensen in de KuF:TC thread allemaal al wel een keer dezelfde taal hebben gebruikt :)

    Maar v.w.b. de Knights inderdaad zoveel mogelijk de spell van Cirith gebruiken en je archers de elemental boost laten gebruiken dan moet het lukken. En probeer met Lucretia zo snel mogelijk de leider van een vijandelijke unit te vinden en te verslaan.
     
  12. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in lvl 10 van de eerste campagne en het valt me op dat ik eigenlijk te weinig geld heb om fatsoenlijke wapenrusting voor mijn verschillende eenheden te kopen. Mijn cavalerie en Paladins lopen, om maar wat te noemen, nog met lvl 1 wapens en armour. En zo ook de leader van mijn Sappers. Hebben jullie dit ook en hoe heb je dit probleem aangepakt?
    Je kan toch het beste een vet zwaard voor de leader van een eenheid kopen (omdat de hele eenheid dan profiteert) ipv de troepen die bij die leader horen een vet zwaard te geven?
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Het devies is om je te focussen op een paar troepen en bepaalde kanten van je troepen. Als je bijv je archers ook eventueel als infantrie in wil kunnen zetten raad ik je aan een middelmatig wapen voor hun te kopen voor dichtbij en een middelmatig voor ver weg. Ik wou ze echter alleen voor ranged en dus liet ik ze met lvl 1 zwaarden rondlopen maar wel met hele goede bogen. Zo moet je je keuzes maken en dan zal je zien dat je vaak wel ok uitkomt (je houd in ieder geval nooit geld over :p)
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn dank ;)
     
  15. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over magic: is het mogelijk om een magic skill te gebruiken tijdens het vechten (je hero is of andere troepen) of is dat alleen maar mogelijk wanneer je niet vecht?
     
  16. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kunt in een gevecht geen magic skill gebruiken. Je kunt dat dan alleen doen met de eenheden die niet in gevecht zijn.
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom is het ook verstandig om de leider van je archers een magic spell te geven want die zijn altijd een stukje verwijderd van de gevechten.
     
  18. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor het duidelijk antwoord. Dat geldt dus ook voor de vijand, maw magic infantry als eerste uitschakelen (?!)

    Dan ga ik direkt mijn archers de lightning spell aanleren. Is het bereik trouwens afhankelijk van de range skill?

    Je archers de lightning skill aanleren :)
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heeft de hoogte van je ranged skill geen invloed op de afstand vanaf waar je de magicspell kan gebruiken.

    Als magic spell zou ik trouwens Earth of Ice nemen want de Dark Elves zijn zeer gevoelig voor de Earth spell en Orc's zijn gevoelig voor de Ice Spell. Maar je moet zelf maar kijken want de Lightning spell ziet er erg cool uit.
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast dit gaat over kuf....
     

Deel Deze Pagina