1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Ja maar lightning ziet er toch ook vet uit?:+
     
  2. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu de Lucretia campagne vandaar dat mijn gevoel zegt dat ik de lightning spell moet kiezen, maar wellicht dat ik toch voor Ice ga om human archers beter te kunnen bestrijden :confused:
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh als je de Lucretia campaign doet dan werken de Lightning spell en Fire/Curse volgens mij weer beter. In ieder geval de Lightning spell gebruiken tegen Knights.
     
  4. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat de lightning spell zeer effectief is tegen de Knights, maar ik wil de archers beter bestrijden en dan is volgens onderstaand overzicht de Ice spell toch het beste.

    [​IMG]
     
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat schema had ik nog niet gezien. Dan kun je inderdaad het beste Ice nemen om de human archers uit te schakelen.
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    AHAhaha lol dats juist kapot belangrijk..
     
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    sinds kort heb ik dit spel ook en ik vind wel vet!
    maar ik blijf hangen in de gerald campaign bij lvl 5 volgens mij. dan moet je de rivier over maar aan de overkant zijn allemaal elite archers (lv25). Ik had al geprobeerd ze te bestormen met mij cavalary maar dat lukte niet.

    en verder wou ik ook paladins hebben, dus gaf ik gerald 15 melee skillpoints en die vrouwelijke officier 6 holy skill points, omdat gerald geen extra skill kon krijgen!
    maar nu kan ik dus geen paladins. wat had ik wel moeten doen om die paladins te krijgen?!

    ik hoop dat iemand me met deze vragen kan helpen.


    mzzls

    Boss
     
  8. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    met de troops van je main character kan je geen paladins krijgen want hij kan geen holy leren, je kan wel een andere infantry groop paladins maken, leer de leader halo aan, en het andere benodigde voor paladins en dan veranderen.
    Paladins zijn nie geweldig, je kan beter je archers gewoon curatio leren, net zo goed.

    En elite archers bestaan niet, en ze staan al helemaal niet overal, op 3 plekken als ik me niet vergis, in het midden moet je een scout een stuk het water in laten lopen, dan kan je met je longbowman er heel wat afschieten, dan is er doorgang in het midden vrij waardoor je veilig kan oversteken en achter de rest van de archers kan langs sneaken, wat ok nog een mogelijkheid is, wat ik niet aanraad, is op de bossen miken met fire arrow, maar het is wat risky omdat dat lastig is met de formaty van je archers aangezien ze al op de rand staan bij het water.

    zorg dat je archers curatio hebben zodat je kan healen als er wat misgaat.

    dit leek me wel een leuke samenvatting van deze missie die overigens ook al 5 keer te vinden was in deze thread als je gewoon even gekeken had.
     
  9. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik had ff geen zin in om 365 posts te lezen exclusief de jouwe en mijne.
    maar toch bedankt!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik heb hem (eindelijk) erg vet maar wel redelijk moeilijk.
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    yep het is zker lekker pittig, speelt iemand ook online deze game? Is dat vet? (ik heb geen live)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik een vraagje: achter op het doosje staat Players 1-2. maar in het menu zie ik geen multiplayer, alleen Xbox Live. waar moet ik dan heen
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Leuk spel echt goed eindelijk een ridder spel :)

    alleen beetje jammer van die buitenaardse tegenstander
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    het is ook geen ''ridder'' spel maar een Strategie action game in fantasy stijl *) O-)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahha daar heeft willlem wel gelijk in :D maare ik von die vraag ook goed van hem hoe kan je met 2 pelers op 1 x-doos spele
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet. Je kan alleen samen op live spelen.
     
  17. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou weer, je kan helemaal niet samen op live spelen, als je het niet weet post dan ook niet.

    Je kan niet met zijn 2en spelen, het hoesje en boekje is eerder gemaakt dan het spel en ze zijn het dus vergeten te veranderen.
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde tegen elkaar |:-
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net als splinter cell: pandora tomorow stond ook op de achterkant 1-4
     
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje... misschien was de spoiler overbodig :D
    ik weet niet hoor, maar volgens mij heb ik gerald's campaign uitgespeeld, rupert gaat dood enzo. maar was dit echt werkelijk het laatste level? of had rupert gewoon niet dood moeten gaan? :|



    mzzls

    Boss
     

Deel Deze Pagina