1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Inderdaad dit was het laatste level voor Gerald.
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    he bah... vond het net zo leuk met de mensen _O_
    ben nu met lucretia... en het lukt aardig! _0/
     
  3. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nu nog een leuk spel om te kopen, al zijn de GFX minder ten opzichte van oddworld stranger's wrath en splinter cell chaos theory??? Zitten er unlockables in naast de hard campaign en zo??? Duurt het maar 15-20 uur (ik heb geen live...)???

    Is het spel vloeiend?? En heeft het een aantrekkelijk verhaal en wordt dat met stijl weergegeven??

    Ik ben geinteresseerd in het spel, maar ik weet niet of het in deze tijd nog aantrekkelijk is om te kopen...

    Alvast bedankt ;)
     
  4. Victor

    Victor Guest

    De graphics zijn beter dan Oddworld, veeeeeel slechter dan die van Splinter Cell 3. Het is best wel lang. Zo'n 30-40 uur. 2 minigames te unlocken. Het is nog wel de moeite waard om dit spel nog voor een goedkope prijs van zo'n 40 euro te kopen. De volle mep moet je er nier meer voor betalen.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ik heb em nu eindelijk ook... Ik moet zeggen dat ik het Uber vind! Al snap ik er nog werelijk geen klote van :D

    Volgens mij moest ik net met een lading spearmen een groep vijanden flanken, wat me dus voor geen meter lukte, dus ik ben als een gek met die spearmen en Gerald met het hele zooitje het gevecht ingegaan... en gelukkig toch gewonnen. Besturing is even wennen dus...

    nu weer ff verder kijken... Volgende keer zal ik me waarschijnlijk even melden in de helpthread, maar ik hoop dat dat voorlopig niet hoeft :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    zeker kopen! is echt vet.
    een goed verhaal dat samen loopt met de verschillende campaigns en zo kom je ook achter elk detail.
    de graphics zijn niet super maar zeker niet slecht.
    het heeft zeker een aantrekkelijke stijl voor een strategie action game. de soundtrack is lekker rock en het wapen gekletter en geschreeuw, of gejuicht klinkt oorverdovend! (als je het geluid hard genoeg zet)

    er zijn unlockebles zoals mini games
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand uitleggen wat er nu eigenlijk gebeurd is:
    Gerald en Kendal trekken zich terug samen met de Elfen en de Orcs. Er kwam een heel mooi filmpje waarin The Anciant Heart brak en er een reusachtige ''iets'' uit de grond kwam. ik snap er nix van! maar stuur hier maar een PM over
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de Reignier Campaign al gedaan? Daarin wordt ook nog een deel verteld wat er gebeurd is.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, ik ben met Kendal bezig. 'k kom nie voorbij de eerste missie met Regnier :mad:
    in de helpthread heb ik ook nog een vraag
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Kendal uit!!!!
    ben nu bij de 2e missie van Regnier
     
  11. black firefly

    black firefly Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik zit met het zelfde probleem ik volgens mij al bijna klaar met kendal maar ik kom niet eens voorbij het eerste level met regnier. iemand nog tips?

    nog een vraagje
    WAAAROM IS ER NOOOOOOIT IEMADN ONLINE ALLLEEEN 'S AVOND om 12 uur pas
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zoo, even deze tread helemaal omhoog kicken :cool:

    Ik leen dit spel nu van een maat van me, en het was even wennen maar het is echt een heeerlijk spel.
    Zit nu bij Gerald in level 11, op de Holy Ground tegen die Swamp Mammoth, en bij Lucretia in level 10, dat je zelf een Swamp Mammoth kan inzetten (mauhah :cool:) in dat hele mistige level.
    Die 2 campaigns nog even uitspelen, en dan met Kendal beginnen :)

    Spel valt goed in de smaak, was even wennen, maar je komt er vrij snel 'in'.
    Ben nu nog op zoek naar Heroes, heb begrepen dat je daar een soort custom mission hebt waar je zelf units kan kiezen voor vijand en jezelf, lijkt me wel wat :)

    *Einde van major kick.
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou dit spel vroeger maar ben hem nooit in een winkel of haniel tegengekomen hij is toch bc op de 360??
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Geloof het niet, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Zou je even op moeten zoeken.
    Ik heb namelijk nog altijd de oude zwarte doos ^^
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af.. is deze game het waard te kopen als je van hack n slash games houd?
    enzijn de achievments een beetje haalbaar?
    hoeveel heb je er ong na 1x uitspelen?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op welke game doel jij? Dit is het topic van Kingdom under Fire voor de oude Xbox! Dus geen Achievements, géén live waarde (op xbox360) en ook nog eens strategische elementen naast het hack 'n slash. ;)
    Jij moet op zoek naar het Kingdom under Fire: Circle of Doom topic.
     

Deel Deze Pagina