is het nu nog een leuk spel om te kopen, al zijn de GFX minder ten opzichte van oddworld stranger's wrath en splinter cell chaos theory??? Zitten er unlockables in naast de hard campaign en zo??? Duurt het maar 15-20 uur (ik heb geen live...)??? Is het spel vloeiend?? En heeft het een aantrekkelijk verhaal en wordt dat met stijl weergegeven?? Ik ben geinteresseerd in het spel, maar ik weet niet of het in deze tijd nog aantrekkelijk is om te kopen... Alvast bedankt
De graphics zijn beter dan Oddworld, veeeeeel slechter dan die van Splinter Cell 3. Het is best wel lang. Zo'n 30-40 uur. 2 minigames te unlocken. Het is nog wel de moeite waard om dit spel nog voor een goedkope prijs van zo'n 40 euro te kopen. De volle mep moet je er nier meer voor betalen.
ik heb em nu eindelijk ook... Ik moet zeggen dat ik het Uber vind! Al snap ik er nog werelijk geen klote van Volgens mij moest ik net met een lading spearmen een groep vijanden flanken, wat me dus voor geen meter lukte, dus ik ben als een gek met die spearmen en Gerald met het hele zooitje het gevecht ingegaan... en gelukkig toch gewonnen. Besturing is even wennen dus... nu weer ff verder kijken... Volgende keer zal ik me waarschijnlijk even melden in de helpthread, maar ik hoop dat dat voorlopig niet hoeft
zeker kopen! is echt vet. een goed verhaal dat samen loopt met de verschillende campaigns en zo kom je ook achter elk detail. de graphics zijn niet super maar zeker niet slecht. het heeft zeker een aantrekkelijke stijl voor een strategie action game. de soundtrack is lekker rock en het wapen gekletter en geschreeuw, of gejuicht klinkt oorverdovend! (als je het geluid hard genoeg zet) er zijn unlockebles zoals mini games
Kan iemand uitleggen wat er nu eigenlijk gebeurd is: Gerald en Kendal trekken zich terug samen met de Elfen en de Orcs. Er kwam een heel mooi filmpje waarin The Anciant Heart brak en er een reusachtige ''iets'' uit de grond kwam. ik snap er nix van! maar stuur hier maar een PM over
nee, ik ben met Kendal bezig. 'k kom nie voorbij de eerste missie met Regnier in de helpthread heb ik ook nog een vraag
he ik zit met het zelfde probleem ik volgens mij al bijna klaar met kendal maar ik kom niet eens voorbij het eerste level met regnier. iemand nog tips? nog een vraagje WAAAROM IS ER NOOOOOOIT IEMADN ONLINE ALLLEEEN 'S AVOND om 12 uur pas
Zoo, even deze tread helemaal omhoog kicken Ik leen dit spel nu van een maat van me, en het was even wennen maar het is echt een heeerlijk spel. Zit nu bij Gerald in level 11, op de Holy Ground tegen die Swamp Mammoth, en bij Lucretia in level 10, dat je zelf een Swamp Mammoth kan inzetten (mauhah ) in dat hele mistige level. Die 2 campaigns nog even uitspelen, en dan met Kendal beginnen Spel valt goed in de smaak, was even wennen, maar je komt er vrij snel 'in'. Ben nu nog op zoek naar Heroes, heb begrepen dat je daar een soort custom mission hebt waar je zelf units kan kiezen voor vijand en jezelf, lijkt me wel wat *Einde van major kick.
ik wou dit spel vroeger maar ben hem nooit in een winkel of haniel tegengekomen hij is toch bc op de 360??
Geloof het niet, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Zou je even op moeten zoeken. Ik heb namelijk nog altijd de oude zwarte doos ^^
ik vroeg me af.. is deze game het waard te kopen als je van hack n slash games houd? enzijn de achievments een beetje haalbaar? hoeveel heb je er ong na 1x uitspelen?
Op welke game doel jij? Dit is het topic van Kingdom under Fire voor de oude Xbox! Dus geen Achievements, géén live waarde (op xbox360) en ook nog eens strategische elementen naast het hack 'n slash. Jij moet op zoek naar het Kingdom under Fire: Circle of Doom topic.