Nope 29 oktober is de officiele releasdatum maar bij de GCshop en de Gameshop hadden ze hem al volgens mij sinds 22 oktober
ahaha hou je mond dan heb jij et niet gespeeld. et is meer van 70% strategie. ik had ook meer hack en slash verw8, maar dat is echt heel anders. je bent meeste tijd bezig je troepen te verplaatsen, toverspreuken, voormaties enz. je vecht maar heel weinig echt zelf met je hero. je zal et zelf wel zien als je het speelt of koopt. superspel, vooral over xbox live!!
Heb gespeeld op de demo disc van oxm ... Had de indruk dat ie nog niet helemaal af was maar vond hem wel gaaf... Is zeker iets nieuws in ieder geval...
Ik heb hem de 28ste besteld bij Gcshop ben aan het wachten tot die binnenkomt. Kan je nu wel 2 tegen 2 op live?
heeft iemand deze game al over live gespeeld en zo ja.....hoe was het? is het een beetje leuk? de game lijkt me enorm vet, vooral voor het live gedeelte, samen met een vriend elkaar afslachten, een potje warhammer of risk, maar dan live
Ok grafisch ziet het er misschien niet super uit maar zeer zeker goed genoeg voor het aantal characters dat er soms op je tv te zien is. Ik vermaak me tot nu toe erg goed met de game ondanks dat het wat kleine minpuntjes heeft.
Ik heb hem bij gcshop.nl gekocht (besteld en betaald maar nog niets ontvangen). Ik kon hem ook nergens in de winkel zien en bij Dixons stond die niet eens in de computer.
Ik heb hem bij de Gameshop in Den haag gekocht en als het goed is hebben ze hem ook bij de GCshop. Heb helaas geen Live dus daar kan ik geen mededelingen over doen. Ik zeg er eerlijk bij je moet er effe voor zitten voordat tie je pakt en de combo's zijn niet heel uitgereid maar de eerste keer dat je met je cavalerie door een groep infantery heen stormt geeft je waarschijnlijk een dikke voldane glimlach op je gezicht. Het is denk ik voor de Xbox een vrij uniek spel op Dynasty Warriors na dan.
wat vinden jullie van deze game ? ik twijfel nog over een aanschaf . twijfel tussen halo 2 en kuf , ben meer van de strategie kant