Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

1. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Tsja het is een beetje appels met peren vergelijken;

Kingdom Under Fire is eigenlijk meer Hack&Slash met strategie elementen erin. Je moet daar niet teveel van verwachten maar de strategie elementen zijn wel weer zo belangrijk dat je er een missie mee kan winnen of verliezen. Er zitten 4 campaigns in maar je doet over een gemiddelde campaign ongeveer een uurtje of 5 a 6 dus totale gameplay is ongeveer 20 uur. Ik heb zelf geen Live! maar heb begrepen dat je 1 V 1 kan. Je krijgt dan een bepaald aantal experience points waarmee je een aantal legereenheden kunt samenstellen en dan tegen iemand anders zijn legers knokken.
    Ik heb mij tot nu toe goed vermaakt met KuF en het is in mijn ogen een redelijk unieke game voor de Xbox.

Halo 2 Daar hoef ik denk ik niet al teveel woorden aan vuil te maken omdat zo'n beetje alles bekend is. Als je Live! hebt is dit denk ik de game die je zoekt. V.w.b. de singleplayer had ik bij Halo 1 toch meer het idee dat je strategischer moest nadenken v.w.b. wapens.

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  2. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt eraan of je live hebt als je het niet hebt ga dan maar voor kuf heb je het ga dan maar voor halo 2

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga KOFC of PES4 halen kan niet kiezen....:mad:

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    heb je veel verschillende eenheden ?

5. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn een aantal verschillende soorten troepen, o.a. knights, archers, spearmen, cavalery, catapult etc., en het verschilt per battle hoeveel troepen je mag inzetten. Bij de eerst campaign worden er meestal troepen aangwezen en mag je 1 troep zelf uitkiezen maar bij de latere campaigns ben je vaak vrij om te kiezen welke troepen je inzet. Men geeft voor de battle meestal wel aan wat voor tegenstand je kan verwachten zodat je jouw troepen daar op aan kan passen.

Na elke battle krijg je experience punten en poen waarmee je de hoofdcharacters kan upgraden, officieren kan upgraden, troepen kan upgraden.

Wat ik al eerder in deze thread heb aangegeven is dat de nadruk op Hack&Slash ligt maar als je niet goed oplet en je zet de verkeerde troepen in dan ben je gewoon de lul.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    is het lastig omteleren ?

7. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Valt op zich wel mee. De eerste Campaign is op easy dus daar leer je de basis dingen. De tweede campaign is normal en als je die af hebt unlock je de Hard campaigns.

1 Tip; Maak altijd 2 aparte saves tussen de missies 1 voordat je de experience points en gold hebt verdeeld en 1 daarna

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is stoer.
    ik heb em besteld :), + dat ik live heb

9. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel missies zijn er in de campaing Easy normal en hard.. en gaat het snel vervelen of niet? btw zijn de graphics mooi? :p

10. holland_day

holland_day deathbringer

Leuk Bevonden:
    0
    ik las in de xbox magazine dat ie pas 30 november uitkomt maar wat is nu waar want ik heb al verschillende gezien zoals in oktober en noveber dde 19e

11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik kon hem gewoon bij gcshop bestellen, er daar staat nix bij dat hij niet gelijk geleverd kan worden of nog niet uit is, dus ik denk dat hij gewoon uit is

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    GCshop verwacht hem de 25e pas weer, hij is namelijk niet op vooraad (kijk maar in het forum op www.gamecom.nl).

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    #@($)&#)$(*&#$)(#$@, dan moet ik nog 4 dagen w8ten :'-(

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kingdom uber fire, erm die had ik geloof ik vorige week al gezien in Londen toen ik daar was :) ik kan het ook mis hebben maar ik weet bijna zeker dat ik hem daar ook zag, je kon hem daar toen ook spelen op zo'n xbox kast (maar die deed het niet :mad:) volgens mij is die daar al een tijdje uit (in londen)

15. holland_day

holland_day deathbringer

Leuk Bevonden:
    0
    jah zie vanzelf wanneer die uitkomt maar hij is wel heel mooi vind ik

16. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Euh Kingdom under Fire lag al op 29 oktober bij de GCshop en de Gameshop. Ik heb hem de 29ste gehaald in ieder geval.

Maar de 4 Campaigns bevatten elk ongeveer 10 redelijk verschillende missies. GFX zijn voor het soort spel redelijk tot goed. Totale gameplay ergens tussen de 15 a 20 uur. Of het snel verveelt ligt aan jezelf daar kan ik niet over oordelen. Wat ik al een aantal keer heb vermeld het is Hack&Slash met een deel strategie dus als je niet van Hack&Slash houdt dan moet je hem niet halen.

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Plus RPG elementen... niet geheel onbelangrijk vind ik *)

vet spel btw maar ik wil online dus doe ik hier ook maar een oproep:

voeg me aan je friendslist toe (met KUF erin zodat ik dat gelijk weet), want er is helemaal niemand online te vinden! --> Beloved NL

_0/

18. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel helaas nog niet binnen, ik hoop vandaag, het spel krijgt van xboxmagazine een 8+ met als enige minpunt de mindere muziek, dus ik snap niet waarom het spel zo weinig gespeeld wordt.

maar ik zal jou (beloved NL) iig toevoegen.

19. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een hoop reviews gelezen maar ik twijfel nog steeds of ik dit spel moet kopen. Is er al iemand die ervaring heeft met live? Ben erg benieuw of dit net zo leuk is als ik het me voorstel. Ik las al dat er weinig mensen te vinden zijn op live, dat is jammer |:- . En hoelang duurt een match ongeveer over live? Alvast bedankt.

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vanmiddag even voor je kijken

ik merk trouwens dat er steeds vaker lui online zijn dus das een goeie zaak... :)

maar ik heb nog niet online gespeeld wil eerst even singleplayer doen (en wat beter worden want het spel is best moeilijk ;) )
    _0/

Deel Deze Pagina