1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    #)$(&#$()#$@&#@$)8, gcshop krijgt em pas 12/12 binnen
     
  2. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, alvast bedankt. :p
     
  3. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo 12/12, ik kreeg een mailtje en daar stond in de 26ste
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg een mailtje dat hij opnieuw besteld moest worden en dat de leverdatum pas 12 december was
     
  5. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb m ook besteld, dinsdag, maar nog geen mailtje gehad... ik weet niet of ze t geld al binnen hebben daar...
     
  6. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Mag je willen. Dit is een heel ander spel man. Strategie zoals risk en hack and slash in één.
     
  7. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mailtje wat ik kreeg...

    "De leverdatum van de game is overigens ook weer verder uitgesteld naar 12 December, dus ik weet niet of je dat te lang duurt?"

    :'-( ja
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    had iki dus ook, en ze hebben de release date van PoP: WW ook naar 3 december gegooid, grmpf
     
  9. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem vanmiddag bij de Mediamarkt Amsterdan gehaald, ze hebben er daar een stapeltje liggen. Wat een geweldige game! Gevechten van tientallen strijders, taktiek, stukje rpg, hakken, alles zit erin. Niet meest eenvoudige spel, maar uitdaging is groot.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je gooit hem nu alweer in de verkoop op xbazar????

    okay |:-


    maar goed ik heb eindelijk via live gespeeld... het is wel cool maar je word totaal weggevaagd als je random een game speeld (omdat die lui allemaal op lvl 99 zitten en ik op 13...)

    je kunt niet je zelf gemaakte team meenemen uit de sp, in plaats daarvan krijg je 1000 exp die je zelf mag verdelen en daarna moet je je team upgraden door exp te verdienen bij het winnen van battles via live...

    erg cool spel nog steeds... iedereen die het wat lijkt koop em en iedereen die em heeft en xboxlive heeft: voeg me toe --> Beloved NL
    _0/
     
  11. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga hem ook maar eens halen. Na al deze verhalen lijkt het mij wel een game die ik moet hebben.
     
  12. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook iets van splitscreen spelen? of....in iedergeval iets van offline multiplayer? of alleen maar xbox live...:mad:
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb de game 6 november besteld en ik hoop dat ik het deze week echt krijg, want ik word het echt heel erg beu.....deze week niet binnen dan wil ik mijn geld terug en is het de eerste en de laatste keer dat ik daar iets bestel....eerst stond er indicatie 2-3 werkdagen en is dat eergisteren veranderd in 5-15....het is nu 3 weken geleden dat ik het besteld heb....
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee, alleen xbox live
     
  15. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gcshop wel goed aangezien ik een paar dagen voor de release halo2 heb besteld en het gewoon op 11 nov heb gekregen terwijl het normaal niet zou kloppen ivm dat ze het pas sturen 2 of 3 dagen na de confirmatie van de overschrijving
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me een heel erg goed spel worden, het is dus echt eerst rts en dan opeens hacl n slash?
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, een combinatie toch
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat bedoel ik.
     
  19. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ke thx......dan sla ik hem maar over aangezien ik geen xbox live heb op dit moment :'-(
     
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zit zo hard te wacheten op deze game....ik wordt echt schijtziek van kut Gcshop....ik krijg geen reactie....ben al 3 weken aan het wachten op de game...krijg ik van een vriend van me te horen dat hij het bij dimplus heeft besteld afgelopen vrijdag...op aanraden van mij en heeft het al binnen......is echt de laatste keer dat ik bij gcshop bestel, wat een kutservice....

    sorry, moest even spuien....
     

Deel Deze Pagina