1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. scrapperboy

    scrapperboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja nusti, nog bedankt voor het aanraden, nou waneer krijg je hem binnen, kunnen we eindelijk live op :)
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik baal er ook van , en nou had ik een andere game besteld (ghost recon 2) duurt het ook nog eens een week voor ik die eindelijk krijg |:-
     
  3. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    net een mail gekregen dat het tot 12/12 duurt en een ook meteen een mail gestuurd dat ik alles annuleer en mijn geld terug wil....ik bestel het wel ergens anders....belachelijk...elke webshop heeft deze game op voorraad behalve gcshop...te gek voor woorden dat je 5 weken moet wachten op een game.
     
  4. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja,

    Ik had al de 29e besteld...

    Toen ik na navraag eindelijk te horen kreeg dat hij pas later zou binnenkomen, vond ik het al erg suf van GCshop, dat ze wisten dat hij pas later zou binnenkomen, en verder geen melding gaven op het aanvraagformulier ofzo |:-

    bij bijvoorbeeld Dimplus kan je tenminste zien of het op voorraad is, of niet.

    Beetje naja beetje erg jammer zegmaar :{

    Om dan terug te komen op KUF, aanrader?? zo een paar weken nadat ieddereen, (naja behalve de GC shoppers) het spel heeft kunnen spelen.

    Hij lijkt me :cool: maja ik zit nu al aan andere spellen dus moet dit nog ff wachten. 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  5. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry verkeerde forum, maar mijn Kingdom is te koop! Zie de bazaar
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb het al besteld :)
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Wann is de release date van kingdom under fire?
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is al sinds 29 oktober uit maar om een of andere vage reden was hij nergens meer verkrijgbaar
     
  9. scrapperboy

    scrapperboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij niet officieel uitgebracht in nederland, maar sommige online shops hebben hem wel, nl de UK versie
     
  10. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    is het spel ook de moeite waard zonder live?
     
  11. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Beter laten informeren. Hij ligt gewoon bij de Mediamarkt (in ieder geval Arena Amsterdam)
     
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja absoluut de SP is echt super cool daar heb je soms gevechten dat er een paar honderd man in je beeld staan te knokken (vooral bij lucretia)

    en het is ook nog eens enorm moeilijk dus een uitdaging...

    en hij is gewoon bij Nedgame te koop in de winkel....
    _0/
     
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    IK heb het spel nog niet in de winkel zien liggen, niet dat ik hem meteen haal, ik wacht nog wel even tot ie wat goedkoper wordt. Wil hem iig niet missen. Die battles lijken me echt vet!!
     
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    vandaag binnengekregen....en het is echt heel erg vet, maar ook erg pittig...je moet goed nadenken bij wat je doet en echt een strategie uitdenken...
     
  15. scrapperboy

    scrapperboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is toch niet wijd verspreid, als het alleen bij de mediamarkt ligt.

    Het is een cool doch moeilijk single player spel, Ik heb de online opties nog niet getest, maar de campaigns zijn op zichzelf al vet genoeg.
     
  16. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is hij bij de MediaMarkt?
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij was ie 54.99..

    Zelf krijg ik hem als het goed is binnenkort binnen.
    Heb hem besteld bij play.
    Al een paar keer ondertussen de demo zitten spelen die bij de (inmiddels) 1 na laatste oxm zat.
    Erg goed spel. Tenminste wat ik kwa demo dan gespeeld heb.

    Gelukkig weer eens een spel waarin niet alles voorgekauwt wordt met een goede moeilijkheids graad.

    Ook weer een spel wat niet alledaags is en daardoor vrijwel nergens te vinden is.
    Echt de eerst volgende die nu klaagt dat er niets orgineels meer uitkomt krijgt een pets voor zijn hoofd :)
    Kingdoms kan zich nu al scharen in het rijtje van Panzer Dragoon en Otogi, goede spellen die nauwelijks te vinden/verkocht worden omdat ze niet mainstream zijn.
     
  18. peet2010

    peet2010 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga , meeteen zoeken!!

    Ahaa ik heb me al het gompes gezocht , vanmiddag meteen naar mediamarkt , free record shop heeft niets en de lokale gameswinkel ook niet
    en die game lijkt me echt vet !!
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    het spel is zeker een uitdaging....net een missie gehad dat er echt 10 hordes orcs, scorpions en ghouls op je af komen stormen en jij met 3 units proberen tegen te houden!!! echt in beeld een drukte van bloed, armen, hoofden en ik die er doorheen aan het meppen ben en ondertussen je andere units tactisch proberen te gebruiken....is af en toe best moeilijk, maar zo verschrikkelijk gaaf dat het niet erg is om iets 3 of 4 keer te moeten proberen....ik heb het tropuwens bij Dimplus besteld voor €54, bij gcshop hebben ze het voor €50 maar daar hebben ze het pas 12/12 binnen.....
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom een tip die ik al eerder heb gegeven maak altijd 2 aparte savegames tussen de missies door 1 voordat je de XP en gold hebt uitgegeven en 1 daarna. Soms loop je echt zwaar te kloten omdat je de verkeerde units hebt lopen upgraden terwijl je met een andere unit de missie veel makkelijker kan spelen.

    Maar ik ben nog steeds fan van de game alhoewel ik bij de hard missies al bijna niet verder kom (ligt denk ik meer aan m'n kromme handen dan aan de game zelf)
     

Deel Deze Pagina