1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under Fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rogue Snorer, 26 jul 2004.

  1. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij GCshop besteld, maar ik kreeg hem afgelopen zaterdag al binnen. Ze hebben dus gewoon al eerder een nieuwe voorraad gehad.
     
  2. scrapperboy

    scrapperboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een hele goeie tip, ik doe dat ook met de huidige lucretia misies. Het spel biedt genoeg diepgang met die upgrades.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    T lijkt me zo vet dit spel, maar k heb de laatste tijd te veel geld aan games uitgegeven en moet mn brommer nog laten maken dus ga k em pas over een maandje ofzo halen. Is de combat zelf (in third person) ook een beetje vet?
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Volledig uit ervaring kan ik niet spreken aangezien ik alleen de demo gespeeld heb.
    Technoob kan dit waarschijnlijk beter beantwoorden.
    Maar wat ik tot nu toe gespeeld heb vond ik de combat zelf zeker tof.
    In het begin leek het een beetje eentonig (aangezien je met 1 attack al een heel eind komt) maar je kan leuke combo's maken tussen normal en strong attack en ook heb je nog special attacks, die neem ik aan uit te breiden zijn met de xp die je verdient.
    Kwa combat vond ik het vergelijkbaar met b.v. dynasty warriors. Alleen dan wat beter.
     
  5. scrapperboy

    scrapperboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten , ook omdat de verschillende characters verschillend vechten. Lucretia is supersnel en vliegt in een aneenschakeling van hack en slash door hordes enemies heen. Je moet gewonn ervaren hoe het is om al rennend en spinnend met twee zwaarden in de hand door een unit te ploegen.
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    helemaal mee eens scrap....het slaan is erg bevredigend...en je kunt wat verschillende kombo's. ok counter attacks enz.
    Dit weekend maar een keer op live spelen?
     
  7. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Verwacht geen combo's a la Ninja Gaiden (alhoewel Lucretia er aardig op los hakt) maar het voldoet. Zoals Nemesis al zei in het begin lijkt het vrij saai omdat je maar een beperkt aantal combo's hebt maar de slachtpartij die je daarmee kan aanrichten maakt het meer dan goed. Daarbij hebben je sidekicks elk hun eigen combo die je aan kan roepen voor de variatie.

    De variatie zit hem vooral in de strategische keuzes die je maakt. Val je met al je troepen 1 troep aan of valt ieder een andere troep aan. Als je het spel tactisch speelt kun je weer extra Skill points krijgen als je bijv: met een troep frontaal aanvalt en een andere troep een stukje om laat lopen om zo in een flank aan te vallen.

    Verwacht gewoon niet teveel van het spel en het kan alleen maar meevallen.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang gtwijfeld om te kopen maar krijg hem dus maandag of dinsdag.
    Lijkt me wel gaaf, die massale gevechten op je scherm.
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et overal gevraagt en echt NERGENS hebben ze em. ook in mediamarkt adam
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    bestel em anders bij nedgame online...
     
  11. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nu al een paar dagen en hijs zeker vet :9
    ik heb em besteld bij play.com voor 40 euro
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    40 eurotjes maar? play.com? zal er ff kijken. Maar moet em wel voor christmas hebben aangezien me ma em me wel wil geven :D:p. Zit er ook een mooi verschil in verhaal tussen dark en human? of is het gewoon etzelfde verhaal met andere mannetjes?
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    In principe is het 1 groot verhaal die in de 4 verschillende campaigns wordt verteld en af en toe doorkruist de verhaallijn een andere campaign. Het komt af en toe voor dat je een missie krijgt die je in een vorige campaign hebt gehad maar dan door de ogen van de andere partij. Voor de rest heeft elke campaign zijn eigen missies.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem verdomme nog steeds nergens vinden. Hebben andere mensen hem al?
     
  15. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij dimensionplus gekocht (staat nog steeds op voorradig)

    http://www.dimensionplus.nl/

    Ben met de campaign bezig. Is best wel lastig om al die troepen de juiste kant op te krijgen en nog eens op het juiste moment.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K dacht meer aan een winkel want ik hou niet echt van online bestellen. Weet iemand een winkel?
     
  17. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bijna niet te vinden. Je kunt het proberen bij de Mediamarkt mocht die in de buurt zitten.
     
  18. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de replay in Eindhoven hebben ze hem ook. Mischien zit er een replay bij je in de buurt.
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben enorm aan het twijfelen om deze game te halen. Daarom even een paar vraagjes:
    1 Zijn er uberhaupt mensen op live.
    2 Hoe gaat het op live
    3 Wordt het na een tijdje eentonig
    4 Zijn de battles ook echt zo vet als ze beweren
     
  20. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand hem in R'dam gekocht, want ik ga hem daar maandag halen (als het kan). alvast bedakt.
     

Deel Deze Pagina