1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb het gedaan met heavy cavalery (cavalery is echt je sterkste leger die je hebt dus die moet je zoveel mogelijk upgraden, heb je dit niet gedaan maak je het jezelf erg moeilijk)...

    goed je hebt stormriders gemaakt... 2 zelfs (totaal overbodig if I may say so) je kunt beter bomber wings maken (1)... je archers heb je iets te ver geupgrade dank ik maar dat boeit niet zoveel... en verder heb je paladins (!), waarom die zijn namelijk zwakker dan de heavy infanterie...

    bottom line je hebt het jezelf erg moeilijk gemaakt in een spel die op zichzelf al heel moeilijk is ;)


    maar goed ik ga je proberen te helpen: als je een oude savegame hebt en genoeg exp en gold... dan zou ik toch bomber wings maken en die een goede upgrade geven, zodat gunpowder +10 krijgt...

    laat je archers de luchtvijanden aanvallen (en geef ze heal spell als je dat nog niet gedaan had) laat je cavalery de gronddoelen keer op keer aanvallen met waypoint... je houdt Links+rechts ingedrukt en klikt in het kaartje op de vijand laat ze een klein stukje bij de vijand vandaan gaan klikt daar, klikt weer op de vijand etc (je kent het waarschijnlijk wel maar voor de duidelijkheid :D)

    laat ook gerald aanvallen plus je lucht units (met Y is het makkelijkst), zodat elke vijand dood is daarna komt de mammoth.. en hier komen je bombers van pas die maken de mammoth heel snel dood...

    laat gewoon iedereen aanvallen en hou de archers op een afstand zodat die kunnen blijven healen...


    het kan ook met catapults maar die zijn kwetsbaarder... Ik had dit level zonder moeite in 1 keer gehaald dus het is zeker te doen... alleen kan dit wel betekenen dat je een heel groot deel van het spel moet over doen...
    _0/
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Hoe kun je de heavy cavelerie kiezen? Want die zie ik niet bij de unit select screen. Want ik heb ze wel en wou ze gebruiken maar ik zag ze niet. En de storm riders zijn support.
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ze kunnen kiezen... en ja ze zijn ze support maar dat maakt ze niet minder sterk als je namelijk op Y drukt vallen ze aan op de target die jij wilt...
    _0/
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.943
    vin hem wel tegen vallen.. zal dan wel aan mij liggen
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Bedankt ik ben er door. Ik ga nu aan Lucretia beginnen. Btw: hoe unlock je die minigames?
     
  6. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er een een unlocked toen ik kendal had uitgespeeld. Heb lucretia en gerald ook uitgepeeld. Denk dat je er nog unlocked als je Regnier uitspeelt.
     
  7. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Oh das wel handig om te weten want ik ben nu met Lucretia bezig. Die is toch wel wat pittiger dan Gerald.
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Loop inderdaad helemaal tot aan het noorden, schiet vervolgens met je archers een stuk bos in brand aan de overkant van de rivier. Mik dus niet op de vijandelijke archers maar gewoon een stuk bos dat dicht in de buurt zit van de vijandelijke archers. Hierdoor zullen die archers een stuk opzij lopen waarna je met je troepen de rivier kan oversteken. Je kan voor extra exp. Je cavalery door al die archers heen laten stormen maar zorg er dan wel voor dat je andere troepen al een flink stuk richting het einddoel zijn gelopen.


    Zit nu bij de eerste missie van Regnier en daar kom ik dus gewoon niet voorbij |:- 8) Het is me eindelijk gelukt.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  9. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Is ie zo moeilijk? Wat moet je doen?
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Even een vraagje: kun je ook offline multiplayer?
     
  11. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    nope, das van de ene kant minder maarja je zou toch niets goed kunne zien. Maar online kun je uit 4 teams kiezen maar er zijn simpelweg gewoon geen maps waar 4 players in kunnen, ik hoop dat dit nog komt met content download. 4 leger die elkaar afmaken, totale chaos:D
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Ah man das jammer. Naja ik heb nog wel even aangezien WEER vastzit. En nu ga ik jullie weer opzadelen met een oplossing: ik zit bij Lucretia. Ik moet troepen helpen te vluchten door ze te dekken. Je wordt in het begin aangevallen door bomber wings. Ik stuur mijn cavelarie archers en gewone archers op je af samen met de gundym (ofzow) wings ook op ze af. Met Lucretia val ik de infantrie aan. Er komen steeds nieuwe bomber wings waar ik mijn archers en de Gundym wings op af stuur. Maar ondertussen vecht ik goed met Lucretia. Totdat de bomber wings op wonderlijke wijze mij bombarderen (ze zijn opeens met zijn zessen) en dan ga ik helemaal dood. Dus laten we zeggen dat ik een behoorlijke scheldpartij dan heb.:mad::mad:
     
  13. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, idd dat is een best kut level moet ik zeggen gewoon opnieuw proberen en van die groepjes eenheden helpen die je ook echt kunt helpen, heel veel bij elkaar red je nooit om die helemaal kapot gebombardeerd worden eigenlijk.
     
  14. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    damn, ik zit nog behoorlijk in het begin. maar ik kom er niet voorbij, grr. ik moet met mn scout die orks lokken en ze dan in de hens zetten maar dat lukt me niet. of ze komen niet achter me aan of of ze lopen veel te snel zodat ik geen tijd heb om te te burnen, hoe los ik het op? dit is het level waarin je voor het eerst tegen regnier moet.(gerald campaign)

    alvast bedankt!

    hebben jullie ook last van haperend geluid en veel foutmeldingen?
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Gewoon meteen de archers naar de markt area sturen en zodra je moet retreaten geef je het commando om de fire arrows te schieten. (Je troepen zijn wel snel genoeg) Blijf op het bos schieten totdat Reignier of de overgebleven orcs komen. Dan trek je terug en als je dan nog vast zit zeg het dan hier maar.
    @ Eduard888888: kun je wat duidelijker zijn? Want die tactiek werkt niet helemaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2004
  16. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    tja ik heb het al gehaald, en dat deel dat jij beschreef had ik al gehad. bedankt voor je reactie iig!
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Oh sorry ik dacht aan een ander deel.
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is zeker een pis missie maar wat belangrijk is dat je de gewone archers heel de missie Lucretia laat volgen. Hierdoor heb je altijd dekking van de bomberwings (zorg er alleen wel voor dat de archers niet bij de melee gevechten betrokken raken omdat ze dan niet meer op de bomberwings schieten) . De Wyverns en Cav. Archers laat je vervolgens andere bomberwings aanvallen
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Edit: laat maar zitten. Dit spel is echt gewoon ongeloofelijk!! Elke missie moet je zo nodig vastzitten. Elke keer als je denkt dat het goed gaat gaat het weer eens fout. Ik raad iedereen aan die dit spel wil kopen goed na te denken over of ze eindeloos vast willen zitten. Je zult om de minuut een obstakel tegen komen. Denk goed na hierover. Dus wees gewaarschuwd!!:mad::mad::mad::mad:

    Sorry voor de offtopic maar dit moest er echt even uit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2004
  20. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nooit grote problemen, ik geef toe dat het moeilijk is, eigenlijk in de eerste levels het moeilijkst omdat je dan van die kut opdrachten krijgt, maar meestal speel ik een level wel in een paar keer uit-> die dat je mannetjes moet redden had ik in 2 keer uit ik weet niet hoe, maar ik vond t niet zo moeilijk, ik denk dat het met geluk te maken heeft

    Later, dan wordt het ook pas egt leuk maar dan ook heel leuk, moet je meestal gewoon al je opponents killen: destroy all enemies en dan kun je je eigen taktieken en vecht manieren kiezen

    geweldig spel!
    dus voor eidereen die hem wil kopen koop hem dan ook, in een online store want anders is ie bijna nergens te krijgen
     

Deel Deze Pagina