1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Geluk is inderdaad een grote factor bij KuF maar je eigen keuzes kunnen net dat verschil maken tussen winnen en verliezen en dat maakt het zo'n goede game.

    En inderdaad bij de Hard campaigns is het meer totale oorlogvoering. Wacht maar tot dat je voor het eerst met een catapult door en verderf zaait of je Swapmamoth op de vijand los laat. _O_
     
  2. Victor

    Victor Guest

    WTF!! Legt de nadruk in de hard campaings op seek en destroy?
     
  3. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb alleen regniers campaign nog gedaan(ben der nog aan bezig) maar jah, de eerste aantal ging daar wel om, nu moest ik een aantal andere dingen doen. Het leuke is dat je niet meer wordt gewezen op het ontwijken door eht bos of het lokken van bepaalde troepen, je kunt nu zelf oplossingen bedenken zonder dat er dingen worden voorgezegd en dat vind ik toch een stuk leuker, dat je er zelf op moet letten dat de zon laag staat bijvoorbeeld(maar dat ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen< naja ik gebruik toch nooit archers)
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Oke mensen. Na veel proberen (en schelden:D) ben ik langs (met dank aan Technoob:D) dat level waar ik vast zat. Ik ben nu bij de missie waar je Cirith en Rithrin moet opsporen. Ik versla heel veel Paladins en archers maar dan moet ik naar het noordwesten. Daar kom ik die Paus look-alike tegen. Ik val ze aan maar dat werkt niet. Wat moet ik doen?:confused:|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2005
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zei het toch dat het goed zou komen ;) . Maar bij die missie waar je nu zit is het uiteindelijk wel de bedoeling dat je troepen van de Patriarch aanvalt. Je bent al die andere Dark Elf tegengekomen die je vertelt waar de de Patriarch is? Het zou ook kunnen zijn dat je nog niet alle troepen hebt verslagen. Bij die missie moet je volgens mij iedereen verslaan dus misschien dat er nog ergens wat vijandelijke troepen rondhangen.
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Oke goed idee maar welke troepen raden jullie aan? En support troops? Want ik heb Cavalarie archers en gewone cavalarie en infanterie + gundym wings.
    en hoe krijgt je je troepen zo dat ze zich kunnen meten met de paladins van level 32?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2005
  7. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen is het nu echt een goede game, zou je hem nu ook nog kopen nu je hem gespeeld hebt
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen, koop een demo, leen het spel, lees revieuw enzovoort. ik vind het iedergeval een fantastische game als je beetje van 3´rth person vechten en strategy houd :)
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Ja maar ik zou wel op zien tegen de moeilijkheid van sommige missies.
     
  10. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist niet, de meeste games zijn te simpel tegenwoordig vind ik dus dit is een mooie aanwinst;)
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Ik zit nog maar 2 jaar in de game bissinis (hoe schrijf je dat?) dus ik ben met simpele spellen opgegroeid.
     
  12. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als support zou ik de Wyverns of een Swampmammoth nemen en voor de rest een unit gewone Archers en 1 Cavalerie unit. Maak gebruik van je scout om de vijand jouw kant op te lokken en als men roept dat er Balista's aanwezig zijn probeer die dan zo snel mogelijk uit te schakelen.
    Doe altijd rustig aan bij dit soort missies en dan moet het te doen zijn.
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Bedankt ik ben er nu door. Ben met de Kendal campaign bezig. Ik zit nu al een beetje gerergerd te spelen. Ik heb die missie gekozen met de airtroops tegen me en de 4 free troepen. Hoe kan ik mijn troepen zo upgraden dat ik met de vijand kan meten? Dat geldt ook voor de andere missie die ik kan doen.
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet niet te veel letten op het level van de tegenstanders maar gewoon de units upgraden waarmee jij het beste kan spelen. In ieder geval zou ik een mortar unit aanmaken en archers heb je ook bijna altijd nodig. En een tip die ik al vaker heb gegeven; maak 2 verschillende savegames aan tussen de missies, 1 voordat je de units upgrade en 1 erna. Mocht het echt niet lukken met een bepaalde unit dan kun je het gewoon opnieuw proberen door andere units te upgraden en uitproberen.
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Bedankt ik ben er door. Ik ben al wat missies verder en heb al mortars.
     
  16. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is super, maar weet iemand hoe je langs geralds missie 7 komt (dan moet je een rivier oversteken waarbij aan de andere kant een tiental archer units staan )
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zie pagina 2 in dit topic.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Even een vraag tussendoor: waarom is er altijd als er bij de ondertitels staat 'Patriach' een stilte als iemand het moet uispreken? Is ie te heilig ofzow?:confused:
     
  19. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, is bij mij ook. Net zoals Gerald altijd staat te kauwen 8)
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Ja kickt ie op zun tong ofzow?:p
     

Deel Deze Pagina