1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Vind ik knap hij dat het zelfs als hij staat te praten.:eek:
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is de demo!?
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Is die er dan?:confused:
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zeggen ze:pals het goed is :p LOL
     
  5. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ja hebt mun avater gestolen.:p;)
     
  6. Victor

    Victor Guest

    &%?)*!#@ spel!! Ik zit ALWEER vast!!!! *Blaast stoom af*
    Ik zit dus vast bij de missie van Kendal waar je vlakbij Ecclesia zit en die gigantisch veel troepen moet afslachten. (met onder andere een Swamp Mammoth)
    Ik heb twee Storm Riders level 32 en Kendal is level 32. Mijn longbowmen zijn level 28 en mijn knights level 28. Ik val de infantarie aan buiten de range van de mammoth.
    Ik versla de wyverns maar hoe in godsnaam kan ik die archers verslaan zonder ageknald te worden door de mammoth?!!! Mijn A.I. vriendjes zijn bullshit en kunnen er niks van dus die zijn gewoon lucht. En hoe kan je al die troepen aan die maar blijven komen en komen en komen en komen en komen en komen? Dus kort gezegd: hoe zijn jullie er langs gekomen?
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    weetik nog niet :), ben pas bij gerald, t klinkt moeilijk :cool:

    er is trouwens een level waar ik niet langs kom
    missie 8 van gerald
    dan moet je een officier van gerald die vier palladins heeft via het bos naar de andere kant brengen zodat ie de elfen kan waarschuwen, alleen komen er iedere keer veel troepen. hoe doe ik dat?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  8. sanman

    sanman Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey is Kindom uinder Fire ook nog ergens anders te koop behalve Media Markt want ik kan hem nergens vinden.
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier de demo liggen van Kuf: The crusaders.
    Hij is wel van de Official xbox magazine bij de boekelier gekocht.
    dus er zitten er nog wel wat demos bij.

    Edit:// @Sanman: Je kan het in almere media markt kopen zag het gister nog liggen.

    @soulfighter: Als het goed is begin je voor een hele grote muur.
    daar meot je naar binnen lopen en dan gelijk links tussen het bos en de muur naar de linker hoek lopen. en als er vijanden aan komen moet je ze met een scout weglokken. en dan gewoon langs de kant van de map verder lopen.

    (het is mij zelf ook nog niet gelukt maar had dit gevonden op gamefaqs.com)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahahaha dat is inderdaad een behoorlijk pittige missie waar ik een flinke tijd heb vastgezeten. Ik zou als ik jou was een van die Storm Rider units veranderen in een Bomberwing, een catapult unit gebruiken en je archers en Kendall voorzichtig inzetten.

    Met de catapult val je de Swampmamoth aan, de Ballista werkt eigenlijk veel beter tegen die Swampmamoth maar is veel minder tegen de andere units, en met Kendall en de supportunits schiet je de andere vriendelijk units te hulp waar het veilig kan.

    Blijf dus zelf zoveel mogelijk buiten het bereik van de Swampmamoth en hou de Wyverns goed in de gaten. Je catapult is van levensbelang dus als die wordt aangevallen schiet meteen te hulp. Als de Swampmamoth is verslagen kun je vervolgens met de catapult van grote afstand de archer units gaan aanvallen. Die roepen op een moment constant Blizard's op waardoor je al bijna kansloos bent. Na veel proberen is het me zo uiteindelijk gelukt.

    Ik heb ook ergens gelezen dat de mortar units ook goed werken tegen de Swampmamoth en die brengen ook veel schade aan andere units aan dus je moet gewoon telkens een andere unit proberen als de ene unit niet werkt. En een kleine troost er komen nog frustrerendere missies 8)
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het even tussen spoilertags gezet:

    je moet linksom de kaart overlopen. Je begint rechtsonder, als je rechtdoor gaat staan er heel veel troops, je gaat hier dus linksaf langs de muur. Je komt onderweg wat troops tegen, maar met een beetje mazzel kun je die weglokken met een scout en er langssluipen..ik zelf heb er een paar bevochten, verslagen (dit moet vrij snel, anders krijg je weer andere troops op je nek) en weer terug getrokken om weer verder te sluipen.
    Je staat nu links onder op het kaartje en dan moet je naar linksboven....hetzelfde verhaal als hiervoor.
    Als je linksboven staat moet je via bosjes naar rechtsboven...hier staan wat scorpions en troops. Je lokt de scorpions zo met een scout weg. En zorg dat je in het meest rechtse bosje staat voor het punt waar rupert naartoe moet.
    Ik heb gerald naar de vijandelijke troepen gestuurd en rupert naar het punt waar hij moet zijn....er worden ondertussen meteors op rupert geschoten dus ga wijd staan en zorg dat je zo snel mogelijk bij het punt bent, zodra je dit hebt gehaals is de missie over.
    Bij deze missie moet je goed op de beweging van de vijand letten om er langs te kunnen sluipen
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dit spel kan toch met 2 spelers co-op of zoiets? Want als je dit spel co-op wilt spelen moet het eerst unlocken of zo en is daar een cheat voor want ik heb geen zin om eerst het spel uit te spelen en dan co-op want dan is co-op niks meer aan!!!
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Hehehehe. Dat is de goede manier. Maar ik heb gewoon al die orcs gekilled die me vonden en toen weggerend naar het uitkomstpunt.
    @ AVHAHA: volgens mij kan dat niet.|:-
    @ Technoob: bedankt ik ga het proberen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2005
  14. Victor

    Victor Guest

    Edit: ik ben door dat level heen en ben nu bij de missie dat je in het donker die vage vijanden moet verslaan. Ik ga dit straks proberen. Al moet ik een ding zeggen:
    dat grote vliegende ding met die kleine monsters uit zun buik schiet vind ik het verhaal eigenlijk verpesten. Het zit nu echt te crap in elkaar en een beetje shit. Komen er missies dat je die gast kan vermoorden? Want dan kan je door met het normale verhaal. Want die Orcs enzo dekken terwijl ze vluchten.:{ Ja. En ook Reignier die Gerald helpt.:{ Allemaal heel realistisch.|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2005
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er zit dus geen co-op bij? Wat is dan die mini-game voor 2 spelers?
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Kan de minigame met 2 spelers? Dat zou cool zijn want ik gisteravond Kendal uitgespeeld. Best makkelijk laatste level.
    En weet iemand hoe je langs het eerste level met Reignier komt? Ik word steeds gekilled door de Patriachal Gaurds.:mad: Nou ja. Door de meteor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2005
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De minigame moet wel met 2 spelers anders zou op het doosje niet ztaan dat het voor 2 spelers is.
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat voor 2 spelers omdat je live met 2 spelers kan, aan de andere kant heb je gelijk, want er staat in het groen voor 1-2 spelers, en als het alleen live met 2 spelers kan is het balkje oranje, dus misschien heb je gelijk.

    wat zijn dat trouwens voor minigames? (iemand ze al gespeeld/unlocked)
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Je ik heb er een en daar moet je
    orcs en ghouls uit catapulten en wyverns neerschieten. Echt lollig!!:D
    Weet iemand trouwens hoe je bij de eerste missie van Reignier kan zorgen dat je niet word geraakt door de meteor?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2005
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt je troepen zoveel mogelijk verspreiden, zodat je zo weinig mogelijk geraakt wordt
     

Deel Deze Pagina