1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. lennert_S

    lennert_S Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bedoelen ze dan met die twee speler dat je met één xbox met zijn tweeen op live kan (net als halo2) of dat je gewoon maar met zijn tweeen met iemand die ook live heeft in één map kan spelen?
     
  2. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Maar er zijn enca spitters dus die worden wel neergeknalt en mijn swamp mammoth kunnen ze niks doen.
     
  3. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje, hoe moet je bij de inner castle in godsnaam al die muren in stand houden, er komen er zo veel ! iemand tips hoe ik dit moet aanpakken ? ik heb Heavy cavalry van level 40, me standaard infantary en paladins.

    Yeah gelukt ! 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  4. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Hoe heb je het gedaan? Ik heb gewoon een beetje wat Ghouls aangevallen en toen kwam Rupert. Best relaxte missie.8)
     
  5. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ballistas in gezet, knal 2 keer met dat ding en de scorpions liggen 8)

    Vinden jullie ook dat Gerald een vaag einde heeft (campaign)
     
  6. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    o, ja sorry dit is nog voor de eerste vraag :confused: je moet met je archers flame arrows doen. Maar ik laat eerst een scout een stukje het water in om te zien waar ze staan. Daarna schiet ik met fire tussen de troepen in waardoor hget bos in de fik gaat staan. dan moord je zo de troepen uit en dan kan je naar de overkant. Maar aan de overkant is het ook nog moeilijk. Niet gaan vechten, alleen maar doorlopen
     
  7. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Zo dan al Ballista's. Zelf had ik archers en Paladins en Gerald.
    Inderdaad een vaag einde maar als je de andere kent is ie niet echt vaag meer. Want dat ding op de grond is een (WARNING: LEZEN OP EIGEN RISICO!!8))
    enclablossa. Dat is een soldaat van de grote enclablossa die de wereld in een Age of Darkness brengt. Ze zijn best wel vervelend om tegen te vechten maar dat kom je nog allemaal tegen in de Hard Campaigns.:)
     
  8. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de menselijke campaigns simpel uitgespeeld met de knight-longarchers-mortars samenstelling. Mortars zijn bijna net zo effictief als ballistas tegen grote units, maar ze hebben als pluspunt dat ze veel sneller zijn en stukker effectiever tegen alle andere troepen. Cavalerie kan ook wel inplaats van Mortars maar die vragen iets te veel van me aandacht. Ben liever lekker aan het vechten met m`n held.
     
  9. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien is dit een wat betere spoiler anders is de verrassing weg.

    Regnier laat je leven omdat hij later je hulp nog nodig heeft.
     
  10. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ik had precies hetzelfde maar ik had ook nog een tweede groep knights.
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Eens met de spoiler. De
    Enclablossa
    zijn vervelend.
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Hoezee hoezee!! Ik heb alle campaigns uitgespeeld!! Damn wat een vervelende laatste missie maar het wel waard!!_O_ En nu weer replayen.

    Sorry voor de dubbelpost.
     
  13. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je hem niet verkopen nu je hem hebt uitgespeeld? ;)

    Dat brengt me op het volgende:
    Hoe is die replaywaarde? Wil je graag missies ook met andere legers uitspelen enzo?

    Vraag 2: Ik lees overal hoe irritant de camera is en je snel het overzicht verliest doordat je knights bijv. te snel zijn ofzo. Hoe ervaren jullie dit?

    Bedankt alvast! En als iemand het spel kwijtwil.... :)
     
  14. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Snel aan gewent...

    Iemand tips voor de missie van lucretia waar je in die dikke mist zit bij de holy ground ?
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Ik vind de replaywaarde hoog. Ik ben nu met de Kendal campaign overnieuw begonnen en ik vind het erg leuk.

    De camers is niet echt te slecht maar de tegenstander en je vriendjes doen wel vaak dingen die je niet wil en die je echt verbazen.

    @ Kilik: ga eerst naat boven hoe het op de minimap staat en dan ga je naar beneden en naar de zijkant en dan naar het midden. je komt de andere Dark Elf tegen en dan ga je naar het noord-westen. Daar kom je 3 of 4 legers tegen. Zelf had ik Cav archers, Archers en Wyverns. Je valt met je Wyverns en je archers de andere archers aan en met Lucretia de infantarie. Beetje onduidelijk uitgelegd maar voor een duidelijke uitleg moet je bij Technoob zijn.:) Hij heeft me veel geholpen.:)
     
  16. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik had het al gehaald.

    Allen dan met SwampMommoth, dies vet relaxt :p
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    _O_ Dank je begin spontaan te blozen :eek: . Maar het is gewoon een beetje wisselen van units en op een moment heb je wel door met welke unit je het makkelijkst de missies door kan komen.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Inderdaad met Reignier heb ik met de Swamp Mammoth bijna alles kunnen halen. Heerlijke unit._O_
    @ Technoob: :+
     
  19. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    oke wie kan mij helpen. Ik wil KUF met 2 spelers spelen maar hoe kan ik dat nu doen, het lukt me maar niet. Ik heb xbox live dus dan moet het toch kunnen.
     
  20. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het kan niet.
     

Deel Deze Pagina