1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    lexharmersma..het kan niet ik maak het bericht can kilik duidelijker:
    je kan alleen via xbox live tegen elkaar dat bedoelen ze dus je kan niet met 2 controlers..

    sorry..
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Je voelt je toch altijd wel even genaaid als je er achter komt dat dat alleen op Xbox live kan en je dat niet hebt.:'-(
     
  3. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    via xbox live kan je wel spelen, das gewoon te kiezen in het optie scherm
    ow srry ik had pagina 9 nog niet gelezen |:-
     
  4. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ja op xboxlive is het geweldig. Maar er komt binnenkort een nieuwe download voor 4 spelers via live!!!!!
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Wat is je bron? Sorry dat ik sceptisch ben maar je kan ook een gerucht hebben gelezen of gezien.
     
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Die 2 vs 2 Skirmish zat nog wel in de planning volgens mij. Het is in ieder geval altijd wel de bedoeling geweest vandaar dat er op de cover 2 vs 2 staat gedrukt.
     
  7. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom zeggen ze eigenlijk altijd the p... army
    What the fk is er zo fout aan het woord Patriarch?
    of ligt het aan mijn versie van het spel ofzo?
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Nee het ligt niet aan je spel maar hij zal 'te' heilig zijn ofzo.
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    'de naam die niet genoemd mag worden
    lol:p..

    maar echt is online cool en zijn er ook gastjes met lvl 70 ofzo?
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Ja volgens Soulfighter ging ie een keer tegen een gast van level 80. Heavy shit dude!!:+
     
  11. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    5 groepen allemaal level 99, ik level 8 :p nou daar sta je dan maarja.

    Ik heb een vaagje over Kendall missie, Hoe moet je die Enclablossa tegenhouden ? welke units moet je gebruiken, kom niet verder dan 30 seconden. of ik wordt afgeslacht of die muur gaat neer.
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Welke missie heb je het over?
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die enclablossa tegen houden

    die missie*)
    beter lezen

    if i am rong tell it ..
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Oh wacht eens effe, je bedoelt die missie waarbij je het kasteel moet verdedigen?
    Daar heb ik gewoon mijn archers gebruikt met heal en een tweede infantarie om ze tegen te houden.
     
  15. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is niet te doen, al je troepen raken verstrikt in melee, geen kans om te healen, alleen na een battle als je snel genoeg bent, als je pech hebt vecht je met 6 van die groepen tegelijk, dat red ik niet.

    Ik heb dus longbowman van level 45, Kendall level 30, wat is het beste om als 3 groep te nemen dan ?
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Wat heb je voor andere troepen en wat voor level zijn die?
     
  17. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hallo :p . ik heb nog 26000 exp achter de hand dus ik kan doen wat ik wil, iemand suggesties ?
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    En hoeveel gold heb je nog? Op het laatst wist ik ook niet meer wat ik met de Exp moest doen maar ik had telkens te weinig gold om goede wapens voor mijn units aan te schaffen.

    Maar ik heb die missie volgens mij gehaald met archers, Paladins en Gerald&Friends. Archers zijn verplicht om die vliegende beesten uit te schakelen wat je snel moet doen omdat die veel schade aan de muur toebrengen en voor de rest moet je gewoon gaan hakken dat het een lust is. Maar experimenteer gewoon want ik heb die missie ook eens geprobeerd met cavalery waarmee je weer snel die Encablossa spitters kunt aanvallen + cavalary leveren altijd veel SP op.

    Misschien een mortar ploeg of een catapult die je van afstand flink veel schade aan kan laten richten? Ik weet dat ik ook een tijd bezig ben geweest met die missie maar op het eind is het me gelukt en nog vrij makkelijk ook voor zover ik me kan herinneren
     
  19. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    gerald en fiends ?
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee niet Fiends (wel jammer want Rachel is zeker wel een Fiend die niet had misstaan in KuF) maar Friends. Maar ik zie nu net dat ik Kendall&Friends (dus Kendall+Thomas+die baardaap+zijn knights) bedoelde |:- Sorry
     

Deel Deze Pagina