1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Paladins zijn goed maar het is inderdaad beter moratars van een hoog level te hebben. Kun je tenminste met snelheid ze uitmoorden. Het beste is om je archers te laten healen. Ze dus Curatio te leren.
     
  2. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Maar het is ook geen slecht idee om je mortars Curatio te leren.
     
  3. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een tijdje bezig met KuF en zit nu in de laatste missie van lucretia.
    Maar daar kom ik echt niet doorheen,
    aan het begin red ik het wel maar later komen al die wyverns en bomber wings en dan lukt het me niet meer.
    wat ik heb:

    -lucretia lvl 24
    -archers lvl 32
    -heavy orc rider lvl 32
    -swamp mammoth lvl 25

    Dus tips iemand?
     
  4. kuftc

    kuftc Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wee hoe

    je moet de bossen in de brand steken dan dan kan je er over heen en als je aan de over kant ben moe je door de bossen daar de market area lopen
     
  5. kuftc

    kuftc Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    gfgjhjghgf
     
  6. kuftc

    kuftc Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kingdom under fire ookmaar ik ben bij het tiende level en daar mmoet je een heel groot gevecht houden en als je klaar bent moet he naar een markt area en dan moet je tegen regnier vechten en op een gegeven moment was ik aant vechten dan komt er een filmpje en dan gaat rupert dood en dan praat gerald tegen ellen dan komt er de aftiteling heb ik hem nou uitgespeeld of nie maar ik heb regnier nog nie verslagen duzz
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je aan andere campaign beginnen...
     
  8. Victor

    Victor Guest

    @ Nexi: wat ik heb gedaan is mijn Swamp Mammoth veranderen en een Wyver in te zetten. Ikzelf heb ook inplaats van Orc rider Cav archers ingezet maar wat jij doet hangt van jou af. Wat je in ieder geval moet doen is die wyverns en archers gebruiken voor die airtroops. Let op: er MOET nog een groep naast de archers zijn om die airtroops te bestrijden. Anders ben je er nooit op tijd mee klaar voor je dood bent. Daarna ga je naar het midden van de map en dan kom je een drak elf tegen. Er komt dan een vaag filmpje en dan moet alle resterende troepen afmaken.
    @ kuftc: nu moet je aan Lucretia beginnen.
    @ Kiliik: is het gelukt?
     
  9. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    k bedankt, zal et ff proberen
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij die laatste missie van Lucretia moet je ook veel gebruik maken van je scout. Met je scout kun je namelijk vijandelijk units jouw kant oplokken zodat je niet meteen tegen 4 of meer vijandelijke units tegelijk moet.
     
  11. kuftc

    kuftc Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    kilik

    ik snap het einde niet eens met gearld moe je regnier verslaan of nie
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Ja maar het is wel zo dat je moet opassen voor de ballista voordat die je troepen afknallen wanneer jij met die scout bezig bent.:) Had ik vaak namelijk.
    @ Kuftc: Reignier kun je geen schade doen. In de campaigns van Kendal en Reignier himself gaat het verhaal verder en weet je wat er met Reignier gaat gebeuren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2005
  13. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    k het is me eindelijk gelukt, ook weer zon vaag einde..
    maja nu eindelijk de kendal en reignier missies _O_
    ik had btw dit pretpakket:
    -lucretia 26
    -sapper 21
    -cav archers 40
    -wyvern 24
     
  14. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Inderdaad een vaag einde maar als je de Hard campaigns uitspeeld dan kom je te weten waarom het einde zo vaag is. Het verhaal is nog lang niet af.
     
  15. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt de volgorde nog uit met spelen van reignier en kendal? Of kan je gewoon met een van de twee beginnen?
     
  16. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    De volgorde maakt niet uit. Je kunt kiezen met wie je begint.
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Al zou ik als ik jou was met Kendall beginnen. De eerst missie van Reignier is echt te frustrerend en daarnaast is de Kendall Campaign de beste van de 4 v.w.b. soort missies en het aantal missies. Ook loopt de verhaallijn via de Kendall campaign beter door.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  18. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Daar komt bij dat het mensenleger beter is voor sommige grote veldslagen en evenwichtiger is.
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 'ff een oude koe uit de sloot te halen ;)

    Ik zit hier nu ook en hij is knap lastig. Het probleem is echter dat ik nog geen Longbowmen heb, waardoor het een stuk moeilijker wordt. Iemand nog meer tips? O-)
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Een oude game laden. Je kunt wel met gewone bowmen proberen maar waarschijnlijk hebben die de range niet. Volgens mij kun je zonder Longbowmen de missie niet halen. Je moet het trouwens anders doen. Je gaat naar de bovenkant van de rivier en daar is een klein 'uitsteeksel'. Je laat een scout een klein beetje de rivier in gaan en zet je bowmen op dat uisteekseltje. Je scuot moet zover zijn dat hij de archers kan zien maar niet geraakt word. Gebruik nu met je bowmen flamin arrow op een groep. (als het kan 2) Die als het goed is vervolgens op de vlucht slaat. Nu kun je langs de zijkant van de map naar de marked area. Eerst even die gevluchte archers doden natuurlijk.;) Anders moet je even op gamefaqs kijken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2005

Deel Deze Pagina