1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks mate :)
     
  2. Victor

    Victor Guest

    No problem.
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0

    tja dat zeggen er wel meer, maar daar heb ik het toen der tijd 10 keer geprobeerd en iedereen ging dood behalve men horsemen...

    en waar ik zei dat je het moest doen ging bij mij niemand dood, en lukte in 1 keer...

    en hoe durf je mij een oude koe te noemen :+
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Nooit gedaan. Wil je dat wel?:cool:
     
  5. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je als archer automatisch flame arrows tot je beschikking of moet je daar nog iets extra's voor doen (level verhogen, skill/ability leren)?

    Ik ben net begonnen met Kuf (Gerald campaign) en bij mission 4 (volgens mij) wanneer je de beschikking hebt over de archers met Eldric aan het hoofd kan ik geen flame arrows afschieten :confused:
     
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Flame Arrows kun je pas gebruiken vanaf de missie dat je voor het eerst tegen Reignier moet knokken en de Koning moet beschermen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand hoe ik voorbij de missie kom dat je traps moet plaatsen om de Transports tegen te houden. Ik heb al knights, Cavalary en Sappers. ik weet hoe ik de traps moet zetten en weet ook hoe ik dwars door de vijand kan raggen met m'n cavalary maar de orcs zijn steeds heel snel bij Gerald, heeft iemand tips?
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je Gerald al hebt met Knights dan zou het geen probleem moeten zijn. Die Scorpions moet je aan de kant van hun kop aanvallen en met Gerald zou het met 2 goede combo's zo gedaan moeten zijn. Je Cavalry gebruik je eerst om alle Orc Sappers uit te schakelen en daarna laat je ze nog een paar keer door het gevecht van Gerald heen bulderen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    OK, thanx
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan ik Mini-games unlocken en wat is de beste tacktiek in de missie met Lucretia dat je hun Might of Elven hoog moet houd en er oneindig gespawned word met vluchtende mensen?
     
  11. Victor

    Victor Guest

    De minigames zijn alleen te unlocken via de Kendal en Reignier campaign die je unlockt door Lucretia uit te spelen. Over die missie weet ik het niet zo goed meer. Ik ga het toch nog maar eens spelen want er zijn veel vragen over deze missie.:)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die van de Elven is niet meer nodig, 'k heb al uit.
    nu moet ik met Scorpions een muur mollen maar m'n andere units worden grotendeels verzwolgen door Katapulten. als ik dan eenmaal binnnen ben dan komen al die Heavy Infantry die alles vernietigen wat ik heb! Tips?
     
  13. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Kijk hier ook eens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2005
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat houden die mini-games dan in?
     
  15. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Korte spelletjes die je hoogstens 2 minuten bezig houden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2005
  16. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini games kan je erg lang spelen als je het goed doet.

    *spoiler*


















    *
    Als je de game hebt uitgespeeld met Kendal krijg je boogschieten en als je hem hebt uitgespeeld met Regnier krijg je een vliegspel waar je met een draak Orcs moet redden uit een kamp.
     
  17. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Orc riders zijn erg handig, gewoon alles en iedereen achter je aan laten rennen in een kloetje krijgen en killen met Lucretia terwijl je healt met archers achter je troops.
     
  18. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al lang niet meer gespeeld maar ik ben er toch weer aan begonnen, ik ben nu bij de campaign van Regnier en ik kom niet verder in de eerste missie daarvan.
    Er komen volgens mij steeds meer paladins en knights bij en steeds ga ik dood.
    Iemand tips ?
     
  19. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is begin je met orc rider, archers en regnier's troops zelf... Alleen erin gaan met regnier, blijven healen en schieten met archers. Orc riders alleen gebruiken wanneer je zeker weet dat de vijandelijke mortars niet in de buurt zijn en anders mortars rushen met orc riders.

    Maar er is altijd een kleine groep Paladins in de buurt van 4 man + general. Die is de enige groep die de vijandelijke troepen healt. Dus die rushen met Orc riders is ook goed.

    En blijf de computer troepen ook healen, je kan ze nodig hebben...

    Maar loop niet te ver uit een area, dan trigger je andere troepen en heb je meer problemen.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit nu bij Lucretia en moet met Sappers een kamp in de fik steken of de water gate opendoen. maar als ik me ga bewegen kom ik meestal wel in contact met een vijandige troop. en als ik eenmaal in gevecht raak komen al die andere ook nog eens.meestal overleef ik het dan maar net en heb ik zo goed als niks over om of de water gate openen of de Knights te mollen in het kamp. Tips? Hier zit ik echt al drie dagen vast ofzo
     

Deel Deze Pagina