1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Not sure if trolling......

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben bang van niet.... 8)

3. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    IK vind het "poem" deuntje als je ergens op klik in het menu veroudert, doe dan een "shoooooffff" ofzo weetje :cool:

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben aangenaam verrast door deze game! Het speelt lekker, is sfeervol, heeft de nodige opties en is gewoon leuk om te spelen. Had het totaal niet verwacht, maar deze game komt hier in huis!

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt het sarcastisch, oftwel, Divinity 2 boeit hem geen reet. Maar daar moet je je niets van aantrekken.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de demo wel aardig maar de menus wel behoorlijk slecht. Erg bewerkelijk en ouderwets

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar ben ik het wel met je eens. Erg onhandig met vergelijken etc...

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jup, echt vreselijk. Ook zó enorm allemaal. Pff, het mag best wat compacter. Ik weet zeker dat we later in het spel door eindeloze lijsten aan items moeten gaan scrollen. :F:

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net nog weer ff de demo opgestart en wat me in de buiten locaties opviel was dat er best wat texture popup/popin is ...

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik merkte in de dungeon ook al wat framedrops. Ben nog niet helemaal overtuigd maar het is ook lastig om van zon grote game in een half uurtje een indruk te krijgen.

Ben zeker nog wel geinteresseerd , reviews maar even afwachten

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem al lang gepreordered.... komen gaat ie er dus zowiezo ...

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren de Demo ook gespeeld.
    In het begin was ik al wel enthousiast, de Fable graphics storen me niet echt en vond het wel leuk om mijn character te maken.
    Vervolgens in de dungeon was het ook niet slecht, allemaal wel Fable-achtig maar ik vond die spellen ook wel te pruimen dus deze zal ook wel gaan.

Een keer buiten vond ik het iets minder.. vooral het lopen :), er kwam wel een popup dat ik kon fasttravellen maar dat lukte me toch niet als ik terug naar de stad wou gaan.

Oja, ik had natuurlijk nog iets heeeeeeel vervelends aan de hand. Mijn keyboard is een AZERTY en de controls staan ingesteld voor QWERTY, nu wou ik dit aanpassen in het options menu, gaat het gewoon niet :confused:, de meeste controls kon je veranderen maar niet de move controls, heel kut gamen was dit 8)

Menu's vond ik ook beetje vervelend.

al bij al afwachten, denk wel dat ik dit ga spelen as hij wat goeiekoper word ofzo :)

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem uiteindelijk ook werkend gekregen op de PC (had last van blackscreen, ik kon alles doen en ik zag HUD maar niet het beeld zelf :+) en ik moet eerlijk zeggen dat de ervaring daarop wel 10x beter is. Ligt misschien deels aan mijn TV maar met AC en DA en Skyrim bijvoorbeeld had ik daar totaal geen last van... Ga hem denk ik sowieso wel halen maar zit nog te twijfelen tussen PC en 360.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Reviews in progres vertrouw ik niet. Het is vaak één grote reklame campagne voor een game.

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja weet je, het zal ook geen slechte game worden, dan kan je ook zien.

Voor de fans van Fable en dat soort RPG-genre, zal dit zeker een goed spel worden..
    maar op eerste zicht denk ik dat zelfs Fable meer diepgang heeft en een beter verhaal.. kan veranderen natuurlijk :)

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu een week geleden dat de Demo is uitgegeven. Kan ik vanaf heden met een Silver Xbox Membership de demo downloaden?
    maar hoe?
    Toen ik Gold had (hele tijd terug al) en de internetkabel aansloot dan was ik automatisch INgelogd, maar dat is nu NIET het geval met Silver, dus vraag ik me af
    hoe ik kan inloggen ?
    Of hoe kan ik beschikbare demo's vinden :confused:

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gast, serieus, leer eens zoeken in je dashboard en een beetje logisch nadenken.:9

Auto inloggen kun je instellen in je Xbox settings.

Demo's staan onder games--->demo's.

19. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    't Is al goed hoor ... ik heb het begrepen ... |:-

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kingdoms of Amalur: Reckoning 2 Confirmed, First DLC Info, and Loads More.

In a recent interview on the Final Score 76, Curt Schilling of 38 Studios, unveiled a lot of new details about Kingdoms of Amalur: Reckoning. Hit up AnalogHype after the break to see what's in store for this humongous RPG as well as it's future MMO.

The demo of Reckoning that released last week was of a 3 month old build. This explains the various bugs present in the demo. Curt has said that the bugs aren't present in the final build.

Completionists will be delighted to know that the game clocks in around 200-300 hours if you really want to get and see everything that the world of Amalur has to offer.

The first downloadable content for Reckoning will be released around the time that Mass Effect 3 comes out in March. This DLC will work on bridging Reckoning to the MMO tie-in, Copernicus, that 38 Studios is currently working on.

Certain monsters from Reckoning will be playable in Copernicus.

The character of Amalur are meant to be memorable. You're going to see them in the future, whether it's in Copernicus, or even Reckoning 2.

Kingdoms of Amalur: Reckoning 2 confirmed.

Reckoning has gone gold.

Reckoning will have advertisements during the Superbowl.

Schilling will be on Jimmy Kimmel and Jimmy Fallon to promote Reckoning.

Special demos have been prepared for both shows.

Schilling will be recording Kimmel's show on January 26th, and Fallon's show sometime next week. The air date of both of these episodes is currently unknown.

To further promote Reckoning, 38 studios has given the 4-5 biggest live-streamers in the world a copy of Reckoning to stream on launch day.

Speaking of launch day, GameStop will be holding a midnight launch for Reckoning, and Schilling will be at a midnight launch in Massachusetts.

Well folks, that's all of the information that was given in the podcast, I do highly encourage you to check out the podcast for yourself though, it's a nice, easy listen. As for my thoughts of everything that was revealed? Usually, hearing that DLC is almost done when the game itself hasn't yet released is perturbing, but in this case, I can forgive it. The fact that the DLC is being used as a way to bridge the Reckoning and Copernicus is quite intriguing, and I admire the way the developers are using it as a gateway to their soon-to-be world; add in the fact that EA initially said that the DLC "had too much content" and you've got me jumping for joy!

Up until a few weeks ago, this game wasn't on many people's radar, now, it's exploding at a rather alarming rate. When you hear that a developer is promoting their product at the Superbowl, an event that requires millions just to produce a 30-second advertisement, you know that they're confident in their product, and that's what's needed in the gaming industry. Confidence is the key in this world, without that, you wouldn't have many, if any, innovations. I'm excited to see what BigHugeGames and 38 Studios have cooking for Reckoning and Copernicus in the coming months, I can just tell it's going to be amazing.

Kingdoms of Amalur: Reckoning is due for release on February 7, 2012 in the US an February 10, 2012 in the UK, for the Xbox 360, PS3, and PC.

Kingdoms of Amalur: Reckoning 2 Confirmed, First DLC Info, and Loads More.

http://www.analoghype.com/video-gam...ng-2-confirmed-first-dlc-info-and-loads-more/

Deel Deze Pagina