Combat systeem zag er echt fantastisch uit in die gameplay demonstraties van een tijdje terug, tjonge wat een RPGs die eraan komen zeg. Skyrim,Dark Souls,The Witcher 2, Dragon's Dogma, en deze.
Preview met aandacht voor het combat systeem: http://www.joystiq.com/2011/08/20/kingdoms-of-amalur-reckoning-preview-reckon-the-combat-is-soli/ Klinkt goed.
Deze RPG word er wel denk ik eentje naar mijn stijl, Oblivion was voor mij persoonlijk te groot en complex, en ik vond de setting ook niet echt erg tof. Deze ziet er creatiever, artistieker uit, en Todd McFarlane is natuurlijk de man, hij heeft 1 van mijn meest favoriete superhelden uitgevonden!
*wijst naar Dark souls en Dragon's Dogma* Die hebben volgens mij wel allebei co-op. Maar het zijn geen MMO's heh, als je een nieuw soort WoW-a-like zoekt kun je beter voor Guild wars 2 o.i.d gaan
Nah, ik vroeg het me alleen af omdat er heel veel dungeons in zitten, en of je die met meerdere spelers kunt doen. Een MMO op een 360 zou goed uit kunnen pakken, maar toch hou ik deze game in de gaten.
Filmpje net gezien. Game ziet er vrij compleet en uitgebreid uit. Veel opties om met je talents/skills te spelen. De skills die je gebruikt zien er over de top uit wat een goed iets is. Kan stiekem wel een topper worden.
Net op IGN de E3demo gezien met commentaar van de makers. Uber gruwelijk vette shit! Ik durf het te zeggen, voor de minder casual liefhebbende rpgers, dit is een Skyrim killer!!! they got me
Nah voor mij niet, dat weet ik vrijwel zeker. De games van Bethesda hebben iets, waar geen andere game bij in de buurt kan komen. Het lijkt echt een hele vette RPG te gaan worden, dat absoluut. Ook echt volledig anders dan Skyrim en The Witcher 2, en dat is juist geweldig. Variatie is altijd goed.
Yes! Dat is gesproken ! Deze game staat hoger op m'n verlanglijstje dan Skyrim ... !! Ik heb een vermoeden dat ik Skyrmim een toffe rpg ga vinden om te spelen, maar dat ik Kingdoms of Amalur zal spelen én herspelen ! en de herspeelbaarheid van een rpg is nu net wat ik zo waardeer ! Hopelijk vergis ik me met Skyrim en is die net zo tof als deze rpg en DKS (?) ... wie weet ?
Skyrim walst over DKS heen, dat kan gek klinken omdat ik de game nog niet eens gespeeld heb maar we hebben het over Bethesda. En in hun heb ik gewoon eigenlijk blindelings vertrouwen gekregen, zij maken echt dijken van games en geen enkele andere RPG kan me dat bepaalde gevoel geven zoals in Elder Scrolls of Fallout games. Dus ik weet vrijwel zeker dat voor mij Skyrim DE rpg zal worden. DKS is leuk en Kingdoms of Amalur lijkt ook echt heel vet te worden, maar het is geen Bethesda game en dat is heel goed, want variatie moet er zijn. Maar ik plaats nog altijd een Bethesda RPG boven welke RPG dan ook
Hahaha ... ja, gelukkig dat smaken verschillen ! Ik heb dan weer alle vertrouwen in Larian Studios ! DKS kan voor mij niet stuk en ik ben al aan een nieuwe held aan het denken om te starten en mijn andere is nog L36 in het FoV gedeelte ! Bethesta moet zich voor MIJ toch nog bewijzen, hopelijk met Skyrim. Oblivion kan me echt niet boeien en DKS walst er zo overheen, imo ! Maar om eerlijk te zijn BigKabuto : jou enthousiasme over Bethesta en vooral Skyrim zet mij wel aan tot het blijven lezen en volgen van het Skyrim topic, ook al vind ik vaak dat er een stukje gezeverd kan worden daar ... gelukkig zet jij er vaak nieuwe info en blijft het topic interessant
Haha thanks, maar inderdaad smaken verschillen. Één van mijn vrienden heeft Two Worlds II gespeeld voordat ie met Oblivion begon en hij kan niet echt in Oblivion komen, hij vind het allemaal niet zo speciaal aanvoelen meer en verouderd. Dat komt ook mede omdat hij TWII gespeeld heeft en die had genoeg features die uit Oblivion kwamen, dus logisch vond hij het niet zo speciaal meer. Misschien is dat bij met DKS het geval, dat jij die eerder speelde dan Oblivion.
Nee toch niet Ik speelde Oblivion vóórdat ik ooit ED (en later DKS) heb gespeeld ! Het level-up systeem in Oblivion is niet mijn ding ... (tot hiertoe dan toch) .. en ik Hoop dat Bethesta dit level-up systeem in Skyrim op een andere manier heeft uitgewerkt ? Niet dat ik Oblivion slecht vind, maar gewoon niet echt "mijn stijl" van rpg . DKS heeft meer fantasy & meer dat soort humor dat ik waardeer Kingdoms of Amalur spreekt me ook meer aan vanwege the "fantasy-setting" ... Ik ben beetje bang dat ik Skyrim té realistisch ga vinden !