1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    In de demo komt de combat ook totaal niet tot z'n recht, later krijg je VEEL meer abilities die je goed kunt linken tot combos waar een beetje Streetfighter speler een week lang met een bobbel in z'n broek van loopt.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik vind het ook een erg vette game. Bedankt nog voor de tip om hidden detect al vroeg te levellen ben al flink wat " goodies " tegen gekomen. De game houd me zeker wel bezig tot Mass Effect 3 uitkomt en misschien ook wel daarna. Zelf ga ik trouwens meer de Sorcery kant om. Misschien dat ik het nog ga mixen met Might.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hidden detect? is dat handig om alle loot te zien liggen?

*onthoud*

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben nog maar in het begin, dus eigenlijk onmogelijk om een echt oordeel te geven. Het is allemaal net wat meer op de actie gericht en dat ligt me eigenlijk wel. Waar ik in Skyrim meer geniet van het exploren en met laat mee voeren in de verhaallijnen en de omgeving. Heb ik hier meer fun in de gevechten en is de actie een stuk sneller, eigenlijk is KoAR meer op gameplay gericht. Ik ben op hard begonnen, maar soms toch erg blij met mijn health drankjes... Maar zoals gezegd, te vroeg om hier eigenlijk al mijn mening te geven. Vanavond even doorhalen ;)

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil ook ....

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Twee minpunten: Erg gevoelige camera. Minpunt 2 is wel de grootste die ik tot nu toe ervaren heb: Je char staat veel te dicht op de camera. Dit is al eerder genoemd geloof ik.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Camera kun je afstellen in options!

8. Seh

Seh Guest

Morgen maar eens halen na school, kan goede RPG's nooit laten liggen. :emo:
    Skyrim moet ik nog een questchain uitspelen, Fable 3 ben ik nog niet eens koning en Fallout 3 zit ik nog in The Vault volgens mij. Fuuuu.

9. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de camera helemaal op vol staan, speelt al een stuk beter.

Ik heb een Might personage die ik later ook wat Finesse bij ga brengen, want die fae blades vechten echt super en snel :thumbs:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    WTF. :eek: Ik blader altijd eerst de hele options menu door, maar ik zie daar echt geen verbetering in hoor. Als je de cam sens voluit zet is die veel te gevoelig.

Ik krijg echter het idee dat jij de afstand van je char op de camera bedoelt. Dat is dus wat ik graag wil en wat ik dus nergens in het options menu ben tegen gekomen. :eek:

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook niet :mad:

EDIT: Wow ik heb hem een uurtje op de pc gespeeld maar ben nu toch een potje misselijk. De camera staat veel te dicht op je character en de FoV (field of view) is ook veel te hoog. Ik wacht wel op een patch.

EDIT2: blijkbaar ben ik niet de enige: http://forums.reckoning.amalur.com/...ion-FoV-causing-Motion-Sickness-and-Headaches

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah dit is bekend, erkend door devs en ze zijn bezig met een patch ervoor.

Hoe dit soort dingen toch altijd door de Quality Assurance van EA komen vraag ik me nog steeds af, zoveel EA games hebben van die super overduidelijke bullshit dingen die zo'n beetje elke gamer binnen 5 minuten al doorheeft...

Hier nog een interssant filmpje van het verhaal achter de game KOA:Reckoning

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat heet imo gewoon (goedkoop) cashen. Hoe sneller het af is, hoe sneller er inkomsten komen. Dacht dat EA dat de laatste jaren wel afgeleerd had, maar heb het dus kennelijk weer anders moeten zien. =(

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zo goedkoop was het niet tenzij je je reet afveegt met 60 miljoen dollar.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijkbaar veel slechte reacties ?

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Staat hij op de pc dichter bij je character dan op de console? Toen ik de demo speelde op de 360 had ik nergens last van. Slechte zaak, dat zoveel mensen hoofdpijn krijgen en er misselijk van worden op de PC.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Een 8.7 op Meta Critic vind ik zeker niet slecht.

Mja je zit dichterbij je scherm, PC games hebben normaal ook een grotere Field Of View maar dat waren ze ff vergeten in te stellen voor de handigheid.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond in de demo de camera ook prima, zowel qua snelheid als hoe dichtbij... Is dat in de retail veranderd dan?

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Wat is dit ? Paar min punten en opeens zijn er blijkbaar veel slechte reacties... Ik vat h'm effe niet. Volgens mee zijn de meeste reacties positief, evenals de reviews.

In het begin een beetje wennen, maar heb zelf geen last van die camera, met een patch kan het alleen maar beter worden.

En dat bepaalde zaken aan EA zouden liggen ? Wat een onzin... Net of dit spel in een paar maandjes in elkaar geflanst is met een low budget en daarna snel op de markt gegooid. Gelukkig heeft alleen EA hier last van en kom je dit bij andere uitgevers nooit tegen, anders krijgen we straks voor iedere game een patch ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Volgens mij niet, ik zie geen verschil.

Heb de camera sensitivity een paar tikjes naar beneden gezet en bevalt prima nu

Deel Deze Pagina