1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik denk dat iedereen wel voor zichzelf kan bepalen hoe hij spellen speelt en geld uitgeeft :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat doet de deur dicht.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meer een soort van echte RPG versie van Fable met uitgebreidere combat en meer RPG elementen zoals craften enz

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Bij mij doet hij het ook nog niet dus zal wel aan EA liggen.

Ben nu ongeveer 7 uur in de game en ben alleen maar dingen aan het zoeken en sidequests aan het doen.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Moet je daar een account aanmaken en dan linken aan je GT of ? Geen zin om een account te maken als dat niet hoeft ...

7. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, heb nu 6,5 uur ofzo in de game zitten en heb pas 2 van de 36 gebiedjes ofzo gedaan :D
    Nog geeneens verder gegaan met de Main Quest.
    Het looten is superverslavend, het vechten werkt echt heerlijk... Tot nu toe is dit een perfecte mix tussen free-roam en gameplay en verhaal en sidequests \o/

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weet iemand hoe dat zit met die lorestones? Ik heb er nu twee compleet en dan zou ue bepaalde bonussen krijgen, maar die zie ik niet staan bij active effects?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Jep. Lorestone effect zijn permanent zodra je zo'n set compleet hebt :)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nice!

Minder is dat mijn equipment repairen nu al 5k kost. Nadeel van al die purple gear...

Overigens als je net de detect hidden doors skill hebt, dan vind je ze dus ook echt niet, al sta je op de goede plek...

EDIT:
    Ik moet storage space hebben....

Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bah, dit spel heeft vervelende bugs. Zat net vast in een trap en kon er niet meer uit. Moest ik mijn vorige save gaan loaden.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

En de vastlopers van de demo, last van gehad of totaal niet?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen vastlopers in zowel de demo(1x gespeeld) en de fullgame(zit op 12 uur).

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb eenmaal een vastloper gehad tijdens het saven, eenmaal dat de camera half onder de grond zat en je boven de grond maar tot de knie kon zien en heel vreemd, een tijdje dat de game heel slecht reageerde op de (A) button. Moest die erg hard indrukken voor een effect, nu is het weer normaal.

Wel verslavend hoor. Alleen chronisch gebrek aan bagspace. heb al tig paarse items geloot en ben voornamelijk tegen hogere levels aan het spelen (yellow). Speel op hard en het bevalt me goed...

Zit ook op zo'n 12u ...

EDIT:
    Wat een vette loot vind ik. Net een set item (gold) waarvoor je 28 punten in finesse nodig hebt. Levert 40k bij de vendor op....

Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Aaaah weet niet met wat voor character ik wil spelen, vind spells tof, sneaken ziet er tof uit en gewoon lekkere combat. Denk maar mage warrior maken ofzo, en dan later nog maar een keer een coole sneak piraat.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is een set toch? Overigens is het mij nog niet gelukt om 2 items van de zelfde set te krijgen.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, onderdeel van een set. Maar wel een high level set, voor een finess character. Laat ik dat nou net zijn :)

Ik moet zeggen dat ik sterke drive heb om deze game te spelen. Tis niet perfect, maar toch ...

20. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game is dit zeg... Nu weet ik weer waarom ik game, erg nice! :thumbs:

Deel Deze Pagina