Kan iemand zijn achievements al zien op de Amalur site? (Bij manage account) https://account.amalur.com/#!/profile De mijne update ie maar niet...blijft EA maar toch
Meer een soort van echte RPG versie van Fable met uitgebreidere combat en meer RPG elementen zoals craften enz
Bij mij doet hij het ook nog niet dus zal wel aan EA liggen. Ben nu ongeveer 7 uur in de game en ben alleen maar dingen aan het zoeken en sidequests aan het doen.
Moet je daar een account aanmaken en dan linken aan je GT of ? Geen zin om een account te maken als dat niet hoeft ...
Wow, heb nu 6,5 uur ofzo in de game zitten en heb pas 2 van de 36 gebiedjes ofzo gedaan Nog geeneens verder gegaan met de Main Quest. Het looten is superverslavend, het vechten werkt echt heerlijk... Tot nu toe is dit een perfecte mix tussen free-roam en gameplay en verhaal en sidequests \o/
Weet iemand hoe dat zit met die lorestones? Ik heb er nu twee compleet en dan zou ue bepaalde bonussen krijgen, maar die zie ik niet staan bij active effects?
Dit is het enige wat ik kwa guide nodig heb: http://www.gamefaqs.com/boards/991144-kingdoms-of-amalur-reckoning/61893945 Start > Status > Lorestones
Nice! Minder is dat mijn equipment repairen nu al 5k kost. Nadeel van al die purple gear... Overigens als je net de detect hidden doors skill hebt, dan vind je ze dus ook echt niet, al sta je op de goede plek... EDIT: Ik moet storage space hebben....
Bah, dit spel heeft vervelende bugs. Zat net vast in een trap en kon er niet meer uit. Moest ik mijn vorige save gaan loaden.
Ik heb eenmaal een vastloper gehad tijdens het saven, eenmaal dat de camera half onder de grond zat en je boven de grond maar tot de knie kon zien en heel vreemd, een tijdje dat de game heel slecht reageerde op de button. Moest die erg hard indrukken voor een effect, nu is het weer normaal. Wel verslavend hoor. Alleen chronisch gebrek aan bagspace. heb al tig paarse items geloot en ben voornamelijk tegen hogere levels aan het spelen (yellow). Speel op hard en het bevalt me goed... Zit ook op zo'n 12u ... EDIT: Wat een vette loot vind ik. Net een set item (gold) waarvoor je 28 punten in finesse nodig hebt. Levert 40k bij de vendor op....
Aaaah weet niet met wat voor character ik wil spelen, vind spells tof, sneaken ziet er tof uit en gewoon lekkere combat. Denk maar mage warrior maken ofzo, en dan later nog maar een keer een coole sneak piraat.
Ja, onderdeel van een set. Maar wel een high level set, voor een finess character. Laat ik dat nou net zijn Ik moet zeggen dat ik sterke drive heb om deze game te spelen. Tis niet perfect, maar toch ...