Ik heb nog geen skillpoint gekocht en zit ook al boven de drie met twee. Speel ook op hard en so far is het goed te doen. Geen idee of ik later die niet gekochte skillpoints ga missen ...
Ik denk dat dat wel meevalt, als je een beetje in de juiste gebieden blijft (en dus niet op avontuur gaat naar gebeiden boven je level) valt het qua moeilijkheid enorm mee. En je kan altijd je skill points re-speccen om alsnog de lage trainers mee te kunnen pikken. Maar dat is een duur geintje en veel moeite voor iets wat waarschijnlijk niet echt de moeite waard is.
Als je eerst alle skillspoints koopt en dan levelt tot level 40. Heb je dan totaal meer skillspoints dan als je alleen levelt?
Ja skillpoints van trainers komen boven op het totaal wat je kan halen door te levellen maar de trainers zijn zo ingedeeld dat je bij de eerste trainer alleen een skillpoint kan kopen als je level in die skill tussen 0 en 3 is. dus als je zoals ik bijv al je punten in Detect hidden hebt gedumpt vanaf het begin kun je als je de eerste trainer tegen komt daar al niks meer kopen. En mis je dus 1 mogelijk skill point als het ware
Heb zojuist deze review gezien, ik waardeer zijn reviews echt want hij is gewoon eerlijk en zegt wat hij echt vind. Zijn 'acts' moet je maar gewoon bekijken of skippen, hangt ervanaf of ze je vervelend vind. Hij heeft het eerst over de pluspunten van de game, maar onder de minpunten staat dat er teveel saaie sidequests zijn, dat 200+ uur (zoals de makers beweerden) aan content leuk is ,maar dat hij zichzelf niet zoveel uur zag vermaken met die quests. Hij heeft het niet echt over de main quest, alleen dat ie tegen de 35 uur loopt,zoiets, wat heel netjes is. Zijn dit ook jullie bevindingen? Dat veel van de sidequests gewoon echt saai zijn? En tja....wat hij ook zegt over dat de characters niet heel erg memorabel zijn en ze interesseren je niet echt, dat had ik al met de demo. [yt]6C43RMBx9wQ[/yt]
Dat lijken me dan behoorlijk saaie quests, maar er zijn toch wel guild quests? Beetje zoals Oblivion en Skyrim, Mages guild,Warriors Guild? Dat zijn ook sidequests maar supercool altijd, of zijn de sidequests gewoon echt allemaal zo? En qua leuke quests, wat zijn voorbeelden van quests waarvan je echt dacht....deze zijn echt cool?
guildquest is "kill die en die en neem zn dagger/sword/head mee". Niet veel anders dan WoW dus. Ook vind ik het lopen erg vervelend in dit spel, mis een mount ofzo. Wel is het zo dat je kan quicktravellen naar eerder bezochte gebieden maar dat zorgt er juist voor dat je een gebied tussen die punten vaak maar 1x ziet.
Helemaal met die review eens, helaas wegen de minpunten iets te zwaar op tegen de pluspunten dus ik heb het spel terug gebracht naar de winkel. Vechten is erg gaaf en het craften van je eigen armor ook maar ik skipte elk dialoog van questgivers omdat je totaal niet de wereld in word gezogen.
Voor degene die nadenken over een MMO en deze game niet willen kopen ivm quests of side quests: Vergeet MMO's dan maar. Je zult hooguit SW TOR nog kunnen waarderen, een tijdje, maar met WoW loop je over in dit soort quests die hier als side quests beschreven worden. Meeste MMO's zijn zo, maar er zijn uitzonderingen hier en daar.
Qua quests is het gewoon vergelijkbaar met vele andere RPG's, ook Skyrim doet dat niet veel beter. Wereld heeft wel een beetje MMO feel. Als ik kijk wat ik nu van de wereld heb gezien en hoeveel uur dat heeft gekost, dan durf ik te zeggen dat je er zeker 100 uur zoet mee bent. Er zijn Faction questlines, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen. Het exploren, vechten en looten zijn voor mij de grote pluspunten. Combat is echt enorm lekker. Qua verhaal volg ik alleen de directe quest-dialoogopties (blauw). Alle andere dialoogopties (wit) ervaar ik wel als vulling en skip ik vliegensvlug doorheen. Het verhaal pakt me nog niet heel erg. Ik weet de hoofdlijnen een beetje en verder steek ik overal de helpende hand toe ...
Gevechten zoals titan quest, wereld zoals oblivion maar dan zonder random encounters en de personages lijken allemaal op elkaar en hebben dezelfde stem.
Net eerste faction uitgespeeld. Nu ong 14 1/2 uur op de teller en nog veel te doen. Straks even naar een Fatewaever toe om me om te laten zetten naar een pure mage.
Nee, zeeeeeker niet. Ben nog volop bezig met Skyrim en genoeg games uit mijn backlog, met Skyrim eindelijk echt lekker op weg en om dan nog een RPG erbij te hebben is gewoon hardstikke zonde, want ik ga die toch niet spelen dan.