Dusss... de combat is best wel uitdagend op hard? De combat vond ik namelijk één van de weinig sprankelende en positief opvallende elementen uit de demo. Alleen was het zo jammer dat het zo gemakkelijk was. Met een lastige combat zou ik deze game wel degelijk eens willen proberen.
Als pure mage op hard is het niet echt moeilijk maar wel moeilijk genoeg om te zorgen dat je wat potions bij je moet hebben en de dodge en block knop echt wel nodig hebt. Dus echt uitdagend wil ik niet zeggen maar wel net zo lastig dat je wel je hele arsenaal moet gebruiken en dat is imho voor een spel als dit precies lastig genoeg. Het moet ook niet te moeilijk worden. Met zoveel content zit je er niet op te wachten om heel vaak hetzelfde te moeten doen. Maar af en toe je ass gekicked krijgen door een troll of eindbaas houd het wel spannend
Ik speel op hard en de gewone mobs zijn nog steeds easy peasy als je een beetje een goede build en weapons hebt. Het leukste zijn de gevechten met grote groepen en met (orange) bosses. Erg voldaan gevoel als je die omlegt. En de combat is erg leuk, zeker omdat je wordt aangemoedigd alle verschillende actie te gebruiken. Als rogue/hunter gebruik ik traps, special smoke attacks, poison clouds, daggers, bows, allemaal door elkaar heen. Echt geweldig. En er is veel loot, dus in dat opzicht is het wel wat Diablo achtig en eb blijft het looten leuk. Omdat de game standaard geen health regen kent, heb je best potions nodig, want ook al doe je zelf veel damage, je wordt regelmatig best ff flink geraakt. Ook gebruiken de abilities behoorlijk wat mana en ondanks dat mana regenereert, gebruik ik ook behoorlijk wat mana potions. Alle overige potions heb ik, eigenlijk als bij elke RPG, nog niet nodig gehad en dus nog niet gebruikt. Je kunt wel gear heb die de regen versterkt of zelfs health regen geeft. En vandaag nieuwe purple daggers gevonden en de sneak (backstab) damage die ik doe is echt insane. Hoogste tot nu 6950 !!! (te checken bij stats). In principe is dat echt zelfs one kill bosses. Probleem is alleen dat ongemerkt achter iemand te sluipen valt niet mee, omdat de meeste enemies ook in groups staan. Maar als die move lukt dan is het echt smullen, gave animatie ook Ik vermaak me echt meer dan prima met de game. Level 12, huis + uitbreidingen, 120k gold en drie keer gerespect. Eerste keer om de twee puntjes uit might en sorcery te reclaimen, en de tweede keer verandering van Fae blades mastery naar daggers mastery. 100% Finesse build ...
Lees mijn posts eens door Ja, dus, een groot lootfest. Set items, uniques, rares, socketed, gems. En gear is ook heel belangrijk voor resistances, regen rates, etc...
Ok, ik weet genoeg morgen ff halen dus. Bf3 voor het schieten, tales of versperia voor de story (wil hem niet te snel uitspelen) en morgen KoA om lekker te looten haha. Zijn er ook super rare drops etc (unique items etc) ? Ik ga hem iig halen Edit: ik was te snel maar heb er zin in. Doelloos hakken en gear verzamelen!
Doelloos hakken en gear looten is de perfecte omschrijving van de game. En ja je hebt ook je unieke items.
twijfel heel erg om de game te halen of niet... is de game kwa wereld meer ala fable of meer ala oblivon? en hoe zijn de quest/verhaallijn?
Nog 1 laatste puntje om hethelemaal compleet te maken... Kan je bunnyhoppend de wereld door? ^^. dat zou het welleens mijn ultieme game kunnen zijn!
No offense, goed als je bent bijgedraaid, maar een paar pagina's terug beweerde je dat je de sidequests kut vond. (vind ik niet, btw)
Net een half uurtje gespeeld dus echt veel kan ik er nog over zeggen. Eerst indruk is wel goed,je levelt wel traag lijkt me.
Zo na het lezen van alle positieve reacties moet ik binnenkort deze game ook maar eens gaan halen. Vond de demo iig tof!