1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Overigens is het monster level systeem wel een beetje gaar:
    Als je voor het eerst een gebied betreedt dan worden de monster levels bepaald nav je eigen level. Waar de grens tussen gebied a en b ligt is nooit exact duidelijk Ik was blijkbaar voor een quest net een stukje in Haxhi gekomen, maar daarna ben ik gaan questen in Ettinmere. Nu moet ik dus voor de quests echt naar Haxhin toe en alle monsters zijn low level (grey). Die leveren dus nog maar nauwelijks XP op. Ze kunnen overigens nog wel hard meppen ...

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben nu lvl 16 en het spel bevalt me meer en meer. Vandaag ook weer wat vette epics geloot, ik had problemen met gold krijgen maar om de 1 of andere reden heb ik nu 144k+ :cool:, het verhaal begint aardig te lopen, de side quests zijn tof (sommige kerkers/dungeons zijn echt mooi ontworpen, geniaal :D). Zometeen maar weer ff verder met het spel, geen moment spijt van mijn aankoop gehad :D

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen dungeon mobs zijn toch geleveld en de rest heeft gewoon het standaard level? Is iig wat ik heb begrepen.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is niet wat ik meemaak ...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Explain? :eek:

Heb nog niet veel uren in dungeons zitten. De rest wel redelijk.

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik lootte net een zieke epic weapon in een dungeon, ging ik dood. Spel niet gesaved, dus kon opnieuw beginnen. Naar mijn epics kan ik nu fluiten |:-

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nu al twee areas waar alle normal mobs grey voor mij zijn, onder mijn level dus... Hoop niet dat dat vanaf nu zo blijft ... Bosses en dungeons zijn wel ok nog...

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je ergens bekijken hoeveel uren je al speelt ? Krijg het
    Niet gevonden

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bij je savegames \o/

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Maar eens ff de auto instappen dan :D

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx slecht gekeken =p

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Aan het installeren :cool:

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Toch mis ik het epische in het verhaal een beetje. Tot nu toe heb ik niet echt het idee dat ik deel uit maak van iets groters. Kortom het weet mij niet te boeien. Verder is de combat wel heerlijk en als lootfan is deze game geweldig.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat heb ik ook wle een beetje. Maar als je wat verder gaat met de mainquest wordt dat beter. Ook zijn de verhaallijnen van de factions wel interessant.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop het dan maar. Op het moment ben ik gewoon ''doelloos'' side-quests aan het doen en een beetje factions (die ietsje boeiender zijn).

Op het moment mis ik toch het verhaal en die beleving die ik wel had met Skyrim en Fable.

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik moet zeggen dat ik het toch wel een heel kick spel vind! Die finnish moves etc zijn vet! ( bij die eerste boss net)

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er trouwens ook slechte consequenties met bepaalde factions of kan je ze gewoon allemaal joinen zonder problemen, en ook gewoon missies tegen ze doen. Ben nu nog pure mage en wil die warsworn gasten niet joinen nog, sinds het paar domme bruten zijn, en travelers stelletje losers.

Verder vind het spel wel tof, nu eindelijk een character waarmee het lekker gaat. Eerst met staf rondgegaan en nu mooie paar chakrams dus me character omgebouwd daar naar, en eindelijk healing spell wat is dat lekker zeg.

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb nu nog niet echt vette armor etc, op een paar groene items na, maar de gameplay is echt master. Enemy naar je toe trekken, 2 klappen op de grond en dan zo'n charged attack! Wtf! Super kick!

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor zover ik weet kun je alle factions joinen en sluiten ze elkaar niet uit. Ik ben nu bezig met de thieves (travelers), fighters (warsworn), en fateweavers (house of ballads)... En er zijn er nog een paar maar die ben ik nog niet tegen gekomen !

Net de review op tweakers gelezen en die geeft wel een heel goed beeld van de game!

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind die fate kills ook tof, zeker omdat er veel variaties zijn en niet wapen gebonden is. Sta opeens met zo'n boog een paar pijlen in iemand te schieten, of met een hamer zijn schedel in te slaan.

Mooiste is nog wel dat je simpel je character kan aanpassen dus van warrior, naar mage, naar assasin, of combo's.

Deel Deze Pagina