1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja idd. Die fate kills _O_. ben echt benieuwd naar de andere armor. Waar ik nu in loop is al vet haha :D

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je nu even Quote. ;)

Ga er misschien zo weer mee verder, maar heb ook Dead Island weer bestelt voor een redelijk schappelijk prijsje.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Luie koe :p

Maar goed, alleen ff de conclusie dan'...
    Overigens vind ik het laden ivm andere 360 titels juist erg SNEL. Dat het langzaam is ivm de PC das logisch ...

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Vind de laadtijden niet storend. Heb ook bij elke enemy dedrang hem ff flink te asswhoopen! Dodge, bam, bam, charge. Pull charge :cool:

Wat trouwens ook heeeeeel vet had geweest.. Multiplayer! Lekker met een mannetje of 4 enemys bbqen!

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Uuh ja, soms. :+

Btw: Die conclusie over dat springe, omlopen etc heb ik ook al getrokken in mijn review. www.evilgamerz.com, staat nog wel op de hoofdpagina. :thumbs:

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net echt een heftige bossfight achter de rug, aan het eind van the house of ballads questline. Voor het eerst wat andere potions dan alleen healing potions gebruikt, oa health regen, +50% armor en +25% health. En de nodige healing potions. Eerste keer pakte ik de fight verkeerd aan en kon ik niet snel genoeg bijhealen. Dead meat!
    Tweede poging ging stuk beter :)

27u in, L16 ondertussen ...

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Is het nodig dit spel op hard te spelen? Vond de demo wel erg makkelijk.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee. Normal is al best uitdagend in de full game, maar speel zelf op Easy zoals altijd en daar vind ik voor mezelf ook al uitdaging. Meer dan anders iig.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is er een Easy?

Ik vind Hard persoonlijk prima te doen. Ben pure magic user en het gaat allemaal best aardig. Denk dat je op hard misschien iets meer sidequests mee moet pakken want alsl je under-leveled ben word je wel gesloopt.

Maar als je in de juiste gebieden zit met vijanden van jouw level gaat het prima

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind hem anders op hard ook nog best goed te doen, zelf orange enemies kunnen me niks maken, en met boss fights nog weinig moeite gehad tot nu toe.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben al wel een paar keer in een quest verzeild geraakt waar ik met pijn en moeite de normale vijanden wel dood kreeg maar de eindbaas nog maar even heb geparkeerd

maar dat is ook wel leuk, overal overheen walsen word ook saai

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik speel ook op hard, goed te doen nog. Maar ben pas lvl 4. 1x dood gegaan op een groep simpele vijanden. Lette niet op mijn health en het was gebeurd haha :D die blacksmith skill is best handig en je maakt al vrij snel betere wapens en armor dan je vind. Ook al 2 blauwe items en een paarse gevonden. Morgen weer verder :D

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor de meesten wel ja, maar ik vind het ook wel lekker om een beetje de God in RPG's uit te hangen. Met shooters heb ik dat dus helemaal niet, online althans. Als ik daar cheats zou kunnen gebruiken ofzo, wat ik ook niet doe ofzo, dan zou ik ze online niet eens gebruiken. Heb me met MOHAA destijds wel genaaid gevoeld. In KOA en andere RPG's wil ik de held zijn die ik voor ogen heb; machtig en sterk en het liefst later ook onverslaanbaar.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, als je een beetje een RPG-vet bent, dan denk ik dat hard beter is. Easy is echt easy dan. Ben nu level 17 en speel op hard en ik merk dat de bossfights moeilijker worden. Maar nog steeds goed te doen...

Normal is echt aan de makkelijke kant, helemaal de regular mobs ...

Yups, same here. Het is fijn om powerfull te zijn, maar zonder de kans dat jezefl bij een mishitje niks kan mankeren is natuurlijk boring. Op hard is het goed te doen, maar als je eens geraakt wordt dan krijg je ook best klappen. En daar hebben we dan potions voor :)

Really, welke bosses dan ? Vond ze (op hard) allemaal goed te doen. Verreweg de moeilijkste was het eindgevecht van the house of ballads, maar met de juiste tactiek prima te doen.

Vind em met name door de combat en het looten erg leuk tot nu toe. Omgevingen zijn ook wle sfeervol ...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat vind jij, maar je spreek ook niet voor mij. ;)

Ik speel nooit voor de uitdaging, vandaar dat ik 9/10 op easy speel.

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Compleet mee eens aardig wat potions gespamd onder tussen zeker als je weer zo'n troll tegenkom, zijn irritant sterk tegen magic en als er nog van die kleintjes om heen lopen lastig altijd te ontwijken, en blijft maar weinig health over wanneer ik geraakt word.

Net voor het eerst moeilijker stukje gehad, iets te ver in questen gedaan dan me level toe laat helemaal met mana curse (wat als mage redelijk lastig is).

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ermm, ik denk dat jij al wat verder dan mij bent. Weet niet precies meer wat voor quest het was, volgens mij iets van de warsworn. Ik ben dan in een grot wat mages aan het uitmoorden maar de laatste summoned 1 of ander enorm drakenbeest.

Die heb ik maar even gelaten voor wat het was :+ Maar heb nu weer betere armor en een stel monsterachtige chakrams dus vanavond maar weer eens proberen

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf liever had gezien dat de level cap een pak verhoogd werd met vervolg dat je sneller levelt.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meh, dan smeer je dezelfde upgrades uit over meer levels.

Ik vind het wel prima zo, als ik nu level heb ik ook echt t idee wat ik echt wat sterker word.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens. Lekker om steeds 3 punten in je abilities te kunnen stoppen...

Deel Deze Pagina