1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand me miss vertellne wat de Online Pass ( Extra faction ) inhoud?

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Jep: an exclusively single-player experience, has a number of quests locked behind an online pass

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een faction Questline, house of Valor.

4. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aach Gakkie... je weet toch hoe dat gaat... per ongeluk schiet de duim op het knoppie en kill je een civilian O-)

guard aanvallen is eigenlijk de enige optie aangezien ze zelf beginnen met aanvallen....

ik heb ze gesmeekt maar ze willen me gewoon doden.... gelukkig ben ik sterker..... :9 :F:

ik ga gewoon zoeken naar een witte vlagen loop dan gewoon een dorpje binnen.... misschien vergeven ze me het dan wel....

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gisteren even een stad veroverd. Best wel epic, maar die quest erna met die kut gnome tempelier was irritant.

Dat adrenaline rush waar ik iedere keer aan dood ga. WTF ofzo. :mad: Had toen net een boss verslagen en kon dus overnieuw. Saven is zeer raadzaam.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben net aanbeland in de derde area (continent), Deytere. Ik heb wel dringend een nieuwe dagger nodig, loop al vanaf level 8 met dezelfde. Ben uit armoede maar een Faeblade gaan gebruiken. Ik kom echt tonnen purple weapons tegen, behalve daggers":mad:

Het schijnt dat als je een paar ingame dagen wegblijft de dorpelingen weer bekoelen en dan kun je naar de guards stappen en of je fine betalen of naar jail. Snelste om de tijd vooruit te laten gaan is een paar keer 24u slapen in een bed!

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    en kan je die extras van die code ook kopen met points?

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb overigens wel een paar kleine questbugjes gehad die een reload vergden. En de camera bug blijft de kop opsteken (camera half onder de grond ..)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jup, op de marketplace. Mijn advies: Niet doen, de game heeft al zoveel content (in de vorm van quests), dat je al makkelijk de content outlevelt. 7 extra quests voegen dan niet echt zoveel toe imho ...

EDIT:
    Gadver! Eerste area in Deytere is ook alles al weer grey voor mij. Ben bang dat dit zo blijft tot einde van de game. Dat hadden ze toch echt wel beter moeten balanceren...

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net het gevecht in Mel Senshir gehad, tegen Balor. Moet zeggen dat dat wel een pretty awesome gevecht was _O_

Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar mag wel een spoilertagje omheen, zover zijn wij, en ik, nog niet..

Bah! Alles in Deteyre is tot nu toe grey, zelfs de bosses :mad:

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe dan? Je komt toch uiteindelijk een groene tegen die beter is?

Zelf draag ik nooit paarse gear omdat het zuigt vergeleken met mijn andere loot.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik draag uitsluitend paars en geel. Die hebben veel meer properties dan greens.
    Maar het stomme is dat ik shitload aan wapens loot en echt heel vette ook, maar nauwelijks daggers. Echt frustrerend. Ben dus nog nooit een dagger tegen gekomen met een damage hoger dan 65 ...

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Toch apart dat het lootsystem flink luck based is. Ik heb gisteren echt een zooi epic daggers/fae blades geloot, maar een epic long sword zie ik dan zelden tot nooit.

Aan de ene kant maakt het me ook vrij weinig uit gezien ik gisteren met blacksmitting een longsword heb gemaakt dat elke longsword tot dusver doet verbleken. Ik heb heb nog geen enkele 1k crit tot dusver gemaakt maar sinds ik dit zwaard heb vliegen de zieke crits me om de oren. Dan maar geen epic zwaard, met dit soort green items vermaak ik me ook wel prima :cool:

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vermaak me ook prima, maar wil wle graag een nieuwe dagger :) En ik kom dus regelmatig greatswords en zo tegen. Mss is de droprate laag voor de class / destiny die je speelt ?
    Mijn secundairy weapon, bow, doet nu meer damage. Crits tot over de 2k.
    En met backstabs doe ik met de Faebladen maar zo'n 2k damage, terwijl dat met mijn oude daggertje al over de 10k is gegaan :)

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zelfde hier gebruik nu ook faeblades, had laatst een goede basic damage dagger maar dan geen extra's erbij. Daggers zijn in mijn opinie ook toffer dan de faeblades.

Hoe vind je trouwens de bow en de skills? Zo ver alleen nog maar in melee punten gestopt alleen heb ik nu wel een leuke boog gevonden, dus zat aan te denken om dat er maar even bij te doen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De bow is erg krachtig in dit spel. Als je later punten hebt gestopt in het gooien van de bommetjes en je hebt punten in charged bow shot, dan leg je een tapijtje van bommetjes tussen jou en de mobs. Die bommetjes doen en schade en slowen de mobs (ze stuiteren door de lucht) en terwijl de mobs door e bommetjes lopen kun je enkele charged bow shots afvuren. Elk charged bow shot vuurt (bij max punten erin) 7 arrows af, die (afhankelijk van je abillity points) armor piercing zijn, poison en bleeding damage doen.
    Zelfs de grootste vijanden leg je op deze manier vakkundig om :)

Voor de Finesse class is dit de enige echt optie om meerdere mobs tegelijkertijd te raken. En het is nog fun ook. Mijn arrows critten tot wel 2k per arrow !

Voor enemies die te snel zijn, zodat je geen charged shots af kunt vuren, bijvoorbeeld casters, gebruik ik gewoon pot shots, dus gewoon snel arrows achter elkaar afvuren om te voorkomen dat ze kunnen casten...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Same, al moet je wel goed oppassen en in beweging blijven. 8)

Edit: @ Gakkie: Waar zie jij trouwens of een item of quest rood, oranje, geel, groen of grijs is? Ik kan dit nergens duidelijk zien. Ben er wel benieuwd naar als ik straks tever de MQ doe of aan SQ begin.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Quest hebben geen kleur code, maar mobs wel: grey = beneden level, yellow = level, orange = boven level en red = ver boven level. Groen ben ik nog nooit tegen gekomen, die zit er niet in denk ik...

Nog ff over de daggers; Ik hoor iedereen praten over uber weapons met crafting, dus ik heb om het te proberen ff gerespecced naar full blacksmithing en sagecrafting. Purple daggers kan je niet salvagen, dus de beste mats (core) komen van blues. Best base damage blue die ik ben tegen gekomen is 62 damage. Ik vind dat echt laag! Op level 8 had ik een purple dagger met base damage 65. Mag toch hopen dat dat niet de hoogst mogelijke damage voor daggers is ???

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Groen ben ik wel tegen gekomen toen ik een nieuw gebied binnenkwam. Ik weet niet waar dat dan voor dient, groen, maar het zou een allergaartje van vijanden kunnen zijn. Makkelijke en meer moeilijke.

Overigens ben ik bijna aan het einde van het verhaal, denk ik, level 16. Ik kan alleen nu niet verder omdat de vijanden te sterk zijn. Dus maar zijmissies gedaan, eentje die ik eerder ook nog niet af kon maken en best wel tof was. Heb gelukkig mijn supertrage Hammer 101 dmg kunnen vervangen door double blades 44 dmg met extra effecten. Hammers zijn echt erg kut in deze game. Ben er sowieso al geen fan van in RPG's.

Deel Deze Pagina