Welke quest is dat? Misschien kan ik die van mij dan nog kwijtraken. Heb nu mijn skills gereset en ben nu full finesse. Echt, icm met de juiste armor een must have. Combinaties zijn dus niet aan te raden, want met full finesse en de juist gear hak je echt ook wel door sterkere tegenstanders heen. Beetje stun en stagger effect.
Dat wil ik ook wel(spel net gekocht), bij rpg's ben ik meestal van de uber hits en zo Wat ben je van plan te 'worden' En hoe speelt de rest van jullie, zelf ben ik pas net uit de grot, speel nu vooral mage
Nou, dat hangt volledig van je gear af denk ik Ik ben zelf full might, maak mijn eigen gear (met name +crit) en bij mij vliegen de crits geregeld om je oren
Op de world map kun je met je cursor over alle locations hoveren en dan zie je welke activiteiten op die locatie zijn. fateweavers worden aangegeven met drie van cie cards achter elkaar. Zowiezo in elke grote stad, house of ballads, house of valor zitten er ...
Grrr, ik zat in die area rechts van Webwood, Haxhi volgens mij, maar daar zaten echt te veel trollen, beetje te lastig dus eerst maar naar Webwood gegaan. Wat een sfeertje zeg daar Eerst dus maar een beetje levellen in Webwood, daarna terug en verder verkennen Ik speel overigens als full-finesse en ik moet zeggen, dat bevalt me prima! Ik vind de rassen ook erg tof! Vooral Dokkalfar
Finesse is idd echt een fijne build. Trolls heb ik totaal geen moeite mee, nooit gehad ook. Ze zijn erg vatbaar voor poison en physical, net de twee dingen die ik met bakken kan brengen :b: Net in Mel senshir Spoiler de battle tegen Balor gedaan. Wat een wuss, was binnen 20s geklaard! Wel een cool stuk, ook de aanloop er naar toe. Zag er ook imposant uit....
vraagje over de game. Kun je als je een 100% might build hebt, wanneer die gaat vervelen al je skills resetten en je punten gelijk investeren in finesse bijvoorbeeld?
Jups, dat is het mooie aan deze game, je kunt op elk moment volledig respeccen bij een fateweaver, kost de eerste keer iets van 15.000. Je krijgt dan al je abilitiepoints en al je skillpoints terug! In Klurikon is alles weer yellow en orange for me \o/ niet dat het uitmaakt, ik snij er letterlijk doorheen :b:
15.000 is dat veel? Weet niet of je daar genoeg geld voor hebt? En als je vaker doet, kost het zeker meer?
15.000 is peanuts. Als je flink loot en alles verkoopt wat je niet gebruikt heb je snel bergen geld over
In het begin lijkt 15000 veel. Maar het is inderdaad peanuts. Ik heb momenteel bijna 5M in kas En dat terwijl ik repairs altijd lekker duur doe bij de smittie ipv met kits. Kost ook meer dan een ton elke keer ... En ik heb 5 keer respecced tot nu toe. Om ff full blacksmithing en sagecrafting te hebben en weer terug ... En weer een hogere damage max; 121k backstab !
Dus je kunt niet alleen je talent/combat skills respeccen, maar ook nog je crafting skills! Echt handig.
Maar eens een reset genomen om een andere class uit te proberen. (ben van daggers enzo naar magic gegaan) Ook met de reden dat ik alleen maar goeie magic items vond. Wel tof dat er toch wel veel verschil zit in de classen ook hoe ze spelen en aanvoelen.
Eerste keer is 4.000 en een beetje, daarna 8.000 en daarna 16.000 Er is een cap, maar wel hoog. 15.000 is helemaal niks. Er zijn gearstukken in de game die voor 10x zoveel bij de vendor te koop zijn en waar je 2e hands maar 7.000 voor krijgt. Iets dergelijks heeft mij 100.000 gold gekost omdat ik te laat zag dat ik het niet kon gebruiken.
Heb al me blauwe items opgespaard en paarse in een container gedaan in me mooie huisje, uiteindelijk bijna bankrupt en kon nog net repairen en met de sales van slechte items nog even een respecced gedaan. Volle mercantile alle dingen uit me chest verkocht (behalve sets) en over de miljoen gehaald, best lekker voor net lvl 17. Uiteindelijk voor paar duizend weer gerespecced en denk een tijd een zorgen over geld te maken, weet trouwens niet of mercantile veel uit gemaakt heeft, had het eigenlijk even voor en na moeten checken. Al geloof ik dat die wel meer dan die paar duizend op geleverd heeft.
Vraagje: ik heb al vernomen dat NPC's hostile kunnen worden en dan kan je geen quests meer voor ze oppikken of doen ... Maar kan het ook omgekeerd? Dat je items kan geven of gold om ze weer vriendelijker (minder hostile of niet meer hostile) te krijgen, of andere mogelijkheden : ? Ook vraag ik me af of je misschien betere prijzen verkrijgt als je véél handel drijft met een bepaalde NPC ? (dat jouw reputatie tegenover die vendor stijgt?) Of ook dat je reputatie bij een smid stijgt als je je items bij die smid laat repair-en ? Dat zou allemaal wel tof zijn als dat kan